Postitused: 553
Teemad: 13
Liitus: Apr 2005
Maine:
3
Nüüdseks juba mõned katsesõidud tehtud. Kuigi mootor sai küllaltki põhjalikult remonditud, on ,,minek" oluliselt lahjem, kui peaks. Üheks võimalikuks põhjuseks võib pidada vale karburaatorit (K36P). Pärast õhutemperatuuri kukkumist ~10 kraadini hakkas mootor ,,uppuma",
ehk pärast mõningat töötamist saab küünal märjaks. Ise kahtlustan bensiini kondenseerumist karburaatorit ja silindrit ühendavas torus
(K36P ei mahu originaalkarburaatorile ettenähtud pesasse). Samuti ilmnes huvitav nähtus tühikäigu pöörete ja eelsüütenurgaga seoses:
mootor töötab kõige paremini, kui ,,poolkuu" paikneb ~30 kraadi enne
karterile märgitud kriipsu. Seega on tarvis veel katsetada ja häälestada.
Postitused: 239
Teemad: 25
Liitus: Apr 2005
Maine:
0
Pilte.... ;
Pakun liivapritsi teenust, madalsurve pritsimine. Hind kokkuleppel!
Info: 58454535 (Tartu/Tartumaa) ; email: agent.x.007@gmail.com
Postitused: 72
Teemad: 18
Liitus: Jun 2006
Maine:
0
How about a nice cup of..SHUT THE FUCK UP!
Postitused: 193
Teemad: 34
Liitus: Feb 2006
Maine:
0
Päris omapärane masin. Vaatasin, et masinal on mingi suurem karpa peal, et mis karpaga tegu ja kuidas sellega minek on. Silma häiris see, et kett on pandud jooksma läbi porika ja porikas rõvedalt ära lõigutud.
Postitused: 72
Teemad: 18
Liitus: Jun 2006
Maine:
0
Karpa on K-36 ja minek on nagu tavalisel Deltalgi.
Porilaud on tehtud klaasplastist.
How about a nice cup of..SHUT THE FUCK UP!
Postitused: 1,489
Teemad: 156
Liitus: May 2003
Maine:
6
Kui kurtsid, et edasi läheb lahjalt, siis ühte põhjust otsiks mina sumpsist.
Korraliku resotoruga oleks minek hoopis teine.
Postitused: 72
Teemad: 18
Liitus: Jun 2006
Maine:
0
probleem seisneb selles et nüüd masin ei liigu enam üldse.
künnimees Kirjutas:Nüüdseks juba mõned katsesõidud tehtud. Kuigi mootor sai küllaltki põhjalikult remonditud, on ,,minek" oluliselt lahjem, kui peaks. Üheks võimalikuks põhjuseks võib pidada vale karburaatorit (K36P). Pärast õhutemperatuuri kukkumist ~10 kraadini hakkas mootor ,,uppuma",
ehk pärast mõningat töötamist saab küünal märjaks. Ise kahtlustan bensiini kondenseerumist karburaatorit ja silindrit ühendavas torus
(K36P ei mahu originaalkarburaatorile ettenähtud pesasse). Samuti ilmnes huvitav nähtus tühikäigu pöörete ja eelsüütenurgaga seoses:
mootor töötab kõige paremini, kui ,,poolkuu" paikneb ~30 kraadi enne
karterile märgitud kriipsu. Seega on tarvis veel katsetada ja häälestada.
How about a nice cup of..SHUT THE FUCK UP!