Svenson, mina ja Kristjan ja paljud veel oleksid turvakaarega isegi pärid. Võiks isegi mõelda, kuid selline organ, kui EAL, on nii \"maailmanabad\" , et nemad seda ei luba. Seal ju need kõige \"targemad\" tehnika- ja ohutusevallas koos ... omaarust muidugi
Kuna ainult kaar on keelatud
, siis jääb üle vaid ja ainult uutele FIA-reeglitele vastav turvapuur. Ei sobi EALle isegi kümneid aastaid kasutuses olnud vanatüübi puurid. Aga selline puur maksab 8-10 tuhat. See viiks MosseLiiga kulud üles ja sõitjad kaoksid. Praegusel hetkel on Sul ja ka teistel võimalus sellise raha eest IGAKS ralliks uus auto muretseda, kui aga igakord masinat maha ei kanna, siis on kulud väga väikesed. Vaata kodulehelt Suveralli stardinimekirja. Olvik, Prukner, Maaten - Eesti mastaapides tipptaseme autosportlased. Veokamehi pidi veel juurde tulema
Mis autospordi alal saab veel ennast võrdsetel autodel siiski proffidega(Eesti mõistes küll) võrrelda ja võidu sõita poole kuupalga eest võistlusvahendit muretsedes? Ju siis ikka nii ohtlik pole, kui mehed tulevad ja kihutavad. BTW., kruusateedel ju enamasti kiiruspiirang 90 km/h. Rahvarallil sellist kiirust saavutavad ainult 4WD masinad ja sedagi haruharva. Tavaliiklus on kordi ohtlikum, kui rahvaralli, kus Sa oled kogu aja VALMIS õnnetuseks, kuid boonusena on vööd pingutatud ja kiiver peas.