nonii, tehtud ta saigi. algse 5mm külgviskumise sain 1mm peale ja üles-alla viskumine 2mm peale. oleks saanud paremaks, kui oleks seda kohta, kus pöid kokku keevitatud, veidi tavalise haamriga töödelnud. nii võib aga kroom hakata maha kooruma.
võtsin kodaratest pöia lahti, andsin veidi kummihaamriga tuld (ainuke usaldusväärne sile pind oli peegel, mille peal vahepeal kontrollida
) - sain ca 3mm sirgemaks, ca2mm jäi ikka U-kujuliseks.
siis sai pideva ülemõõtmisega
selle õpetuse järgi pöid kodaratega paika aetud.
aega läks koos rattalaagrite vahetuse ja piduritrumli ülelihvimisega ca 3 tundi. õnneks tulid kodarad suht lihtsalt lahti. lõpliku pingutuse heli sain kõige paremini peenikese kruvikeerajaga kätte - helide vahe jäi ca 1/4-1/2 tooni kokkuvõttes. eks pärast jaanipäeva sõite võtan korra kodarate pingsuse kontrollimise uuesti ette.
üldiselt - lihtsam tegevus, kui teoorias tundus. eks sirgete kodaratega ole asi vist lihtsam, kui otsast L-kujulistega.
ahjaa, mingit eraldi rakist ei hakanud tegema. suurte kruustangide vahele telg kinni ja ratas horisontaalselt otsa. sai väga hästi teha. väike proovisõit kinnitas, et endise 60km/h tippkiiruse asemel hakkas osuti juba 80km/h lähedale jõudma
enne kannatas üle 60km/h napilt 10km järjest sõita - siis pidi kätt puhkama