Postitused: 371
Teemad: 184
Liitus: Feb 2003
Maine:
0
15-11-2006, 20:57 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-11-2006, 20:58 PM ja muutjaks oli
ala310.)
Tsiklimeister Kirjutas:Miks loobusid oma projektist?
Mis on see järgmine ja huvitavam projekt?
www.retromc.ee
Pühendun rohkem M72 militaar varjandile ehk siis BMW R71 koopiale. Ja veelkord toonita, kui kellegil on m72 raam, siis palun saatke mulle ps.
Ja hetkel veel tõsiselt asja ei võta, aga jutud käivad ühe Harley Davidson arvatavasti siis WLA militaarvariandi kohta, mille kohta saan rohkem informatsiooni talvel.
NB: Ja usu mind see loobumine ei tulnud kergelt, ei old und, ei old isu ja käsi värises jubedalt kui vajutasin POSTITA TEEMA nupule :S
Otsin eboniidist Iž-350 signaali ja M72 signaali cm-01 cm-02, militaar M72 kuuluvaid kanistreid, kanistri raame, kohvreid ja nende raame. dektarjovi relvakinnitus jalgasid ...
Postitused: 565
Teemad: 43
Liitus: Dec 2005
Maine:
1
"Pühendun rohkem M72 militaar varjandile ehk siis BMW R71 koopiale. Ja veelkord toonita, kui kellegil on m72 raam, ..... " OT, kuid küsin kas BMW R71 oli teleskoop esiamordiga! Pakuti sellist esikahvlit koos porilauaga ja väidetavalt oli tegu BMW hargiga.
Postitused: 5,114
Teemad: 212
Liitus: Mar 2005
Maine:
167
BMW võttis esimesena kasutusele mootorratta teleskoopesihargi hüdraulilise amordiga , 1935 mudelitel R12/17. Enne seda oli BMW tsiklitel veerand-elliptiline lehtvedru esihargil. R71 olialuseks M72 valmistamisel. Mingi legendi järgi oli ostetud 10 R71 Rootsi kaudu 1940. Teistel andmetel said venelased R71 dokumentetsiooni sakslastelt kui nad semmisid omavahel ja sakslased katsetasid vene plügonidel oma tehnikat jne. Ühesõnaga, R71 on kindlasti teleskoophargiga, sama hark ilmselt ka R51/66 ja mis nad seal olid....5 ja 6-sajased.