T-25 taastamine/remont
#21

supper töö tule tee mull ka traktor aastast83
Vasta
#22

traktorist Kirjutas:supper töö tule tee mull ka traktor aastast83

tood masina,uued jupid ja muud sitsid-satsid kohale,teen ajaviiteks töö äraBig Grin

Mootorrattad,talu-ja metsatehnika,masinaehitus
Vasta
#23

rääkige kust saaks korralikke siduri käppasid osta? tahaks sidurit korralikult pidam kah saada lõpuks:s

Ehita, sõida, naudi
Vasta
#24

TimmThaler Kirjutas:rääkige kust saaks korralikke siduri käppasid osta? tahaks sidurit korralikult pidam kah saada lõpuks:s
Tartus Vitamiini tn. üks põllumaj.tehnika pood, seal käpp 75 eeku tk.
Kindlasti saab ka mujalt,aga seal isiklikult nägin

Mootorrattad,talu-ja metsatehnika,masinaehitus
Vasta
#25

ega seal Vitamiini tn.-s ka kõige paremad pole. Hea mulje on jätnud Võru linnas olev pood . Praktiliselt kõike on olemas ja tellida saab ka. Käis peast läbi veel idee, et paneks taha kaks paari originaal rattaid alla, kas on keegi proovinud? T16-nele võïks Golfi bensupaagi ka panna, kui aega saan annan märku. Plastikust paak ei roosteta ja ei teki nii hullult kondents vett. Hetkel jaman elektrisüsteemiga T-16-l. Tahaks asja korda saada, on lihtne skeem küll, kuid võiks täiendada. See eelsüüteküünal on küll aju tipp, lisaks läheb see läbi mingi takisti mis võtab jõhkralt soojust(voolu) maha.
Vasta
#26

auk_ Kirjutas:Käis peast läbi veel idee, et paneks taha kaks paari originaal rattaid alla, kas on keegi proovinud? See eelsüüteküünal on küll aju tipp, lisaks läheb see läbi mingi takisti mis võtab jõhkralt soojust(voolu) maha.

Olen kuulnud,et topeltratastega pidi pehmesse pinnasesse kinni jääma palju kergemalt juhul ,kui jätad rataste vahele vaba maad.st ei kinnita päris üksteise kõrvale. Siis pääseb muda rataste vahele ja lõpuks on ikka rohkem pinnasesse vajunud ja raskem kätte saada. Kõval pinnasel annab kindlasti positiivse tulemuse.
Endal ka hõõgküünlad veel el. süsteemiga ühendamata. Pole asjasse süvenenud eriti, kui keegi teab juhendeid anda selles vallas,oleks tänulik.

Mootorrattad,talu-ja metsatehnika,masinaehitus
Vasta
#27

randmevääne2 Kirjutas:Olen kuulnud,et topeltratastega pidi pehmesse pinnasesse kinni jääma palju kergemalt juhul ,kui jätad rataste vahele vaba maad.st ei kinnita päris üksteise kõrvale. Siis pääseb muda rataste vahele ja lõpuks on ikka rohkem pinnasesse vajunud ja raskem kätte saada.
Ei ole nii väikesele masinale ise topeltrattaid alla panna proovinud, aga ei usu sellisesse teooriasse eriti. Nimelt juhul, kui paned rattad vastu üksteist,ei saa enam tavajuhul isepuhastuv kalasabamuster kahelt keskmiselt poolelt enda puhastamisega hakkama, muster läheb pori täis, ratta ette/alla tekib veel suuremat takistust omav ja samas haardumist halvendav kiht ja kinnijäämine on veel lihtsam tulema... Korduvalt selle teooria paikapidavust tõestanud...
Tõsi küll, tunduvalt suuremate liikuritega...
Vasta
#28

T-40 am ei viitsi taastada ? Värvida,elekter ja täishooleSmile

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#29

hundu615 Kirjutas:T-40 am ei viitsi taastada ? Värvida,elekter ja täishooleSmile
Pole siimaani selle margiga tegemist teinud ja ei paku huvi ka.Ammu on juba plaan uut masinat tegema hakata,seega teenust ei paku hetkelBig Grin

Mootorrattad,talu-ja metsatehnika,masinaehitus
Vasta
#30

TO ES 95
Ole hea ja tee pildid.Millegipärast eelmine postitus ei läinud läbi.
Vasta
#31

ES 95 millegipärast pole Sa ühendust võtnud!!!
Vasta
#32

auk_ Kirjutas:See eelsüüteküünal on küll aju tipp, lisaks läheb see läbi mingi takisti mis võtab jõhkralt soojust(voolu) maha.
Lisatakisti on vajalik selleks et sa küünalt maha ei põletaks (mida kuumem on traat seda suuremaks läheb takistus). Õige ühendusskeem on selline et kui starteri sisse lülitad (pinge koormatakse maha) siis lükatakse takisti vahelt välja ja küünal jääb otse ahelasse.
Vasta
#33

tiit Kirjutas:
auk_ Kirjutas:See eelsüüteküünal on küll aju tipp, lisaks läheb see läbi mingi takisti mis võtab jõhkralt soojust(voolu) maha.
Lisatakisti on vajalik selleks et sa küünalt maha ei põletaks (mida kuumem on traat seda suuremaks läheb takistus). Õige ühendusskeem on selline et kui starteri sisse lülitad (pinge koormatakse maha) siis lükatakse takisti vahelt välja ja küünal jääb otse ahelasse.

nu minul küll see küünal töötab läbi takisti pidevalt ja seda ka ainult starterit andes. Ju on ajuhiiglased seda ümber nokitsenud. Skeemi järgi peaks ka rakenduma küünal ainult starterit andes. Eks järgmine nädalavahetus vaatan. Kaitsmetega paistab ka kamm olevat, kuna originaalpesad on täiega maha põletatud. Aga eelsüüte-küünalde kohta peaks mingi ratsi tegema, et asi toimetaks efektiivsemalt. Kui välja mõtlen annan teada.
Vasta
#34

T-25 le ja T-16 le lähevad alla DON-1500 tagumised rattad (tõestatud st ise pandud).
Vasta
#35

Ma ei tea, kas müügiga vöib siin tegeleda, aga pakkuge midagi, asi hakkab kiireks minema. KB ja SOOV-is ei pakuta sellist staffi. Veljed siis koos rehvidega ja sellist möötu mida tulevikus ka ikka toodetakse.
Vasta
#36

urulooki Kirjutas:T-25 le ja T-16 le lähevad alla DON-1500 tagumised rattad (tõestatud st ise pandud).

Kas siis päris üks ühele istuvad, nii et midagi ringi ei pea ratsima?

It's nice to be important, but it's more important to be nice!
Vasta
#37

auk_ Kirjutas:ES 95 millegipärast pole Sa ühendust võtnud!!!

Kiire koguaeg...
Teen nädalavahetusel pildid ja siia...
Vasta
#38

Olen huvitatud ühest tagumises rehvist 32`ehk on kellelgi pakkuda.53423564.
Vasta
#39

urulooki Kirjutas:T-25 le ja T-16 le lähevad alla DON-1500 tagumised rattad (tõestatud st ise pandud).

Aga DON 1500 esimeste rataste kõrgus oleks nagu õige, mida tasuks panna, need tagarattad metsas nati madalad äkki. Viljandimaal mingi mees pakub ZIL rehvide baasil rattaid aga nood ka madalamad. Vend siis ise keevitab ZIL-i velgedele vist plaadi ja tsentreerib asja ära, vähemalt nii sain mina tema jutust aru. Mehed aidake siis mind nende tagarehvidega koos velgedega, varsti pean endale küttepuid tegema minema aga millega minna, puhkus astub varsti uksest sisse ja pole lillegi selles suunas liigutanud. Muidu ei põeks aga maa pehme ja üleüldse sealkandis pehmem pinnas. Ah jaa olen nüüd seda eelsüüteküünalde jamaga tegelenud, kuid tuleb välja, et silindri plokis vanematele ei saagi sinna panna ja toimetab ainult see nn. spiraal õhkjahutuse juures. Aga seda peaks ka täiendama selles suunas, et enne käivitamist paar sekundit peaks ikka asjale 100 % voolu peale jooksma ja edaspidi läbi selle takisti. Aga selleks oleks siis vaja süütelukk ära vahetada, millel oleks ka vaba voolu liikumise asend seadmetele. Läheb vist asi ikka keeruliseks, kas on jällegi mõtet? Tegelikult elektroonika ongi sellejaoks, et meid teenida.
Vasta
#40

[/quote]

Aga DON 1500 esimeste rataste kõrgus oleks nagu õige, mida tasuks panna, need tagarattad metsas nati madalad äkki.
[/quote]

Doni esimesed on küll liig mis liig,sest ikka väga suured tema tarbeks.MTZ veel sobiks. Madalat masina asetust ei tohiks küll karta metsa minekul. Endal ka kõige madalam ja ees veel buldooser(maast u 20 cm),kõik asjad saab ära aetud. Nojah ,oleneb muidugi tingimustest. Pehmel pinnasel vajuvad kitsad esirattad ikka sisse,olgu tagumised laiad tahes. Ise toimetan estreemsemates tingimustes külmal ajal,kui pinnas kannab.

Mootorrattad,talu-ja metsatehnika,masinaehitus
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne