miniest Kirjutas:Nad vöivad olla turvalisemad, kiiremad ja ei lagune nii kiiresti ära ning on ka vastu pidavamad, aga neis pole hinge mis muidu on vanemates autodes.
Kui juba niikuinii laadaks hakkab minema, siis ma annan "hea" meelega ka oma panuse.
Mina julgeks vääääääääga sügavalt kahelda, kas uued autod ei lagune nii kiirelt ära. Jah, hetkeolukorda vaadates, mõni vana auto vajab tõesti kaks korda tihedamalt lappimist, aga [peaaegu] fakt on see, et vana auto kestab uue auto üle. Ma olen veendunud, et autosid aastast 1990 on siin liikvel ka siis, kui 2003 aasta junne hakatakse maha kandma. Millegipärast on raske uskuda, et praegusel hetkel (Mazda 6, uus Honda Civic, Peugeot 307 vms) veereb tehasest välja mõni sõiduauto, mis näeb ära pool miljonit kilomeetrit. Selle vastu kestsid vanemad sakslased pealt miljoniga (mootoriremont vahele ja sõit läks edasi) ja polnud häda midagi. Aga selline see praegune aeg on, kõik muutub aina rohkem "ühekordselt kasutatavaks". Omal mitu tuttavat, kellel uus auto istumise all ja 100 000 juures vannuvad tulist kurja, et nüüd hakkabki kõik p***e minema, auto tuleb välja vahetada.
Ja sada prossa nõus nendega, kes leiavad, et iga kolme aasta tagant auto vahetamine selle nimel, et võtaks ikka "mitte midagi" sajale on loodusele kallim kui see, et sõita vanema autoga neli uue auto eluiga ning rohkema küttega. Eriti veel, kui seejuures agaralt ühistransporti pruukida.
PS: jah, ma olen küll 19-aastane ja mul on küll imelik öelda, et "küll vanasti oli ikka hea elu jne". Aga mis teha, kui mõistus ütleb seda.