arvi100 Kirjutas:Iga kaupmees kiidab just temal müügis olevaid süütejuhtmeid,ka
tootjafirmad on erinevad:NKG,Champion,Bremi,ProSparks j.n.e.Ka sisult
on nad erinevad:vask kiuga või n.n "tahmanöör",õiget nimetust ei
teagi.
Auto,mis uusi juhtmeid vajab on Žiguli,ühe süütepooli ja kontaktidega
jagaja.Kulutaks vast nii 400 krooni jagu komplekti eest(4+1).
Niiet mida võtta,mida jätta ?
Lugesin kõik siinsed postid läbi. Inimesed, ärge raisake oma raha. 400 rooni eest saab peaaegu paagitäie bensiini.
Tundub, et käesolev juhtmeteema on üleskerkinud just kest keset sügis-talvisi heitlike ilmu, kui on hommikuti käivitusprobleeme küll niiskuse, härmatise, kondentsi tekkimisega kapoti alla. Selle vastu on üks väga lihtne, kuid tõhus nipp, mida mulle õpetasid vanad kogenud sohvrid kui ma ise olin alles 18.a. noorjuht.
Ei ole paremat vahendit, kui niisutate lappi puhta mootoriõliga ja seejärel pühite sama lapiga õlikirme peale kõigile kõrgepingejuhtmetele, juhtmeotsikutele, tõmmanud nad eelnevalt pesadest välja nii jaoturikaanest, kui piipudest samad pesad seest õlitada, juhtmed tagasi. Piipud, jagaja kaas seest ja ka väljast tõmmata õlikirmega kokku. Sedasi toimides iga 3-4 nädala tagant tekki teil talvejooksul kordagi käivitamistõrkeid. Ärge kartke, et äkkiläheb palju peale, mitte midagi ei juhtu halba. Õlitus on niiskusetõrjeks samas on ta isolaator uitava sädeme vastu. Proovige ära ja te ei kahetse. Õlist jätke puutumata ainult jagaja kontaktid!
Poes müüdav aerosool niiskusetõrje on sama toimrega, aga ta kuivab- lendub juba ühe päevaga, ka diiselkütet võib samaks otstarbeks kasutada, kuid protseduuri korrata siis sagedamini.
Edukat talvist käivitamist!