Postitused: 98
Teemad: 32
Liitus: May 2007
Maine:
2
jama selline et panen küündla peale ja sellega saan sõita mingi 10 km ja küünal tahmand:S teisel peal pole sellist jama, õlirõngad on lahti ja karbuss puhastatud, õhupuhastast mineval voolikul on ca. 3mm auk sees. Kolv pole ka kulunud ja silindril pole kriime, kas asi võib klappides olla ?
Iz 56, K-750, K-750
Postitused: 3,020
Teemad: 203
Liitus: Jan 2004
Maine:
57
mõõda silindrites surved ära. kui need on normaalsed ning sarnased, siis ilmselt pole viga klappides. klapiprobleemidele viitab näiteks ka ühe silindri ärakadumine tühikäigul/madalatel pööretel.
Ilmselt viga lihtsalt õlirõngaste pidamatuses. Võibolla on neil mõra sees või nagu vene asjadega ikka juhtub, ei taha töötavad osad hästi kokku sobida. Panin suvel oma dnepraalile uue silindri/kolvi/rõngad ning miski hetke panin asja käima ilma vasakpoolse silindripeata - õli pritsis üsna palju, nagu polekski õlirõngaid olemas.
Tahmamine kadus ära peale u. 2000-2500 km sõitmist, ilmselt siis hakkasid asjad juba sisse töötama.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Postitused: 134
Teemad: 2
Liitus: Nov 2006
Maine:
2
Liiga tihedate summutitega kipuvad ka küünlad üles ütlema. Kui on originaalid, siis seda probleemi ei tohiks olla.
Postitused: 755
Teemad: 23
Liitus: Sep 2004
Maine:
13
Väga tõenäoline küünla tahmamise põhjus on siin ilmselt selle silindri karbussi reguleeringus, mis "uputab" ja toodab ülemäära "rikast" segu ja kõik.
Postitused: 41
Teemad: 8
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
Ma arvan kah, et mõõda mõlemis silindris kõigepalt rõhk ära.
Viga võib siiski näiteks olla ka klapisääre puksis, kui see läbi siis on näiteks võimalus, et õli satub sealtkaudu silindrisse.
Postitused: 98
Teemad: 32
Liitus: May 2007
Maine:
2
hetkel pole aega olnud silindrit uuesti maha võtta ja klappe uurida, aga kui aga saan siis teen seda. küündlaid olen pannud isegid vanasid vene omasid mis olnud vahepeal roostes, siis ajasin punaseks gaasipeal ja peale mõningast jahtumist andsin terasharja ja nõelaga puhastasin kõik peenemad kohad ära. aga ikka sama lugu:S saan natukene sõita ja siis kui seisma jätan läheb ühe peaga käima.
Iz 56, K-750, K-750
Postitused: 98
Teemad: 32
Liitus: May 2007
Maine:
2
kui küündla ära vahetan siis läheb jälle iga mats käima. süüde on suhteliselt varajane kuid läheb ühe löögga ilusti käima. tegemist on siis parempoolse küündla tahmamisega.
Iz 56, K-750, K-750
Postitused: 409
Teemad: 26
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
Mul sama mure küünlaga ja asjaga kaasneb veel see et kui garbussi juurest trossist järsku tõmmata siis tõmbab hinge kinni, koos aga käivad enamvähem normaalselt. Eks üks aitab teist järgi. Ei ole aidanud segureguleerimine ega õhu pealevoolu piiramine. Veel kahtlustan ujuki valet taset.
Postitused: 121
Teemad: 49
Liitus: Nov 2006
Maine:
11
Sorri düüds, for OT.
Mis kuradi asi on küündlad, zizzalik?
Vabandan, aga ma ei saa. Lihtsalt häirib nii räigelt. :oops:
Postitused: 130
Teemad: 97
Liitus: Nov 2004
Maine:
0
24-12-2007, 16:09 PM
To Zizzalik : Kui sul mootor laiali on , siis lase puurida mõlemad pütid teise rem mõõtu , pane uued klapid , kolvid , rõngad , uued karpad jne.
Sellel juhul hakkab sul ka mootor väga hästi tööle .
PS: Parem pütt tahmab sellest ,et ppoole silindri õlitus on nn paiskõlitus ja kui silinder js rõngad on kulunud , siis hakkabki tahmama .
Ma olen sama olukorra ise ka läbielanud.
To Ranno : Gurat gas sa ei osga Karburaator girjutada vä ?[/u]
Postitused: 98
Teemad: 32
Liitus: May 2007
Maine:
2
aitäh abi eest. mul oli klapivahe paigast ära ja sumps suht umbes.
teema lukku.
Iz 56, K-750, K-750