Postitused: 788
Teemad: 74
Liitus: Jun 2003
Maine:
2
unustasin öelda, et jupil on peal korvi hammasratas- jõudu peaks olema igas asendis nii et tapab....
Postitused: 112
Teemad: 18
Liitus: Jun 2003
Maine:
0
Äkki t6mbab silindripea ja sisselaskekollektori üheduskoha vahelt õhku, s.t tihend ebatihe või kollektor liiga n6rgalt kinni keeratud. Mul oli küll niimoodi, et peale silindripea installi jäi üks polt oli veic lahti ja jõudu polnd ollagi(t6mbas lisaõhku), pärast kinnikruttimist asi korras.
Postitused: 788
Teemad: 74
Liitus: Jun 2003
Maine:
2
Kahtlustasin ise ka, et ehk tõmbab õhku, aga silindripeade ümbrus on kuiv, kollektor korralikult kinni kruvitud ... ei saa pihta! Palju ikkagi süüde peaks olema? mm enne ülemist surnud seisu? Kahtlustan naca seda süüte värki.... praegu naca üle 2 mm.........
Postitused: 788
Teemad: 74
Liitus: Jun 2003
Maine:
2
Kui düüs oleks liiga väike - siis ei tohiks ta ju kõrgetel pööretel kah ellu ärgata? Krt- kust ma selle õhu küll leiaks :mad: , tundub kõik viss ja tihe olema.... Ja veel- ettenähtud kütus peaks ju olema miski 76 oktaanarvuga- kas vingema bensu kasutamisel (95) ei peaks süüdet hoopis hilisemaks keerama?
Õhk, õhk, õhk, krt- kust ma su üles leian?!?! Silindripea on tihe - kui poleks, siis oleks ju liitekoht märg... kust siis veel otsida- jääb ainult kollektor?
Postitused: 2,091
Teemad: 228
Liitus: Sep 2001
Maine:
0
Mis värvi küünalde isolaatorid on peale mõningast reibast sõitu? Heledad?
Postitused: 788
Teemad: 74
Liitus: Jun 2003
Maine:
2
heledapoolsed jah... kas umbes karbuss?
Postitused: 1,238
Teemad: 40
Liitus: Mar 2003
Maine:
2
kuigi said korda, jagan veel infot.
tavaliselt on nii, et kui alguses on mõttepaus, siis on segu hoopis rikas. ka küünal ei pruugi siis tume olla, sest küünal võib liiga kuum olla ja ikkagi heledaks põleda.
ja kui on lisaõhu tõmbamise võimalus, hoidke mootor puhas. siis näeb lekke tavaliselt ära.
Postitused: 788
Teemad: 74
Liitus: Jun 2003
Maine:
2
loogiline jah- et kõrgetel pööretel saab liigrikka seguga hakkama ja madalatel tõmbab hinge kinni.... aga üks küsimus veel: kas sarnased sümptomid võiks olla ka varajase süüte korral? Mida kõrgem pööre seda varasem võiks süüde olla... Miks küsin- kusagil 50-60 km/h neljanda käiguga gaasi andes on ikka jõle uimane, kusagil 70-80 juures tuleb alles elu sisse, aga tahaks linnas ikka 4 käiku kasutada. Või on see korvihammakaga loomulik?:???
Miks küsin- kusagil 50-60 km/h neljanda käiguga gaasi andes on ikka jõle uimane, kusagil 70-80 juures tuleb alles elu sisse, aga tahaks linnas ikka 4 käiku kasutada
Heh, see ju see kahetaktilisele igiomane probleem, et madalal pöördel pole lihtsalt väändemomenti! Selline juba nende mootorite loomus. Näiteks Jawa 638 kah alla 3000 p/min puhul küll erilist edasimineku indu ei näita
Miks küsin- kusagil 50-60 km/h neljanda käiguga gaasi andes on ikka jõle uimane, kusagil 70-80 juures tuleb alles elu sisse, aga tahaks linnas ikka 4 käiku kasutada
Heh, see ju see kahetaktilisele igiomane probleem, et madalal pöördel pole lihtsalt väändemomenti! Selline juba nende mootorite loomus. Näiteks Jawa 638 kah alla 3000 p/min puhul küll erilist edasimineku indu ei näita.
Sai just paadimootorite peal vaadatud, vene 2 taktiline paadimootor veterok, 12 hj tühikäigul ei jõua vedada, kuid Honda 4 taktiline 2 hj mootor veab tühikäigul vabalt, käima saabki tõmmata ainult käik sees jne! No ok, vahe ka vindi suuruses, kuid ikkagi!
Postitused: 1,238
Teemad: 40
Liitus: Mar 2003
Maine:
2
selle jupiteri karbussi kinnitiga on alati üks jama olnud. kui tõmbad silindrid enne kinni, siis ei satu silindri sisselaskeavad ühele tasapinnale ja kinniti küljest murduvad kõrvad ära. kui aga keerad enne kinniti mõlema silindri külge kinni, siis ei saa enam korralikku ühendust silindri ja karteri vahele ja pinged jäävad sisse ning kipub karbussikinnituse ikkagi katki murdma. mina keerasin käe jõuga kõiki polte / mutreid kordamööda (silindri 2x4 mutrit ja karbussikinnituse 4 polti/mutrit). lõpuks alles mutrivõtmega kallale minna, siis on kindel, et pingeid ja pragusid sisse ei jää :yes
Postitused: 2,091
Teemad: 228
Liitus: Sep 2001
Maine:
0
Mis puutub Jupi silkude ja kollektori tihendisse, kinnikeeramisesse, siis vahel on jah ebatasasused igaveseks nõõgiks. Olen lihtsalt teinud ise mitu tihendit vahele ja püüdnud mitte väga kõvasti kinni tõmmata. On aidanud.