Postitused: 46
Teemad: 12
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
Jah peaks olema küll Kovrovets.No ma arvan et hetkel minust küll restaureeriat ei ole.Olen alles noor ja rahalised võimalused on vägagi piiratud.Ja hetkel ei jäänud raamil silma ka birkat,vb lihtsalt ei osanud vaadata.
Postitused: 50
Teemad: 18
Liitus: May 2004
Maine:
0
Ma arvan et see võib olla piduritule lüliti, mis ühendatakse piduri pedaali külge vastava vedruga.
Postitused: 2,123
Teemad: 74
Liitus: Jan 2004
Maine:
13
Pilt ega video polnd kumbki eriti informatiivsed, pääle selle et tõesti Kavrossiga tegu on. Väga vähese vaate järele poolhuupi otsustades siiski koguni päris kobedaga. Esiporika järgi enne 1962 aastat, tagatule järele pärast 1965 (vist) aastat. Kroomitud summutid tundusid üldse naljakad.
Birka (kui on) on sel rattal nagu paljudel muudelgi, esilaterna all.
loll on loll olla.
Postitused: 859
Teemad: 132
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
valdo Kirjutas:Eeldan, et Sa nimetad Jänku-Javaks Kovrovetsit, nagu seda omal ajal kutsuti
OT aga
kuidas seda jawat kutsuti , mis vist oli hoopiski mopeed äkki ?
Pole midagi targemat teha
Postitused: 323
Teemad: 33
Liitus: Jun 2007
Maine:
7
mopeed-jawa oli naiste jawa.
kovrovets sai vist jänku-jawa nimetuse sellest, et disain oli üsna jawalik ja paagil olid jänkud peal.
Postitused: 46
Teemad: 12
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
Täna sain lõpuks ka kraani pidama.Vahetasin veel ära bensufiltri.Natuke halvasti veel käib aga küll sellega ka veel tegeleda jõuab.Uurisin ka elektriskeemi ja tulesid natukene,tagatulel vahetasin ka pirni ära,esitulel oli nagu kõik korralik.Uurisin ka korraks süüdet ja sidurit kuid ei saanud neist eriti aru,nimelt siis see pulk mis peaks sidurit lahtutama on oma pesas ilusti küll aga sisse poole vajutades ei liigu.
Nüüd uurisin ka seda imelikku lülitit vasakpoolses küljekarbis.See annab mingit massi vms.Lüliti külge läheb kaks juhet,üks läheb mutri alla kinni(massi) ja teine ots oli mul lahti aga seal oli ka selline kinnitus olemas kust poldi läbi paned.Äkki keegi oskab õelda kuhu ma selle kinnitama peaksin.Või äkki on kellegil anda k-175 elektriskeemi?
Postitused: 46
Teemad: 12
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
Nii selle imeliku lüliti kohta sain juba teada,see on siis niinimetatud salalukk.Täna tegin koos sõbraga masinal kontaktid puhtaks ja reguleerisime süüdet.Saime masina ka käima ja läks ilusti pöörde.Pingutasin veel tagupidurit,keerasin mootori korralikult kinni,panin karburaatori tagasi peale.
Postitused: 631
Teemad: 84
Liitus: Aug 2002
Maine:
1
näiteks 8kw, mul vist nii passis kirjas.
1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Postitused: 46
Teemad: 12
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
Ma olen mõtlema hakanud et kas mul on k-175a vi k-175b.Peal on mul karburaato k-55(kui see neil kahel mingi vahe on).
Postitused: 5,044
Teemad: 210
Liitus: Mar 2005
Maine:
161
Ei tea jällegi 175-stest midagi , aga oli ühe foorumlasega äsja generaatorite /väntvõllide arutus, siis...vene mootorratta entsüklopeedias kirjas, et 175A toodeti kuni 1962 aastani, generaator sama mis K58-l ehk siis vist G-38, 175B siis peale seda uuema vah.voolu genega ja uue karbussiga. Mis margid olid, ei tea aga K55 oli juba K58-l peal ja vast siis vanem tüüp?
Postitused: 46
Teemad: 12
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
Täna avastasin generaatori pealt aasta numbri 1961.Omaasi ka see ka originaal veel on.