Postitused: 38
Teemad: 13
Liitus: Apr 2006
Maine:
0
Tere
Oskab keegi öelda, kas kuskil saab lasta kaldhammasrattaid teha?
Kõrgus 2-2,5 cm ja diameeter kuskil ~18 cm (sisemine diameeter on välimisest paar cm väiksem ehk siis seest tühi).
Tänud
Postitused: 820
Teemad: 42
Liitus: Jun 2006
Maine:
5
Milleks neid vaja on? Järvamaal Roosna-Alliku külje all Kodasemal on käigukastide remonditöökoda,kus tehakse ka hammasrattaid igat mõõtu mida vaja läheb.
Postitused: 38
Teemad: 13
Liitus: Apr 2006
Maine:
0
See läheb mootorisse- ülekandeks. (planeta spordi taoline)
Praegu ei tea ma veel, mis tuleb kaldenurgaks, sest kaalun ja uurin veel erinevaid võimalusi.
Sentimeetritega loopisin foorumis lihtsalt, et saaks üldpildi kätte. Loodan, et keegi teab, kus selliseid saab lasta teha. Firma ukse taha minnes oleksid arvud juba kindlad.
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Pakuks et mootori ja siduri ühendamiseks on siiski parem kasutada sirgete
hammastega hammasrattaid,kuna näiteks mingi võimsamal mootoril tuleb
külgjõud päris suur ja kas on mõtet tega laagritele lisakoormust?Teoreetiliselt
saab ka kalasaba hambad teha aga kas on mõtet?Pealegi saab sirgeid hambaid teha igas freespingis,kui on jagamispea ja iga freesija peaks sellega
hakkama saama.
Postitused: 1,083
Teemad: 207
Liitus: Sep 2002
Maine:
0
mesamees Kirjutas:Milleks neid vaja on? Järvamaal Roosna-Alliku külje all Kodasemal on käigukastide remonditöökoda,kus tehakse ka hammasrattaid igat mõõtu mida vaja läheb.
Kas seal autode käigukaste ka taastatakse?
Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Postitused: 38
Teemad: 13
Liitus: Apr 2006
Maine:
0
Kui võtta võrdluseks näiteks planeta spordi. Põhimõtteliselt oli plaanis umbes samasuguste kaldhammasrataste kasutamine. Loomulikult tuleb nende läbimõõtu suurendada (võrreldes PS-ga), sest vahemaa neil suurem. hammaste kaldenurk oleks võinud olla midagi samasugust. Hammmasrataste suurust peaks tõstme võrdeliselt (st. ülekanne jääb ei muutu eriti), muidu läheb käigukastis väga kiireks. Lisakiirust oleks vast mõtekam otsida rohkem peaülekandest.
Selge see, et sirgete hammastega tekib undamine. Kui jupiterile selline ülekanne panna ja pöörded ka tõusevad, siis läheks kolin päris suureks.
Kui suureks see külgjõud praktikas võib osutuda?
Tänud