Mida uut Järva-Jaani vanaautode varjupaigas?

Kui palju neid raamatuid on? Pikemat kasvu kodanikud laidavad mu mõtte muidugi hetkega maha, aga minu silmis sobiksid raamaturiiulid ka näiteks AVIA kongi, kus hetkel ei ole mitte midagi. Muidugi bussi idee on kõige jumekam.
Vasta

Enne koha muretsemist mõtleks mina siiski selle teise aspekti peale, mida siin viimasena Aspelund meelde tuletas (ja ka eelkõnelejad). Kui sinna koguneb tõesti väärt kirjandust, siis oleks see minu arvates roppus kuubis neid hoida bussis või trammis või kusiganes, millest käib väga hästi läbi välisõhk nii nagu ta seal on, oma niiskusega tükkis. Nii säilib see väärt kirjandus nii vähe, et pole vaja luku tahagi panna.
Vasta

22.nädal varjupaigas. Ülilühiülevaade tehtust:

- varjupaiga esindus naaseb Saaremaalt 3 põneva eksponaadiga
- x linna y kooli õpilased tasuvad 7 lõhutud autoakna eest. Moraalne kahju jääb tasumata ...
- kaasfoorumlane volvo toob pagasnikutäie varuosi
- RMK annetab pakendis Druþba mootoriga seljaskantava vahugeneraatori, mille kaasfoorumlane eno1 koheselt käivitab ja katsetused ära teeb
- varjupaigas käib palju vadereid omi hoolealuseid korrastamas (Mati ja Sirje Suvisted, eno1 ja zazmees, mesamees ja sm. Poljakov jt.)
- Kurgi Kusti ja Porgandi Peeter saavad kastmissüsteemi
- lisandub nädala jooksul neljas mereteid pidi saadud eksponaat – Mercedes Benz dþiip Kihnu saarelt

Tänud kõigile!

Aga ka halb uudis: Liaz 677-e omanik tõstis bussi hinda 10000.-ni, kuna külla tulid Läti vanarauahundid ja pakkusid palju rohkem ...
Vasta

muuseumipapa Kirjutas:Liaz 677-e omanik tõstis bussi hinda 10000.-ni, kuna külla tulid Läti vanarauahundid ja pakkusid palju rohkem ...

Küll me (ehk) raha kokku saame. Kui viimane häda käes, ehk siis ma ka paari krooniga toetan...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta

Nädalavahetusel õnnestus varjupaigas käivitada kaevupuur.Suured tänud käivitusmeeskonnale.

Igal korralikul maamehel peab olema vähemalt üks Moskvitš.
Vasta

muuseumipapa Kirjutas:Aga ka halb uudis: Liaz 677-e omanik tõstis bussi hinda 10000.-ni, kuna külla tulid Läti vanarauahundid ja pakkusid palju rohkem ...
Minuteada pole LiAZ 677 aktsiooniga weel alustatudki.Suwi tulemas ,rahwas puhkusel ,kulud suurenewad.Siis peaks kohe tegutsema asuma enne kui hilja.Lätlane muidu enne kukke koitu warsti koos tengelpungaga siin.Ja jäämegi asjast ilma.Õige Eesti mees ei müü kodumaal haruldaseks(mida siin praktiliselt pole) muutunud sõidukeid väljamaale(eriti Lätti)!!!!.

Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.
Vasta

PETSS Kirjutas:Minuteada pole LiAZ 677 aktsiooniga weel alustatudki.
[...]
Lätlane muidu enne kukke koitu warsti koos tengelpungaga siin.Ja jäämegi asjast ilma.Õige Eesti mees ei müü kodumaal haruldaseks(mida siin praktiliselt pole) muutunud sõidukeid väljamaale(eriti Lätti)!!!!.

Mina nii lätlastevaenulik ka ei ole: põhimõtteliselt pole vahet, kas isend säilub/restaureeritakse siin või seal. Muidugi jah, Albion oleks võinud Bauska muuseumi asemel olla Palmses, aga...

Samas: kui selle bussi saatus Lätis oleks vanaraud, siis lausa PEAME ta päästma. Metalli hind on jätkuvalt kõrge.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta

valdo Kirjutas:Samas: kui selle bussi saatus Lätis oleks vanaraud, siis lausa PEAME ta päästma. Metalli hind on jätkuvalt kõrge.

Tegemist oli rauaärikatega, liassiku osas olla omanik aga nad praegu kuu peale saatnud. Samas pidi pakkumine tõesti ahvatlev olema...
Rahustamiseks niipalju, et eestseisuses praegu erinevad strateegiad sel teemal arutlusel ja usun et õige pea saab ka lahendustest teatada. Aktsioon on üks reaalseid variante.
Vasta

prooviks siiski hetkel eelmise aktsiooni rahad kokku saada...?
Minu jaoks oleks Liaz 677 varjupaigas muidugi oluliselt "olulisem" (mälestused maksavad! Smile) eksponaat, kui viimati tulnud Gaz baasil sõidukid, kuid vastu suve võib uus aktsioon vabalt "vett vedama" minna...

(Arvuti)vanaraualadu -> www.hot.ee/hqs

Vasta

eno1 Kirjutas:Nädalavahetusel õnnestus varjupaigas käivitada kaevupuur.Suured tänud käivitusmeeskonnale.
Sellist pühendumist ja järjekindlust kui käivitusmeeskonnal Lokutalt koos mõningase abiga Järva-Jaanist, annab teist otsida! Silinder maha, klapid lihvida-reguleerida, dekompressioonimehhanismi korrastada, kõrgsurvepump ning pihusti maha ja korrastada, silinder leeklambiga kuumaks ajada, "lonti" anda, ümber hooratta keritud köie abil Audiga mitmeid kordi käima vedada - see vaid osa tehtud töödest. Aga käima ta läks! Veel veidi ja peitli maasse rammimine ning riistapuu ka liikumisvõimeliseks tegemine ei ole tõenäoliselt Lokuta meestele mingi probleem.
Vasta

Nii kurb, kui praeguse tekkinud Liaz-677 situatsiooni juures, pole ammu olnud ... Paljutõotavalt alanud saamislugu võttis ootamatu pöörde. Aga sellesse ajavahemikku jäi kiire vanarauahinna tõus ja väidetav lätlaste küllatulek. Üritades ennast seada omaniku asemele, ei tea mismoodi me ise samas situatsioonis käitunud oleksime. Vähemasti niipalju jäi omanik aumeheks, et ei müünud väidetavalt 15 K pakkunud lätlastele bussi ära ja nõustus ootama, kuni me raha kogume. Kuna eelmine aktsioon alles pooleli, ei pea minagi õigeks uue alustamist. Palun hoopis vihjeid Teilt, head foorumikaaslased, millise firma poole võiks toetamisettepanekuga pöörduda. Kui meenutame, siis oleme sponsoritelt ikka üksjagu tuge saanud. Vast on kellelgi mingeid seoseid-suhteid mõne bussifirmaga vms, kes meid sellest situatsioonist välja aitavad? Teisipidi jälle ei meenu ühtki firmat, kes poleks meie abipalvele mitte reageerinud. Prooviks seekord sedapidi.
Vasta

Arvan samuti,et enne vaja lõpetada eelmine rahakogumine.Pole meil kellegil rahapuud õuenurgas.Muuseumipapal praegu kiire aeg,äkki mõni kaasfoorumlane,puhkusel olija võtaks sponsorite otsimise enda peale.

Igal korralikul maamehel peab olema vähemalt üks Moskvitš.
Vasta

Kahtlen sügavalt kas majanduslanguse ajal soovib mõni firma sellist summat välja käia. Kuna tegu on endise kauplusbussiga siis oleks vast mõtekas toidukaubandusega tegelev ettevõte sponsoriks saada. See ei välista muidugi mõnda bussifirmat või muud ettevõtet
Vasta

Tervitus saabunud suve puhul,

ma olen raamatutele lähedalseisev kodanik olnud üle 1/3 sajandi, sestap küsin JJ-teemades täiesti asjatundmatult hoopis nii - kas kohalikul omavalitsusel pole endal raamatukogu? Kui jah, siis tuleb lihtsalt ise taotleda Kultuurkapitalist (peaks olema 4 x aastas) veidi toetust, ehitada üks täiendav tuba/riiulite süsteem/ olemasolevale vaimuvarale juurde ja asetada kõik kaunis tehnika-maailm süstematiseerit viisil vagalt riiulitele ootama.

Nii on mitu kärbest korrga löödud - a) keegi teab kogu aeg, mis kirjandus on kus, b) keegi saab alati KOV's näidata konkreetset tulu JJ VV toimetamisest, c) keegi kütab, olgu siis puude/õli/elektri/maasoojaga nimet ruume, säilitades väärt kraami ka sugupõlvedele, kellede traksipükse pole veel õmblema hakatudki.
Pealegi, kuna JJ VV käes on/saab olema kõvasti ka mittestandardiseerit kraami - plakatid, määrimiskaardid jms - saavad asjaosalised ise kujundada hoiuruumi nii, et see edaspidi olekski üks huvitav koht ja mitte ainult JJ VV'stele.

Potentsiaalsete vastuväidete osas - a'la 'mugav oleks kohe konkreetset 'rauda' puudutavat teemat järgi vaadata ise kõhuli/selili sellesama 'raua' all lebades' - pakun välja, et suhtumine võiks olla selline, et kui juba Varjupaik, siis Varjupaik kõigele, millega tegeletakse, sh ka kirjandusele.

K
Ps Lähen õige pea Pihkvasse, nii et kui on sealkandis mingit konkreetset allikat/poodi/klubi, mille kaudu mingit JJ VV vajaminevat (vähemõõdulist!) kraami taga ajada, andke pln teada.

41Degree Kirjutas:Enne koha muretsemist mõtleks mina siiski selle teise aspekti peale, mida siin viimasena Aspelund meelde tuletas (ja ka eelkõnelejad). Kui sinna koguneb tõesti väärt kirjandust, siis oleks see minu arvates roppus kuubis neid hoida bussis või trammis või kusiganes, millest käib väga hästi läbi välisõhk nii nagu ta seal on, oma niiskusega tükkis. Nii säilib see väärt kirjandus nii vähe, et pole vaja luku tahagi panna.
Vasta

rivo54 Kirjutas:Kahtlen sügavalt kas majanduslanguse ajal soovib mõni firma sellist summat välja käia. Kuna tegu on endise kauplusbussiga siis oleks vast mõtekas toidukaubandusega tegelev ettevõte sponsoriks saada. See ei välista muidugi mõnda bussifirmat või muud ettevõtet

See majanduslangus on senini suuresti vaid bluff ja mull, puudutades väga kitsast ehistussektorit. Raha liigub tööd teha oskavates erafirmades ikka meeletutes kogustes ja vahel vaatan, et seda kulutatakse ka mõttetuste peale (igasugu lisad luksusautodele, kallis mööbel, IT tehnika, mis jääb "kabinbetikaunistuseks" jms).

Toetaks ise 677 soetamist mingi suurema summaga, aga kahjuks kulub mu enda üsna arvestatava erakogu isendite restaureerimise ja neile katusealuse/hoonete ehitamise peale VÄGA PALJU ressurssi ära.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta

Hetk tagasi vuras varjupaiga väravast sisse AS Liviko annetus - Gaz 53/KO-503, vla. 1985. Mõnikümmend kilomeetrit enne oma uut kodu, tuli spidomeetrile ette näit 21000. Annetajad palusid seda näitu uskuda, kuna masin polevat palju tehase territooriumilt välja sõitnud. Kuna autol on ülevaatus tehtud ja kehtib liikluskindlustus, siis on plaan kohe praegu tööorganit katsetama minna. Suurimad tänud Liviko meestele, kes mitte ainult ei tee häid jooke, aga on ka lahked annetajad!
PS: uuel eksponaadil ka hellitusnimi olemas - "S*ta Aadu"
Vasta

koterman Kirjutas:...siis tuleb lihtsalt ise taotleda Kultuurkapitalist (peaks olema 4 x aastas) veidi toetust, ehitada üks täiendav tuba/riiulite süsteem/ olemasolevale vaimuvarale juurde ja asetada kõik kaunis tehnika-maailm süstematiseerit viisil vagalt riiulitele ootama.
Nii on mitu kärbest korrga löödud - a) keegi teab kogu aeg, mis kirjandus on kus, b) keegi saab alati KOV's näidata konkreetset tulu JJ VV toimetamisest, c) keegi kütab, olgu siis puude/õli/elektri/maasoojaga nimet ruume, säilitades väärt kraami ka sugupõlvedele, kellede traksipükse pole veel õmblema hakatudki.
Pealegi, kuna JJ VV käes on/saab olema kõvasti ka mittestandardiseerit kraami - plakatid, määrimiskaardid jms - saavad asjaosalised ise kujundada hoiuruumi nii, et see edaspidi olekski üks huvitav koht ja mitte ainult JJ VV'stele.
Rahu, ainult rahu! Asi juba "susiseb" Orina mõisa baasil. Kui midagi juba konkreetset pajatada, küll annan teada.
Vasta

Kas mõni Ida-Viru suurem firma (nt. Põlevkivi) ei tahaks Liazi koha pealt õlga alla panna? Sealkandis ju peamiselt sellised bussid liikusid ja ehk on Eesti Põlevkivis mingi huvi "kaevurite bussi" säilitamiseks.

Lihtsalt mõte.
Vasta

eno1 Kirjutas:.Muuseumipapal praegu kiire aeg,äkki mõni kaasfoorumlane,puhkusel olija võtaks sponsorite otsimise enda peale.
Selge see ,et Muuseumipapal aega wähe koguaeg.Ime ,et senini suudetud kõikide asjadega tegeleda ja neid ka stabiilsuses hoida.Seadmatta kahtluse alla Muuseumipapa senist tegevust JJ Warjupaigas peaks siiski leidma talle wäärika abilise ,kellel AEGA ,TAHET ja SUUTLIKUST tegeleda seal ette tulevate muredega.Muidugi peab ta kõik asjad kooskõlastama Muuseumipapaga.Ainult ,kust sääne inimene leida?Peaks siiski kamba peale ära otsustama ,kes sobiks?Loodan wäga ,et Te minust õigesti aru saite.

Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.
Vasta

pakuks petssi
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne