Postitused: 14
Teemad: 9
Liitus: Jul 2007
Maine:
0
kuidas automaatsidur lahutab. mul on nii et kui vänta annad läheb kohe minema(käiguga)
Postitused: 772
Teemad: 12
Liitus: Jun 2005
Maine:
3
otseloomulikultteavadkõiksiinsedfoorumlased,mismasinastjuttkäib.
Sellise küsimise peale jäädki vastust ootama.
`73 Hanomag-Henschel F46KA
Postitused: 82
Teemad: 10
Liitus: Mar 2006
Maine:
0
Ma pakun, et jutt käib vanema Jawa kohta.
Postitused: 3,022
Teemad: 203
Liitus: Jan 2004
Maine:
57
Kui jutt käib jawast, siis seal pigem "poolautomaat sidur". See toimib käiguvahetusel - käiguhooba liigutades lükatakse peale ka sidurit. Kohapealt ära minna sellega ei saa ning ka teistel käiguvahetustel on mõistlik kasutada tavapärast sidurit.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Postitused: 3,022
Teemad: 203
Liitus: Jan 2004
Maine:
57
Nojah, sul on õigus. Ka ilma igasuguse sidurita on võimalik kohalt võtta, kui pisut harjutada. Samas ei tahaks, et keegi oma Jawa käigukasti tagumikku keerab sellist moodsat sõidutehnikat kasutades.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Postitused: 72
Teemad: 18
Liitus: Jun 2006
Maine:
0
aga akki kaib jutt hoopiski izhist??...teema siiski sama
How about a nice cup of..SHUT THE FUCK UP!
Postitused: 441
Teemad: 45
Liitus: Jan 2004
Maine:
5
Kahjuks on siduri automaatsel lülitusmehhanismil üks oluline puudus: siduri lahutamise ja käigu lülitamise protsessid osaliselt kattuvad. Teisisõnu öeldes lülitatakse käike täielikult lahutamata siduriga, samuti on lahutamise ja lülitamise vahel käigukastivõllide kiiruste ühtlustumiseks liiga lühike ajaperiood. Tehase manuaalid on ses suhtes kahjuks väga kidakeelsed ... mulle on silma jäänud ainult üks saksakeelne reklaamitekst, kus väideti, et sidurit on vaja käega lülitada ainult kohalt võttes ja peatudes.
Vana Jawa käigukast on aga suhtelist õrn asi - eriti vedava võlli ja vahevõlli nuutide otsad - igasuguse ragistamise vältimiseks olen seepärast alati käega sidurit vajutanud. Ehk on see üks põhjustest, miks viimase 35a jooksul pole isiklikul masinal tekkinud vajadust mootorisse vaadata ...