Talve selgroog lõhki nagu pajupill, küllap see kevadki varsti paistma hakkab. Võtsin kokku eelmise hooaja tegematajätmised ja kahjustused, mis peaks saama uue hooaja alguses tehtud. Nagu ikka- head nõu on vaja:
- paagil ja korvi ninal jooksma läinud värv parandada. Lihvpaberid ja pastad on olemas, seega ettevõtmise asi.
- triibutamine. Tahan triibutada värviga, mitte teibiga. Siit küsimus- kuidas triibuvärv hakkab peale ja püsib läikival värvil? Karestamist ei kujuta eriti ette...
- ilmselt ülisuurest kiirusest tingituna - nii 70 kmh
- purunes spidomeetri osuti. Varu spidomeeter on olemas, kuid sellel must sihverplaat. Proovin vanalt spidomeetrilt saada kätte sihverplaadi ja paigaldada see uuele. Lugesin foorumist spidomeetri avamisest õpetusi- konservikarbi avamise tehnoloogiat, eks tuleb omal nahal ära katsetada. Kas osuti tuleb võllilt maha lihtsalt tõmmates? Ja veel- vana spidomeeter oli päris närviline- osuti võnkus kohati 30-40 kmh. Kas trossi, mootoripoolse ülekande- või spidomeetri viga?
- Pidurid. Hädasti vaja häid näpunäiteid. Klotsid on korraliku kattega, mida pisut veel karestasin liivapaberiga, trumlid pesin puhtaks ja on OK. Trossi reguleerides võib keerata piduri nii peale, et hakkab pooma, pidurdus ise on sellegipoolest sama tõhus kui sabapidur kiilasjääl. Proovisin reguleerida trumlist väljaulatuva nelikandi abil, aga tulemuseta. Sama kehtib nii esi- kui tagapiduri kohta. Ehk keegi kirjeldab täpselt pidurite reguleerimise protseduuri?
Korjasin ajaviiteks kõik minu Dneprit puudutavad ja üle kogu teema laiali olevad pildid kokku ja liitsin üheks albumiks:
web.zone.ee/boxxer