06-07-2007, 12:49 PM
Ford KAl on muidu ajalooline mootor, 1,3 l tõukuritega pritsung bensukas Mitte just väga levinud mootoritüüp. Pärit 60ndtate Escordilt. Sellel mootoril pole küll ohtu et rihm katki läheks. Hea lihtne mootor.
sm.Poljakov Kirjutas:Jutt siis sellest autost.miniest Kirjutas:MIs aastast siis see hirv sealt volga eest ära kadus.
61. minu teada. Türil sõidab üks beez 3.seerja GAZ21 igapäeva kasutuses ringi. Omaniku ema olla vene ajal sellega taksot sõitnud.
ennww Kirjutas:KA seline elukas nagu Iž-kombi on üsa haruldaseks muutnud, eriti vanem variant.tallinnavahel olen ma ise ka näinud vist ainult ühte heledat uuemat kombit, mosseliiga kirjadega. samas vist eelmisel aastal sai kohtatud ka ühte vana kombit, beešikas paide-türi teel.
Viimaset sellist nägin liikvel möödunud talvel Saaremaal
Zoig Kirjutas:ennww Kirjutas:KA seline elukas nagu Iž-kombi on üsa haruldaseks muutnud, eriti vanem variant.tallinnavahel olen ma ise ka näinud vist ainult ühte heledat uuemat kombit, mosseliiga kirjadega. samas vist eelmisel aastal sai kohtatud ka ühte vana kombit, beešikas paide-türi teel.
Viimaset sellist nägin liikvel möödunud talvel Saaremaal
üht samasugust sinist kombit, nagu mul nägin ka millalgi ammu türil, vend nägi eeldatavalt sama kombit umbes kuu aega tagasi türi-rapla vahelisel teel.
ats@igapäevane kombimees
zazik Kirjutas:Zoig Kirjutas:ennww Kirjutas:KA seline elukas nagu Iž-kombi on üsa haruldaseks muutnud, eriti vanem variant.tallinnavahel olen ma ise ka näinud vist ainult ühte heledat uuemat kombit, mosseliiga kirjadega. samas vist eelmisel aastal sai kohtatud ka ühte vana kombit, beešikas paide-türi teel.
Viimaset sellist nägin liikvel möödunud talvel Saaremaal
üht samasugust sinist kombit, nagu mul nägin ka millalgi ammu türil, vend nägi eeldatavalt sama kombit umbes kuu aega tagasi türi-rapla vahelisel teel.
ats@igapäevane kombimees
Ma ei ole kindel (ehk mõni mossemees parandab/täpsustab), aga minu mäletamist mööda sai see Liiga kirjadega Kombi suve alguses või kevadel otsa...
On nagu meelde jäänud, et üks Kombi tegi tõsise katuse.
denis23 Kirjutas:Ohh vennad kui teie oleksite Krimmis käinud siis ilmselt tunneksite ennast vanade autode paradiisis..
valdo Kirjutas:Neid mudeleid mida Valdo kirjeldab, Krimmis küll igapäevaselt ei näe. Lõunaranniku mägistel teedel, arvestades suuri kiirusi ja ohtlikke tõuse ja langusi on vanatehnikaga ikka väga paha kulgeda. See-eest maapiirkondades s.o lagedal siledal stepialal on massiliselt kasutuses VAZ 01 ja 011, 02, AZLK 2140,412. ja muidugi ZAZ ja Slavuta. Aegajalt tuleb teedel vastu GAZ 21 millel isekombineeritud pakiraam katusel ja haagis taga. Minu tähelepanekute järgi on tegemist III seeria Volgadega. Kuna nad on igapäevases kasutuses ja arbuusi- või sibulakasvataja sissetulekud pole just suured, siis on need Volgad just niipalju hooldatud, et asja ära oleks ajanud ja masin liiguks. Eriti ei usu, et seal enam originaalmootorid peal oleks. Ühel tatarlaste hulgiturul nägin tööloom GAZ 21-te mille algselt hallikas kere ja kõik kroomosad oli ühtlase roostekirmega kaetud (nähtavasti oli auto jäänud millalgi pikemalt soolase meretuule kätte seisma) ja keegi polnud üritanudki midagi puhastada, värvida, kroomida!denis23 Kirjutas:Ohh vennad kui teie oleksite Krimmis käinud siis ilmselt tunneksite ennast vanade autode paradiisis..
Mis seal siis liigub? Midagi sellist, mis siitmaaltl täiesti kadunud? Ma mõtlen puukabiiniga 51sid, PAZ-652, ZIS-154, puitraamiga GZA-651, AA baasil bussi 0330, peekerega furgoon-400-Mosset (422te) vms?