Postitused: 770
Teemad: 565
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
Karta on, et 50 ccm sump on ca 80 ccm mootori jaoks liig peenikeste avadega.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme septembri lõpuni avatud L.P 11-18
Postitused: 2,419
Teemad: 41
Liitus: Oct 2003
Maine:
30
Osta ntx. Minski sumps toru tuleb väänata , niisma küll külge ei läe.
kust ma selle minski sumpsi ostan ??
Postitused: 2,091
Teemad: 228
Liitus: Sep 2001
Maine:
0
Osta kuskilt kuulutuse peale. Küsi tuttavatelt. Uuri foorumeid.
Minski summuti peaks olema vast küllaltki saadaolev osa.
On olemas kuskil valem, mille järgi saab ise arvutada konkreetse 2-taktilise summuti mõõdud.
nu teadlased reekige siis seda ka et kuidas seda krdi druzba starterit ymber ehitda et saax nagu vändast tööle v6i midagi sellist ja kas see vastab tõele et druzba mootor ei taha tööle minna
mul isa reekis et druzbaga un ullem n*** selle tööle saamisega et need mootorid ei töötagi õieti ja et kui mootor soojax läheb ei saa enam mootorit tööle
Postitused: 770
Teemad: 565
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
Osad Druzhbad töötasid nagu mees muiste ja pikki aastaid. Olen ise aastat 18 tagasi ühe sellise \"paugupilliga\" metsa võtnud, aparaat 1960te lõpust ja palju kasutatud.
Osa aga ei tahtnud käia, nöökisid ja ei käinudki. Nii süüde kui ka karbuss jamasid.
Seega oli kvaliteet väga hüplik.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme septembri lõpuni avatud L.P 11-18
Postitused: 34
Teemad: 5
Liitus: Oct 2005
Maine:
0
huvitav.... mul isitlikult endal druzba läheb pea esimesest tõmbest tööle..(kuigi hetkel pole sumbutit peal)
Postitused: 85
Teemad: 17
Liitus: Feb 2004
Maine:
0
üksaasta kui k6ik need druspa teemat siis populaarseks muutusid m6tsin ka enda oma vaadata.
teadsin et mul kuuriall on vanaisa druspa ja läksin seda otsima teine v6is seal ei tea kui kaua tühjalt seisnud olla.
pents oli sees ja ujutasin ja ühufiltri v6tsin ära paar laksu t6mbasin hakkas lubama. mida sai veel aretatud ja juba käis ainult et suurtel pööretel ja leegitorust v6i kui seda kilukopsikut sumbutajak kutsutakse siis sealt oli leek väljas.
vanaisa oli seda ringi kaa teind mingi teine süütesüsteem oli peale pangud süütepool ja ise mähitud mähis ma arvan.
originaal kilukopsik peaks k6igeparem sumbutaja olema marvan.
politseil on hea k6rvuk6ditada sellega.
ja endal kaa öösel äge s6ita kui paarisendine leek koos paukudega leegitorust teed valgustab.
metsas s6idetakse russiga
RigaPower
Registreerimata
eks otsi paras leegitoru või vääna ise, aga võrri sumpa pole hea nüüd küll druzbale.Soovitan druzba originaal sumpat või minski oma see peaks enam vähek paika minema
Postitused: 183
Teemad: 12
Liitus: Jan 2006
Maine:
2
Mo druzba on kokku pandud kahest druzbast, sest üks oli poolik ja teine ei lännu käima. Nüüd paugupill.
Fiat 127 0.9l
Postitused: 434
Teemad: 9
Liitus: Jan 2005
Maine:
1
Ei tea miks see võrri sumps ei sobi. Enda omal kasutasin seda ja masin pole sitemaks läinud. Hääl oli vaiksem, aga edasi läks ikka samamoodi.
Kasutasin võrri pikka sumpsi. Võtsin sealt summuti tagumisest otsast, selle pisikese toru välja ja oligi sumps moditud.