Jesper Kirjutas:Linnumees, kui su eesmärgiks on ratastel reisimine (ehk lennuk pole variant), siis sellise kambaga on seda kõige parem ja sõltumatum teha tavalistel igapäevaautodel.
Lennuk on küll variant. Kuid asi peaks ikka 3-4k piiridesse jääma + kohapealsed kulud (toit jms).
Autodega ei mängi välja - mul ei ole kedagi vist rooli panna. Pealegi oleks inimesed killustatult ning see mulle ei meeldi. Ennekõike seepärast, et tagasihoidliku ja kinnise inimesena kaovad toredad inimesed parematele jahimaadele...
Algne plaan oligi minna viiekesi autoga, aga see jäi katki, kuna inimesi oleks liiga palju ja vana Opeliga Euroopasse minna oleks samal tasemel ettevõtmine...
Jesper Kirjutas:See bussi ostmise-kõpitsemise-reisimise idee võib paberil (ekraanil) hea tunduda ning kindlasti leidub tegelasi, kes sellele kaasa kiidavad, aga mõtle rahulikult järgi mida sa siis teed, kui näiteks kuskil keset Poola metsa või Saksa autobahni bussil mootor kotis on.
Nojah, see ongi üks suur probleem... Samas on võimalik bussi erinevate inimestega ka edaspidi ilmselt ühiselt kasutada ning ka äkki moto ära vahetada. Aga see on jälle mingi äkiline idee.
Minu poolest võib ta siin hoovil seista küll, ainult teistele tuleb aru pähe panna, enne, kui nad seda minuga ei tee. :)
Jesper Kirjutas:Ma ei tea kui vana sa oled, aga ma mäletan päris hästi neid 90ndate alguse bussireise Poola, Tsehhi, Ungarisse jms riikidesse, kust praktiliselt iga reisist osavõtnu tuli tagasi bussi katkiminekuga seotud teravate elamustega.
Oi, mina neid kindlasti ei mäleta, ei ole sel ajal ka eriti kusagil käinud, ainult oma kalli Opeliga ringi lasknud. Aga noh, vanaema lennureiside elamustele jäävad nad ehk ikka alla. :D
Ja noh. Eelmine suvi kui sai käidud sel Austria-Tšehhi reisil, siis otsustas bussi starter süsteemist lahkuda. Aga see sai ära vahetatud ja buss käima lükatud... Õnneks küll tagasiteel. Hiljem nägin sama bussi Norras ringi vuramas.
Jesper Kirjutas:Eesti piires vandersellitamine on natuke teise kaliibriga tegevus, samuti kui sul on buss juba pikemat aega ja igat pidi oma käega üle käidud, siis sa enam vähem tead arvestada kui töökindel ta on ja mis asju juhtuda võib. Aga sellise projektipõhise bussi ostmine, isegi Transiti, on minu tagasihoidliku arvamuse kohaselt paras loto.
Eesti piires võib ju kõike teha. :) Aga kusagil pärapõrgus katkise bussiga on küll jube, jah. Mida hiljem teha, see ei ole hetkel nii suur probleem, midagi leiab kindlasti (v.a bussifirma).
Jesper Kirjutas:Aa ja seda ka, et reisifirmad korraldavad ükskõik millise suurusega seltskonnale asju, näiteks on võimalus lennata lennukiga kuhugi punkti x ning rentida sealt kohapeal sõitmiseks väikebuss, või siis lennata lennukiga punkti x, sõita rongiga punkti y ja siis rendi-väikebussiga punkti z ja sealt lennukiga koju... Üldiselt tänapäeval on Eestist lähtuv autoturism ükskõik kuidas arvutades majanduslikult võrdlemisi kahtlane ettevõtmine. Ainuke eelis on siis, kui sihtkoht on kuidagi eriliselt autoga sõitmist soosiv, näiteks lähed ja teed Nürburgringil mõne ringi või siis suundud Le Mansi 24 tunni sõidule, kus ilma autota käivad ainult jobud.
Ma eeldaks, et see on kallis? 4-5k maksimum, muidu inimesed lihtsalt ei tule ju.