09-10-2006, 15:59 PM
selle "03-ga" muidugi see asi, et asi asub Saaremaal....
Aga hea ürituse tarbeks annaksin ta kindlasti ära!
Aga hea ürituse tarbeks annaksin ta kindlasti ära!
kris Kirjutas:100% 01-te tõesti ei ole, samas on praegusel hetkel utoopiline unistada kõikidest ladadaest, kus oleks esindatud kõik keremudelid erinevate mootoritega, 01le lisaks 011 ja 013 jne.
02 peaks momendil teel olema varjupaika, vähemalt Randverest asus truult teele.
grynno Kirjutas:selle "03-ga" muidugi see asi, et asi asub Saaremaal....
Aga hea ürituse tarbeks annaksin ta kindlasti ära!
kris Kirjutas:100% 01-te tõesti ei ole, samas on praegusel hetkel utoopiline unistada kõikidest ladadaest, kus oleks esindatud kõik keremudelid erinevate mootoritega, 01le lisaks 011 ja 013 jne.
02 peaks momendil teel olema varjupaika, vähemalt Randverest asus truult teele.
PlyVal64 Kirjutas:kas äkki KulKa poole pöördumisest võiks abi olla?
kolz Kirjutas:Lp. Varjupaik! Kas vastab tõele, et varjupaik täieneb peagi Volvo G89 tüüpi pritsumasinaga Hiiumaalt Kärdla Lennujaamast? Ma poole kõrvaga kuulsin.
PlyVal64 Kirjutas:Ma nii "möödaminnes" tunneks huvi, et kas hr.Muuseumipapal ikka on piisavalt maapinda, kuhu see kõik panna? Kogu hakkab niiviisi hirmuäratavat mõõtkava omandama. Kui sinna paar Ikaari ja nii pikka pritsuautot panna... ohjah. Ja selle teoreetilise Ikaariga seoses: see vist vajab küll katusealust kuiva betoonpõrandaga ruumi. Äkki kurname head inimesed suures kogumistuhinas hoopis ära? Romud seisavad õues aga korralikud komplektsed masinad peaks edaspidi katusealla saama.
muuseumipapa Kirjutas:Tõesti siis kahju, igatahes homme veetakse see isend suurele maale, kus treiler pidi vastas olema, kuna Volvol pole pidurid korras muidu enam-vähem timmis. Vaevalt et Tallinna lennujaam kellele see veel kuulub, seda vanakest enam kasutusele võtab. Töömehed teadsid igatahes, et teekond viib J-Jaani, aga eks omanikud teavad kuhu ta tegelikult suundub.kolz Kirjutas:Lp. Varjupaik! Kas vastab tõele, et varjupaik täieneb peagi Volvo G89 tüüpi pritsumasinaga Hiiumaalt Kärdla Lennujaamast? Ma poole kõrvaga kuulsin.
Nii kahju kui ka see pole, ei ole seda isendit meile pakutud ...
muuseumipapa Kirjutas:Maapinna taha asi ei jää. Ümberringi vaba maad piisavalt, ainult - kõik maksab. Praegu just arutuse all, kui palju välja mõõta laseme. Kui katusealusest rääkida, siis oleksime väga õnnelikud, kui keegi aitaks kalkuleerida, kui palju läheb maksma lisaks maale ja maamaksule veel projekt, ehitusmaterjal ja töö. Ning veel üks "pisiasi" - kust seda raha saada?
muuseumipapa Kirjutas:Kui katusealusest rääkida, siis oleksime väga õnnelikud, kui keegi aitaks kalkuleerida, kui palju läheb maksma lisaks maale ja maamaksule veel projekt, ehitusmaterjal ja töö. Ning veel üks "pisiasi" - kust seda raha saada?Aga Tuve, tee konkreetne hinnapäring näiteks sellisesse firmasse. Eks Teil seal on mingi ettekujutus olemas, kuhu kohta ja kui suur võiks mingi kole plekk-kuut tulla. Selge ju, et Sa oma elutoa akna taha seda ei taha. Ma usun, et kaarkatuse mehed suudavad Varjupaigale sobiliku asja vast kõige kiiremini valmis teha. Kas kõige odavamalt... pagan teab. Algandmeteks pole ju muud vaja, kui ligilähedast hinda. Selle suudavad nad kindlasti kiirelt kokku arvutada. Lihtsalt et mis suurusjärgust me üldse räägiksime. Kas miljon, kolm, kümme, viiskümmend...
slayer87 Kirjutas:Kas jj on olemas Selline vene willys nagu gaz 53 ninaga ja kahe uksega ja taga luuk.Kus selliseid masinaid tehti ja kui palju?Meie kollektsioonis kahjuks ei ole. Minu teada tehti neid Nuia EPT-s. Kui mälu ei peta, on siit foorumistki teema läbi jooksnud.
muuseumipapa Kirjutas:slayer87 Kirjutas:Kas jj on olemas Selline vene willys nagu gaz 53 ninaga ja kahe uksega ja taga luuk.Kus selliseid masinaid tehti ja kui palju?Meie kollektsioonis kahjuks ei ole. Minu teada tehti neid Nuia EPT-s. Kui mälu ei peta, on siit foorumistki teema läbi jooksnud.