To villu157:aastat veel ei tea kuna dokud veel eelmise omaniku käes,see selgub peagi.
To hõljuk:no ütleme,et jah säreverest,aga rohkem jääb see asukoht ikka taikse alla.Plaanis on auto korda teha ja saab see pühapäevaliikuriks.Kui midagi teen auto juures,siis püüan ka seda siin kajastada ja ka pildimaterjali lisada.Esialgsed tõbid,mis kohe väljatulid on starteri tõmberelee,pidurid on kinni jäänud ja süütelukk on äralõhutud.Kere kohapealt niipalju,et esmapilgul on vasak küljekarp otsa saanud,parempoolsel esitiival on kah suurem mõlk.Muidu on kere oma vanuse kohta suht kobe,seisma jäi auto 2004 kui autoomanik hakkas viinakuradi poole rohkem vaatama kui varem ja naine võtmed ära peitis,sellest ka katkine süütelukk.Olin seda autot juba aastaid ilase suuga vahtinud teepealt,aga ei julgenud uurima minna ja eile(02.03.2008)telliti mind sinna majja elektritöid tegema.Töökäigus hakkas omanik rääkima autost ja tema ajaloost ja nii muuseas mainis,et tahab autost lahti saada(vanarauda viia).Küsisin kohe,et mis summa eest on ta nõus selle loovutama ja kui kiire sellega on.Noh natike arutlemist ja auto hinnaks sai 2000.- ja kohe minema viia.Natuke vaidlesin küll,et õu sul pehme ja puha,aga tal oli suht suva kuna lähiajal pidi seal suuremad kaevetööd lahti minema ja nagunii songitakse kogu õu ära.Kuna pidurid olid veidi peale jäänud,siis vedamine oli suht vaevaline arvestades praeguseid ilmasid ja vedava auto powerit(Renault Kangoo 1,5 dCi)
vaene massin pidi otsad andma kui veel käima tõmmata ka üritasin
,aga käima see mersu ikka lõpuks läks.Oleks vist juba asfaldil käima saanud,aga minu loll pea ei suutnud ära tabada armatuuris oleva suretuskangi õiget asendit ja nii sikutasin algul suretus peal
ja alles kodulähedal tabasin ära,et prooviks seda kangi veic sikutada ja oh imet masin hakkas tagant suitsu välja ajama ja rõõmsasti toksima
.Nii,et viimased 3 km sain omal jõul kah liikuda
.