Postitused: 5,921
	Teemad: 751
	Liitus: Apr 2002
	
Maine: 
37
	 
	
	
		Pookida võid puudele oksi. 
A.
	
	
	
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 352
	Teemad: 37
	Liitus: Dec 2003
	
Maine: 
5
	 
	
	
		Keevita differentsiaal kinni.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 1,413
	Teemad: 7
	Liitus: Jun 2007
	
Maine: 
6
	 
	
	
		66 e silda või selle sisu ei anna kasutada?
	
	
	
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 502
	Teemad: 1
	Liitus: Nov 2003
	
Maine: 
4
	 
	
	
		Gaz 66 reduktor istub täpselt 53 silda.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 52
	Teemad: 7
	Liitus: Apr 2008
	
Maine: 
0
	 
	
	
		Kuna tegu käruga, siis mõtlen seda keevitamis varjanti... 
Lülitatav versioon oleks muidugi parem... 
66-l on suurendatud hõõrdumisega differ, mitte diffri lukk... Minu arust, võin mööda panna???
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 1,273
	Teemad: 25
	Liitus: May 2006
	
Maine: 
39
	 
	
	
		Ma arvan, et ma pole ainuke, kel tekkis huvi, et milleks on kärul vaja lukus silda... Kas soovid saladuskatet kergitada? Või ootad kuniks projekt valmib?
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 861
	Teemad: 133
	Liitus: Mar 2005
	
Maine: 
1
	 
	
	
		aga miks mitte keevitada kokku see differ ja lisada yhele rattale rummulukk?, siis saaks selle nagu ma saan aru , et tee peal olles tagant ära v6tta?
	
	
	
Pole midagi targemat teha
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 52
	Teemad: 7
	Liitus: Apr 2008
	
Maine: 
0
	 
	
	
		metsaveo käru, hea kui mõlemad rattad upitavad... 
Kaalun veel, vedav sild oleks parem, aga kiiremas korras vaja, ehitamine võtab aega...
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 861
	Teemad: 133
	Liitus: Mar 2005
	
Maine: 
1
	 
	
	
		Silvo465 Kirjutas:Killer666 Kirjutas:aga miks mitte keevitada kokku see differ ja lisada yhele rattale rummulukk?, siis saaks selle nagu ma saan aru , et tee peal olles tagant ära v6tta?
Kumma silla puhul 53, 51? 
Idee endal oli, panna pooltelje otstele diffrisse nn sistem aga poolteljel jäävad need nuudid liiga lühikeseks, ei saa panna sinna, nuute ise ka pole mõtet teha, need keerab kohe katki...
 aga poolteljel jäävad need nuudid liiga lühikeseks, ei saa panna sinna, nuute ise ka pole mõtet teha, need keerab kohe katki...
ei tea

 see lihtsalt m6te) et kui vaja , et asfaldil rattad jäigalt kinni poleks , siis saaks sellise systeemi teha.
et offroad on siis pidevalt m6lemad rattad veos(differ kinni keevit.) ja kui tuled asfaldile , siis saad yhe (v6i m6lema , kui 2 rummulukku panna) tagant ära v6tta ja siis pole lukus enam(ega ei vea ka enam)
aga see on minu teooria ja v6ib täielik idiootsus ka olla , et las keegi targem kommenteerib. Ilmselt saaks need rummulukud ise ka meisterdada.
	
 
	
	
Pole midagi targemat teha
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 52
	Teemad: 7
	Liitus: Apr 2008
	
Maine: 
0
	 
	
		
		
		
		06-05-2008, 14:09 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 06-05-2008, 14:11 PM ja muutjaks oli 
Silvo465.)
 
	
		Zil 130 diffris on rohkem ruumi kui gaz 53/51 diffris!? On kellegil nõu anda, kogemusi? Keevitada ei tahaks ikka.
Võtan seda mida tasuta saada on, oleks 66 sild saada paneks kohe alla.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 52
	Teemad: 7
	Liitus: Apr 2008
	
Maine: 
0
	 
	
		
		
		
		02-06-2008, 12:10 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 02-06-2008, 12:11 PM ja muutjaks oli 
Silvo465.)
 
	
		Kysiks siis uuesti, ehk keegi märkab mu kysimust... 
Zil 130 differ, ise pole uurida saanud. Kas oskab keegi Zil 130 diffrist rääkida, kas on voimalik diffri lukku sisse ehitada!?
Ilma keevitamata...