Postitused: 119
Teemad: 27
Liitus: Jan 2004
Maine:
0
Tervist
Kurdaks natukene enda Dnepri muret.
Suvel sai paigaldatud kiire 3 ja 4 käik ja 4 käiguga läks siis ilusti 95-105km/h välja,ilma et mootor oleks jubedaid hääli teinud.
Eelmine nädal sai enne talveunne panekut proovitud veelkord maanteel sõidetud ja vaevaliselt läheb 80km/h välja.....3.käiguga läheb nagu naksti 65-70 välja,paned 4.nda sisse ja vsjo....veab edasi ilusti aga kiirust ei tule juurde.....pika peale kerib 80 ette aga see ka kõik.
Kust tasuks hakata "probleemi" otsima? Mõõtsin kompressiooni ära ja mõlemas silindris korras(8 ja 8,2).
Süüdet ja segu pole puutunud vahepeal.
Ja just on selline tunne,et mootor lihtsalt ei jõua edasi vedada ratast...mootori pöörded on täitsa ok,keerad gaasi midagi ei muutu eriti,gaas põhjas ka ei midagi.....pöörded lihtsalt ei tõuse.
Kas võib olla,et äkki süüde/kontaktivahed on tsipa paigast läinud?
Segu tundub paigas olevat....mõlemad küünlad ilusad pruunikad.
Postitused: 119
Teemad: 27
Liitus: Jan 2004
Maine:
0
Ok. Vaatan karpad üle. Aga mõnes mõttes kahtlane,et karpas....kui teiste käikudega läheb hästi ja just viimasega hakkab "uimama".
Postitused: 61
Teemad: 8
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
äkki on spidomeeter lahti. mul endal oli ja näidas siis poole vähem
Postitused: 788
Teemad: 74
Liitus: Jun 2003
Maine:
2
Ehk on loll mõte, aga siiski- kas rattad liiguvad vabalt? Mul on olnud juhus, kus pidur jäi kergelt peale. Madalate käikudega ei saanud huntigi aru, aga neljandaga lõppes võhm otsa.
Postitused: 61
Teemad: 8
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
no ma lihtsalt pakusin sest mul oli seline jama.sorry siis kui tüli tegi
Postitused: 788
Teemad: 74
Liitus: Jun 2003
Maine:
2
Palju kompressioon on? Millise kiiruse suve lõpul kätte said? Kummaline jah et nii seistes hapuks läks... niiskus süütesüsteemis? Peksab kõrgepingejuhtmetest üle?
Postitused: 119
Teemad: 27
Liitus: Jan 2004
Maine:
0
13-01-2007, 20:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-01-2007, 20:05 PM ja muutjaks oli
Tafka.)
Suve lõpus läks 110 välja ja isegi suht kiiresti....selles mõttes,et praegu see 80-85 tuleb niimoodi kogudes pikkamööda kätte.
Kompressioon: 8,2-8,4
Ja ega ta väga seisnud pole....selles mõttes,et see jõu/kiiruse kadu tekkis juba sügisel enne kui sai keldri puhkama lükatud.
Kusjuures täna avastasin tõesti,et üks küünlajuhe hakkas üle peksma kuna teepealt seda löga lendas korralikult piibu ja juhtme peale. Aga see küünlajuhe sai teepeal äravahetatud ja enam üle ei peksnud. Ja süütesüsteem väga niiske ei tohiks olla.Süütepool paagi all kus suht kuiv ja "transistorsüüde" on niiskuskindlas karbis korralikult tihendatud. Aga eks vaatab prooviks äkki uued küünlad panna ja klapid üle regullida ja siis annan uuesti teada. Aga tõesti müstika....
Ishijupp: kui sinuga sõitmas sai käidud siin sügisel siis enamuse ajast sai su sabas u85-90ga sõidetud ja gaas polnud täitsa põhja isegi keeratud!!
Postitused: 788
Teemad: 74
Liitus: Jun 2003
Maine:
2
Hmmm... Läheneme siis loogiliselt. Mis võib viga olla:
- kütust liiga vähe või palju
- süüde paigast ära
- küünlad vigased
- peksab sädet üle
- imeb lisaõhku
- kompressioon niru - välistaud, üle 8 on päris hää tulemus. Välistab ka klappide probleemid
- kusagilt midagi poob. Kui rattad vabalt liiguvad, siis jääb võimaluseks poomine mootoris või käigukastis.
rohkemat ei oska nagu välja mõelda...
Kui küünal on ilus hele, siis võiks ju proovida segunõela astme jagu tõsta.
Mine sa seda süüdet tea- mina märgiks praeguse asendi ära ja prooviks süüdet nii varasemaks kui hilisemaks sättida.
Lisaõhk- tsekata aerosooliga
Ülepeksmine- pimedas peaks näha olema
Küünlad- vahetada ja vaadata mis juttu ta siis räägib....
Ise prooviks segu, süüdet ja küünlaid kõigepealt. Hoia meid kursis kuidas läheb
Postitused: 119
Teemad: 27
Liitus: Jan 2004
Maine:
0
13-01-2007, 20:56 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-01-2007, 21:02 PM ja muutjaks oli
Tafka.)
süüde: samas asendis mis suve lõpus....vaatasin ka selle enne sõitu minekut üle.Ka kontaktivahed vaatasin üle. Aga eks proovin kruttida. Kuigi suvel sai eksperimenteeritud ja teise asendisse keerates kadus mootori erksus ära ja muutus väga tuimaks.Hetkel kui mälu ei peta on täiesti varajases asendis.
Küünlad: üritan ära vahetada
Sädeme üle peksmine: üritaks ka küünlajuhtmed ära vahetada koos küünaldega.
Lisaõhk: kahtlustasin ka ise seda kuna mingi kahtlane "vilin" käib vasaku silindri juures kui gaasi keerata. Sai siis aerosooli pihustatud karpade tihendite peale aga ei ajanud mulle ega imenud ainet ära. Vilinat kahtlustan summutite ebakorralikus kinnituses.Proovin ükspäev ilma leegikateta,saab näha kas viliseb veel. Ja kui viliseb siis ei kujuta ette mis seda põhjustada võiks.
Poomine:mootoris nagu pole midagi vahetanud ega näppinud. Käigukast....sai vahetatud 3 ja 4 käik kiirema vastu ja sellega seoses ka laagrid käigukastis. Aga need sai varem vahetatud.....aeglase 4ga poleks südant olnud lasta 110ni.
Eks siis mingipäev Kloostrimetsa küünlaid ostma.....Tondile enam jalga ei tõsta....ainult kui tõsine häda käes.
Postitused: 788
Teemad: 74
Liitus: Jun 2003
Maine:
2
hehehe, millega Tondid su halvakspanu ära teenisid?
Selline n.ö. laksust jõu ära kadumine on paras anomaalia ja tasuks kõike proovida- ka süüdet, segu jms, mis normaalselt ei tohiks ise paigast minna...
Vile- mul vilistas silinder siis, kui klapikambri ja silindri vaheline tihend hakkas läbi laskma. Sinu puhul räägib selle teooria vastu hea kompressioon, aga mine sa halli hunti tea- ehk tasuks korra maha võtta ja vaadata mis seal toimub?
Postitused: 119
Teemad: 27
Liitus: Jan 2004
Maine:
0
13-01-2007, 21:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-01-2007, 21:15 PM ja muutjaks oli
Tafka.)
Tondi viha.....sai ostetud uued sigar summutid Dneprile...2,5 nädala pärast hakkas kroom maha kooruma(sõidetud u25-40km)....läksin siis kurtma,et ümber vahetada vmt. Aga kuna ülemust kohal polnud jätsin summutid sinna ülemust ootama ja noh järgmine päev helistasid,et võin summutitele järgi tulla. Saadeti ilusasti sinna pimedasse kohta ja "kompentsatsiooniks" anti 150.-.....nüüd ma olen siis enda uute summutitega millel paaris kohas kroom maas(ühel summutil päris korralik tükk maas).
Aga eks jah ükspäev üritan silindripea maha võtta ja uurida mis toimub.
Ja samas jah peaks proovima segunõela natukene tõsta,vaatab mis toimub.
Postitused: 309
Teemad: 21
Liitus: Jul 2005
Maine:
3
Lp. Ranno. Bensiin kohe mitte ei põle ennem kui õhuga kokku saab. Ja vot sellest segust jutt käibki.
Bedford Blitz CF350 Madel(1980), K-750m(1965), GAZ 21(1964), GAZ 66-01(1977)
Postitused: 409
Teemad: 26
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
Ma järeldasin sellest seda segujuttu et kui ennem töötas siis kuidas järsku on segu lahjaks läinud ja veel mõlemas silindris korraga. Aga sa proovi ühest karpast gaasitrossi ja siis teisest, vaata kas silindrid lähevad ühtlaselt pöördesse. Tafka. See puujälg seal korvil on kahtlaselt tuttav.