Postitused: 4,575
Teemad: 58
Liitus: May 2004
Maine:
42
Neid rööpaid kindlasti weel alles.Tallinn-Lelle lõik ehitati ju wassakule poole kitsast teest.Ja perroonid ehitati kitsa tee peale.Kes neid rööpaid siis ikka himustas.Wana tee roopad olid ehedal kujul enamasti alles veel 89-90.Lihula ülesõidu omad weel 92.
Postitused: 4,575
Teemad: 58
Liitus: May 2004
Maine:
42
Turbas ka kitsa ülesõidul rööpad alles ainult ,et rööpmewahe imelik.
Postitused: 2,477
Teemad: 19
Liitus: Mar 2004
Maine:
11
03-09-2007, 22:28 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-09-2007, 22:29 PM ja muutjaks oli
Edel.)
Laiarööpmelised raudteed,mis on tänaseks üles võetud või lähiajal võetakse.
Haapsalu-Riisipere
http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/90534
Mõisaküla-Ruhja(Läti)
http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/179776
Mõisaküla-Pärnu
http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/169024
Tallinna siseraudteedest on Linnahalli juurest Kopli kaubajaama minev haru
http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/178582
Ka Õismäe-Hiiu ja Õismäe-Harku raudteepildid tahan lähiajal üles panna.
Veel oleks vaja pilti võtta Kopli kaubajaamast UMEX`sse minev teelõik. 2004a. sügisel sai see jalgsi läbitud kuid pilti ei teinud.
Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Postitused: 2,477
Teemad: 19
Liitus: Mar 2004
Maine:
11
valdo Kirjutas:EdR Kirjutas:Laiarööpmelised raudteed,mis on tänaseks üles võetud või lähiajal võetakse.
[...]
Mõisaküla-Pärnu http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/169024
On Sul sellest kindlaid andmeid? Ma ikka usun/loodan, et see raudtee alles jääb...
Jutud käivad ja ajakirjandus kirjutab. Olevat lõpuks antud luba üles võtta....
Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Postitused: 109
Teemad: 1
Liitus: Feb 2007
Maine:
6
EdR on igatahes kõva töö ära teinud.
aga küsimus kah: kas haapsalu raudtee ja mõisaküla jne matkasid sa jalgsi läbi või oli miski liiklusvahend (roller vms)
Postitused: 2,477
Teemad: 19
Liitus: Mar 2004
Maine:
11
moosic Kirjutas:EdR on igatahes kõva töö ära teinud.
aga küsimus kah: kas haapsalu raudtee ja mõisaküla jne matkasid sa jalgsi läbi või oli miski liiklusvahend (roller vms)
Haapsalu-Riisipere tee sai täies pikkuses läbitud omal jalal 23.aprill-8.august aastal 2004.
Mõisaküla-Ruhja ja Mõisaküla-Surju käisime autoga ja mitme mehega koos pildistamas. Vaskräämat ei jõudnud enam pilti võtta sest aeg hakkas väga hiliseks kiskuma.
Tallinna sisesed raudteed on kõik jalgsi läbitud. Hetkel on poolik Tallinn-Keila ja sealt edasi Riisipere pildistamine jalgsi käies.
Tallinn-Kohila on pildis ja jalgsi läbitud.
Tallinn-Tapa sammuti poolik. Balti jaamast võiks "joone" peaaegu vaat et Raasikuni tõmmatta. Sealt edasi veel Vikipalu-Mustjõe(pildis pole,jalgsi läbitud) ja Aegviidu-Lehtse.
Viimane lõpp vajus teemast välja aga järgmine kevad on plaan Pärnu-Mõisakülat veel pilti võtta,kui on veel, mida pildistada.
Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Postitused: 253
Teemad: 5
Liitus: Sep 2004
Maine:
8
Minumeelest Lehtse-Tapa teine tee sai valmis alles 1993. Aga see pea 10km lõik oli seal pea aasta aega kiirusega 15 ja 25km/h. Tapale hilinemine oli tavaliselt 10-15min. Oleks võinud ju ebateel 120-ga lasta.
Kui kõmpimisest rääkida, siis käidud on Tallinnast Laagrini, Männikuni, Rakvereni ja Tamsaluni ja ka mujal üle eesti, aga pole vajalikuks pidanud pilti võtta.
Mõisaküla jaamast koristatavat paar nädalat tagasi liipreid dresiinidega. Väidetavalt oli jah luba antud liini üles võtmiseks, aga tuleb loota, et liin näeb täispikkuses järgmise aasta ka ära. Mõisaküla jaama hakati 2005 aprillis üles võtma.
Postitused: 2,477
Teemad: 19
Liitus: Mar 2004
Maine:
11
Harku-Hiiu liinist osa (Hiiu-Õismäe-Hiiu) on ka üleval
http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/182496
Õismäe-Harku tuleb ka varsti.
Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Postitused: 2,477
Teemad: 19
Liitus: Mar 2004
Maine:
11
Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Postitused: 4,575
Teemad: 58
Liitus: May 2004
Maine:
42
09-09-2007, 20:59 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-09-2007, 21:02 PM ja muutjaks oli
PETSS.)
Õismäe -Hiiu pildid lahedad,eriti see kus raudtee autoturu juurde ehitatud majast napilt mööda läheb.Kui rongid seal edasi sõidaks poleks mul seal elamise wastu midagi.Ei tahaks olla nostalgiline aga kunagi Antslas( alati teadsin peast see Pihkva -Tallinn, Riia -Moskva,öistest kaubarongidest kõnelematta, need enam vähem kindlatel aegadel,kui und polnud sai sõber kutsa MUKI kaasa võetud ja ülesõidu walvur tädiga putka palkonil rongidele kollast lippu või öölaternat näidatud)oli see wedurivile ,ülesõidu pasun ,rongi saabumise ja mineku hääled + weel manööwerdamine Antsla jaamas,neid hääli ei unusta ma kunagi.Kõige lahedam olid neid hääli kuulda suwel kui sai lakas magatud.
Postitused: 109
Teemad: 1
Liitus: Feb 2007
Maine:
6
vahepeal seisis see juba hiiul aga kuna asi venis siis lohistati see harkusse tagasi nagu ma aru saan.
aga miks on nii et karjääril on rdt-d vaja aga vald ütleb et ei teema jalgrattatee.
Postitused: 7
Teemad: 0
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
27-12-2007, 23:17 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-12-2007, 23:40 PM ja muutjaks oli
iff33.)
Tere kõigile raudtee huvilistele.Juhtusin juhuslikult pühade ajal siia portaali ja lugesin ning vaatasin kõik läbi mis vähegi sai.Olen ise ka huvitatud just vanast kitsarööpalisest raudteest ja selle ajaloost.Olen käinud ka vanu teid otsimas ja uuest avastamas kui ikka vähegi aega on olnud.Olen ise Peipsikandist pärit.Eriti huvitab mind Sonda-Mustvee raudtee ja Viljandi-Mõisaküla oma ka oma ilusa looduse poolest.Plaanis nimelt minna mööda Mustvee-Sonda raudtee tammi matkama.Ma lugesin siit et Petss tahtis minna mööda seda tammi nimelt sõitma jeebiga.Ma mõtlesin seda natuke et äkki oleks ATV-dega parem minna.Mul omal ka veel ei 0le aga kevadel plaanis osta.Ühel sõbral praegu on kellelt vahel saab laenata.Jeep peaks olema siis mingi vana rimakas mis võsa ja oksi ei kardaks,uuega sinna ei lähe ju rallima.Aga kui vaja siis saab jeebi ka millega minna.