Postitused: 78
Teemad: 39
Liitus: Feb 2005
Maine:
1
353 jawale leiab kartereid küll viimane kurtna oli terve mootor 1000 eeki,ma saaks aru kui tegemist oleks mingi 20-30 ndate tehnikaga et oma ajusid piinata treimise,freesimise ja muude aega ja täpsust nõudvate protseduuridega
Postitused: 50
Teemad: 20
Liitus: Jun 2004
Maine:
0
järgmine kurtna on nüüd kevad millagi?
Postitused: 78
Teemad: 39
Liitus: Feb 2005
Maine:
1
stretch see et 353 50-ndate ratas on on vähestele uudis (majanduslikult)odavam on ikkagi järgmised karterid otsida kui laagripesa taastada.(vana ei pea ära viskama vaid panna riiulile oma aega,raha,võimalusi,mõtteid ootama.ega ei kohta vanatehnika huvilist kes viskaks minema katki, rikutud tetaili.ikka saab kahest ühe nt kahest porilauast üks kahest bensupaagist üks jne.
Postitused: 78
Teemad: 39
Liitus: Feb 2005
Maine:
1
vabandan et kisub vaidluseks
Postitused: 17
Teemad: 8
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
14-03-2008, 22:53 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-03-2008, 22:54 PM ja muutjaks oli
vanamadu.)
Eelpool mainitud EPOliim kindlassti ei sobi.Kärnimine sobib mõnes teises olukorras.Laagriliim oleks kõige mõtekam.Lihtsam,odavam,kiirem.Pealekauba saab vajadusel ka lahti.
Käitu nii,nagu oleks Su elul mõte!
Postitused: 50
Teemad: 20
Liitus: Jun 2004
Maine:
0
Siin oli juttu, et osta üks uus karteripool siis see võib olla erinev ja ei pruugi sobida, aga kui ma võtaks kaasa vana karteripoole ja vaataks selle järgi? Või on seda erinevust võimatu silmaga näha ja avaldub alles siis kui mootor kokku on pandud?
Postitused: 816
Teemad: 30
Liitus: Aug 2006
Maine:
5
Vaat kõiki mootoreid ehitati kui ühte tervikut, millel olid oma iseärasused nagu nt mõõdud jne. Silmaga see näha pole, kuid hiljem tulevad erinevused välja kui mootorit üritad käivitada. Sama on ka käigukastidega, parem osta terviklik uus käigukast, kui eraldi hammakas(kad).
Alustatud töö tuleb lõpuni viia.