Sry, my bad. Millegipärast seostus see lühend kohe MB-ga.
Remondimeeste pädevus on kurb teema. Eriti nukraks teeb asja see, et ka margiteenendus, kus ometi peaks leiduma piisavas koguses nii teadmisi kui tahtmist, ei leidu tihtipeale kumbagi. Hea, kui seda leidub uue auto garantiiaja lõpunigi...
Sidruni teema on ikka väga "olalalaa". Sest tõsise ellusuhtumisega inimene saab ilmselt rabanduse, kui ühel tema kalli raha eest odavalt ostetud prantsuse autotööstuse suursaavutusel on hommikul pool kosmoselaeva pardaarvutist pime ja teine pool põleb täiseti süüdmatult; tagavedrustus ei suvatse toimetada ja vasakpoolse tagaukse lukk lihtsalt ei toimi. Kusjuures need "rikked" kaovad maagiliselt peale hommikuudu hajumist
Samas ei tähenda ülalmainitu auto kasutamatust. Kõik vajalik ju toimib
Kusjuures mina olen viimane, kes sidrunit halvaks autoks peab. Nii sidruni hüdropneumaatiline vedrustus kui CX ulmeline disain olid nii omast ajast ees kui ootamatus autoklassis... Aga need olid mitte halvad, vaid just omapärased lisad. Aga olgem ausad - jaapani autode töökindluseni need teosed ei küüni. Kuid samas - kas auto peab olema ainult edasiliikumise vahed punktist A punkti C? Minu arvates mitte ainult, olulised on ka "vähemtähtsad" ja suisa mõõdetamatud asjad...
Ja roostetavad need prantsalsed, nagu Mercedes
CX vääriks kordategemist. Kasvõi jonni pärast - ilmselt on Eestis praegu Volgasid rohkem, kui heas korras CX-e...
Veevalt seal mingit tõsist raami on, CX on ju kandevkerega. Kui poolraamid on mädad, siis neid saab omaeti lappida (ülevaatajad siis seda lauset ei loe, eks
). Kuigi, ega see kerge ega meeldiv tegevus pole...