kas te teate kui kuumaks võib minn võrri mootor(kraadides)
Postitused: 112
Teemad: 13
Liitus: Oct 2005
Maine:
0
Ta võib minna umbes 60-70 kraadi (Celsiuse järgi).
Postitused: 1,485
Teemad: 156
Liitus: May 2003
Maine:
6
naljamiis - ta võib ikka väga kuumaks minna. Nii paarsada kraadi küll. Aga ei pruugi. Muuseas sellest eriti vahet pole, sest see on ju õhkjahutusega ja midagi seal keema ei lähe. Kuni kolb kinni ei poo, on kõik korras.
Postitused: 553
Teemad: 13
Liitus: Apr 2005
Maine:
3
Kolm (lolli) küsimust:
Kumba pidi käib D8 magneetopoolne simmerling? Minu omal oli vedruga pool väljapoole, kuid paistis, et seda pole torgitud ega vahetatud, kuigi vedru otsad olid teineteisest eraldunud. Samas töötavad enamikes 2T mootorites simmerlingid rõhule karteri poolt.
Mis hermetiseerib karterit väntvõlli teises otsas? Kuigi sidurikoda on tihendiga, peaks ketihammasratta võlli laagritest õhk ikkagi läbi käima. Samas ühtegi simmerlingi seal pole.
Millega määritakse hammasrattaid? Kuna sidurikoda on mootori karteriga hermeetiliselt eraldamata, arvasin, et küttesegus leiduv õli. Kas sellest piisab, või tuleks hammastele panna
teatud aja tagant mingit määret vms?
Postitused: 553
Teemad: 13
Liitus: Apr 2005
Maine:
3
15-03-2007, 12:42 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-03-2007, 12:43 PM ja muutjaks oli
künnimees.)
Seekord tihenditest.
Karteri pooltevahelise tihendi ostsin koos teistega, st. tihendite komplekti. Kuna nimetatud tihend ei sobinud (kruvi augud ei klappinud,
ulatus karteri siseküljel oleva randi peale), sai seda natuke töödeldud ning õlis leotatud. Kas silindri kinnituskohas peaks tihendi serva jätma kohe pinnaga tasaseks või oleks targem karteri pooled kokku kruvida ja
seejärel tihendi serv laia peitli vms. terariistaga tasandada?
Mida teha silindrialuse tihendiga? Kas on mõtet õlis leotada ning grafiitmäärdega üle käia? Silinder on vesijahutusega.
Postitused: 117
Teemad: 9
Liitus: Jan 2007
Maine:
0
[/quote]
Alumiinium paisub või tõmbub kokku iga temperatuurimuutusega. Väiksemate kõikumiste puhul on see muutus lihtsalt peaaegu olematu.
[/quote]
Oleks seda teadnud, oleks see talv niisama huvi pärast -30 ga silindri ribade paksuse nihkatsiga ära mõõtnud ja suvel +30 ga kah.
Postitused: 13
Teemad: 3
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
mure selline, et ei oska võrri mootoris seda siduripoolset väntvõlli otsalaagrit välja lüüa. seal on ju see metallpuks väljaspool ees, mis ei lase laagrile ligi. kuidas see laager kätte saada?
kas see metallpuks on vahetatav?