Veoautokross on Eestis praegu täiesti olemas. Pikalt-põhjalikult (etappide ülevaated)
http://www.rally.ee/?a=a008&b=93
Sari koosneb 8 etapist ja tänavu sõidetakse seistmel erineval rajal. Kaks etappi on juba toimunud, järgmine mai keskel Viljandi lähistel Tääksis.
Klasse on 4: veokad 51/52 ja 53 ning veobagid 51 ja veobagid 53. Lätlastega toimub ühisarvestus (Lätis pole mitu aastat omi meistrivõistlusi enam olnud, aga mõned sõitjad on alles, kes käivad siis siin võistlemas). Teadaolevalt on veobagi 53 masinad olemas ka Leedus ja tänavu tahetakse sellele klassile korraldada Balti karikasari.
Venemaal sõidetakse muidugi ka, eelpool toodud link
www.russian-racing.ru ongi nende selle-teemaline põhilehekülg, kuigi viimasel ajal pisut varjusurmas. Aastal 2003 käis 2 eestlast Venemaal 51-ga sõitmas ja pärast seda on üks venelane 53-l kolm korda Eestis käinud.
Ainulaadsuse mõttes on eelnevad väited õiged ralli-teemal: veokatega vist tõesti kusagil mujal maailmas rallit ei sõideta. Mis ralli-gazide kiirustesse puutub, siis neid jutte on erinevaid, aga parimate meeste autod (Mölder, Ligur, Lee) jooksevad kindlasti 150 km/h välja.
Krossiautod nii kiired ei ole, need on rohkem vastupidavusele ehitatud. Mis tehnilistesse tingimustesse puutub, siis suuremad huvilised leiavad need leheküljelt
www.autosport.ee. Üldsõnaliselt on nii, et 51-klass eriti piiratud pole; kõikide detailide korpused peavad olema gaz-tüüpi, aga sisse tee mis tahad. Krossis on piiratud siiski käigukasti ülekanded.
53-veokas on aga piiratud, originaalist erinevusi olla ei tohi ja seepärast jäävad 53-d praegu kiiruselt 51/52 klassile alla. Selle eest on aga klass odav.
Veobagidel muid piiranguid pole, kui see sama gaz-tüüpi korpuste nõue kõikidele detailidele. 51 veobagidel kasutatakse palju "Tshaika" mootoreid; 51 klassis on hinnatud BTR-i mootorid, mida siiski vähe kahjuks liiga vähe liigub.
Võistlejaid on piisavalt, krossi sõidavad praegu põhiliselt Võru, Lääne-Viru ja Tartumaa mehed. Rallis on traditsiooniliselt tugev kants Rapla piirkond. Krossis on märkimisväärne see, et võistlejatelt ei nõuta juhilubasid ja sõitma võib hakata alates 16ndast eluaastast. Kui see luba 2 hooaega tagasi kehtima hakkas, arvasid paljud, et üks suur jama sest tuleb, kuid asi on hoopis vastupidi - noori poisse tuli kohe juurde ja juba esimesel aastal jõudis mõni neist poodiumile. Ei sõida nad sugugi kehvemini kui vanamehed. Sarja vanim sõitja on aga üle 60 eluaasta, ka üle 50seid mehi on mitu.