Otsest kasu 53 mootori panek 51 aiste vahele ei annagi. Põhjus oli konkreetsel juhul lihtsalt selles, et mees sõitis varem 51 klassi ja tahtis teise üle minna. Uut autot on tülikam ehitada kui mootor vahetada. Tehniliste tingimustega on ette nähtud, et mootori tagumine kinnitus peab asuma originaalkohal; esimese jaoks tuleb uued augud puurida (seda selleks, et mõnel mehel ei tuleks ideed mootorit liiga taha nihutada - 52ga korra sellist trikki prooviti, aga tegelikult mõjub see ohutusele. Hooratas lendab isegi algse koha pealt putkasse laiali - sellist asja on juhtunud - ja kui mootor liiga taga on, siis seda ohtlikum).
53 mootori remont 51 kapoti all on tegelikult raskendatud, ligipääs on halb. Aga õige mees remondib kodus oma auto ära
Ühel 51/52 "hübriidil" oli samuti 53 mootor peal (samuti selle pärast, et sooviti klassi vahetada), aga see auto on tänaseks kahjuks kõige kaduva teed läinud (sõideti lihtsalt liiga kõveraks)
Mis tiibadesse puutub, siis kandle ära tulemise vältimiseks on kandlesse relakaga pragu sisse lõigatud - kui murdma hakkab, murrab tiiva ära, kannel ise jääb paika. Radikad on eraldi tugevdustega, ei meenu küll, et kellelgi oleks tiivaga koos radika ära pühkinud. Rippuvate tiibadega sõitmise eest võidakse tänapäeval musta lipuga rajalt maha võtta, ei ole enam nii, et pane kuidas tahad.
Konkreetsed kogemused on näidanud, et 51 tiivad saavad tunduvalt vähem kannatada kui 52/53 omad. 53 tiiva võtab väga lihtsalt maha teise masina "kastiga", 51 oma on madalam ja väiksem, sellele ei saa "hästi pihta"
53 tiivad kipuvad just tagumisest kinnitusest lahti tulema (konkurentide abiga muidugi) ja nagu öeldud, võib üks lehvitav tiib sõidu enneaegselt lõpetada. 51 tiivaga peab ikka tõsiselt vaeva nägema, et ta küljest ära sõita
Kastidest ka: "ära kadusid" nad kusagil 5-6 aastat tagasi. Ühel mehel tuli idee alatasa purunev kast piirata turvatorudega. Nn toruraami paigaldamise järel selgus, et auto muutus jäigemaks ja seeläbi paranes juhitavus ning paari hooajaga olid kõikidele masinatele ehitatud sellised "torukastid". Kasti kadumine muutis sõidu ka ohutumaks. Eriti hullud asjad olid kasti raamiks olevad pikitalad. Kujutage ise ette, kui selline pikitala kammitsatest lahti pääses ja taga sõitvale autole nagu oda radikasse - või veel hullem kabiini - lendaks.
Ohutusest nii palju, et vanad "traktoriistmed" ja Norma turvarihmad on ammu kadunud. Põhimõtteliselt on veokates samasugused istmed ja rihmad kui ralliautodes; homologeering võib siiski aegunud olla. Paksematel ja pikkade jalagadega meestel on sportistme mahutamisega kabiini tõsiseid probleeme, näiteks ühel ralliautol on seepärast 51 kabiin tagant pikemaks "venitatud".