21-11-2007, 17:59 PM
supper töö tule tee mull ka traktor aastast83
traktorist Kirjutas:supper töö tule tee mull ka traktor aastast83
TimmThaler Kirjutas:rääkige kust saaks korralikke siduri käppasid osta? tahaks sidurit korralikult pidam kah saada lõpuks:sTartus Vitamiini tn. üks põllumaj.tehnika pood, seal käpp 75 eeku tk.
auk_ Kirjutas:Käis peast läbi veel idee, et paneks taha kaks paari originaal rattaid alla, kas on keegi proovinud? See eelsüüteküünal on küll aju tipp, lisaks läheb see läbi mingi takisti mis võtab jõhkralt soojust(voolu) maha.
randmevääne2 Kirjutas:Olen kuulnud,et topeltratastega pidi pehmesse pinnasesse kinni jääma palju kergemalt juhul ,kui jätad rataste vahele vaba maad.st ei kinnita päris üksteise kõrvale. Siis pääseb muda rataste vahele ja lõpuks on ikka rohkem pinnasesse vajunud ja raskem kätte saada.Ei ole nii väikesele masinale ise topeltrattaid alla panna proovinud, aga ei usu sellisesse teooriasse eriti. Nimelt juhul, kui paned rattad vastu üksteist,ei saa enam tavajuhul isepuhastuv kalasabamuster kahelt keskmiselt poolelt enda puhastamisega hakkama, muster läheb pori täis, ratta ette/alla tekib veel suuremat takistust omav ja samas haardumist halvendav kiht ja kinnijäämine on veel lihtsam tulema... Korduvalt selle teooria paikapidavust tõestanud...
hundu615 Kirjutas:T-40 am ei viitsi taastada ? Värvida,elekter ja täishoolePole siimaani selle margiga tegemist teinud ja ei paku huvi ka.Ammu on juba plaan uut masinat tegema hakata,seega teenust ei paku hetkel
auk_ Kirjutas:See eelsüüteküünal on küll aju tipp, lisaks läheb see läbi mingi takisti mis võtab jõhkralt soojust(voolu) maha.Lisatakisti on vajalik selleks et sa küünalt maha ei põletaks (mida kuumem on traat seda suuremaks läheb takistus). Õige ühendusskeem on selline et kui starteri sisse lülitad (pinge koormatakse maha) siis lükatakse takisti vahelt välja ja küünal jääb otse ahelasse.
tiit Kirjutas:auk_ Kirjutas:See eelsüüteküünal on küll aju tipp, lisaks läheb see läbi mingi takisti mis võtab jõhkralt soojust(voolu) maha.Lisatakisti on vajalik selleks et sa küünalt maha ei põletaks (mida kuumem on traat seda suuremaks läheb takistus). Õige ühendusskeem on selline et kui starteri sisse lülitad (pinge koormatakse maha) siis lükatakse takisti vahelt välja ja küünal jääb otse ahelasse.
urulooki Kirjutas:T-25 le ja T-16 le lähevad alla DON-1500 tagumised rattad (tõestatud st ise pandud).
auk_ Kirjutas:ES 95 millegipärast pole Sa ühendust võtnud!!!
urulooki Kirjutas:T-25 le ja T-16 le lähevad alla DON-1500 tagumised rattad (tõestatud st ise pandud).