Postitused: 188
Teemad: 10
Liitus: Mar 2005
Maine:
0
häälekas on ta tõesti

aga ehk oleks mingist kette varjavast detailist kasu? need vähendaks isegi võimalust püksi säärtest ilma jääda
miks osta kalleid plassmass junne kui vana venetehnika ka kohale veab?
Postitused: 1,515
Teemad: 156
Liitus: May 2003
Maine:
7
Ootab investeeringut akude näol.
Järgmine palgapäev ostan ära.
Postitused: 1,515
Teemad: 156
Liitus: May 2003
Maine:
7
Niisiis, akud ostetud. Neli 17Ah deep cycle 12V pliiakut. Kuna need lähevad kahekaupa paralleelselt, siis on mahtuvus 34Ah ja pinge 24V. Kuna mootor on piiratud 25A peale, peaks teoreetiliselt akudest jätkuma üle tunniseks sõiduks täisgaasiga. Praktiliselt arvestan siiski vahemaaks kusagil 1 tund.
Praeguse seisuga on vaja teha akudele karbid raami külge ning veel tuleks ülekannet veidi aeglasemaks teha, et tõsta mootori kasutegurit.
Postitused: 1,515
Teemad: 156
Liitus: May 2003
Maine:
7
Eile sain ketiratta mootori otsa tagasi keevitatud ja tegin uue kontrolleriga proovisõitu. Edasi liikus asi päris rajult, kiirendus oli parem kui näiteks minu võidusõidu võrril.
10 minuti jooksul oli tulemus ka käes - suutsin mootori ära küpsetada.
Eks tuleb osta vähe soliidsem mootor. Plaan on osta selline, kus aeglustav ülekanne on sisse ehitatud ja ketiratas küljes.
Postitused: 188
Teemad: 10
Liitus: Mar 2005
Maine:
0
tegijal ikka juhtub, aga ehk oli ülekanne pisut vale selle mootri jaoks, üldjuhul nagu sellist asja ju ometi juhtuda ei tohiks???
miks osta kalleid plassmass junne kui vana venetehnika ka kohale veab?
Postitused: 1,515
Teemad: 156
Liitus: May 2003
Maine:
7
Ülekandele tuleb roostevabast kate ning akude ümber tulevad alumiiniumist kastid.
Teoreetiliselt peaks kiirendus sama hea olema - kontroller lubab ju ikka kuni 1Kw. Kui otse aku taha ühendada, siis tuleks sealt võib-olla kümme korda nii palju, aga amprid põletaks mootori kiiresti läbi.
Postitused: 1,515
Teemad: 156
Liitus: May 2003
Maine:
7
Minu amordil on AheadSet kinnitusega st. sama mis ülal toodud Marslane. Ega mul selle vastu poleks ka midagi olnud, aga rahakoti nõudmisel ostsin ikka selle odava "junni". Leidsin selle kusagilt UK netipoest ja maksis (vist) 9 naela ringis.
Postitused: 183
Teemad: 12
Liitus: Jan 2006
Maine:
2
Päris uhke projekt ikka (Y) Aga kas seda kartust pole, et rellaka reduktor seda koormust ei kannata ja katki läheb?
Fiat 127 0.9l
Postitused: 1,515
Teemad: 156
Liitus: May 2003
Maine:
7
01-05-2008, 20:13 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-05-2008, 20:16 PM ja muutjaks oli
vootele.)
Võib ka nii juhtuda.
Hammakad on küll säärumootori hammastega samas mõõdus. Materjal ka ikka karastatud ja kõik on kuullaagrite peal.
Pealegi on kavas sellele korralik õlitus teha. Ketta vahetamise piduri auk ongi juba õli sissevalamise avaks tehtud. M8 keermega käib kork sinna.