Postitused: 183
Teemad: 12
Liitus: Jan 2006
Maine:
2
Suurema rellaka reduktor vast kannataks seda tööd rohkem kui see pisike. Targem oleks ikka ise ja korralik teha, mis ka vastu peaks kindlalt.
Fiat 127 0.9l
Postitused: 204
Teemad: 46
Liitus: Jul 2007
Maine:
4
küsimus Vootele palju maksab selline elektri mootor koos kõikkite maksudega?
Postitused: 861
Teemad: 133
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
Pidurdades akut hakkab laadima

??
Pole midagi targemat teha
Postitused: 1,515
Teemad: 156
Liitus: May 2003
Maine:
7
Täna sõit tehtud.
Reduktori peab ikkagi tugevdama - järsul gaasi andmisel viskas hammasratas üle.
Põhjuseks on veetava hammasratta võll ja selle ebapiisav toestus. Sel on laager ainult ühel pool.
Plaan on treida sinna sisse ketas, mis hoiaks lisalaagrit teisel pool hammasratast.
Postitused: 1,387
Teemad: 316
Liitus: Jun 2005
Maine:
7
Palju sellise kiirus võiks olla?
Postitused: 3,121
Teemad: 203
Liitus: Jan 2004
Maine:
60
mis kilometraazi järel (jalgratta spido ikka on?) disaini ja uuendusi tegema hakkad? See montaazilint ei ole akude tervisele ilmselt eriti kasulik. Piduripedaali esimene aste võiks olla kohendatud akude laadimiseks, siit ka küsimus - kas see mootor on kasutatav genekana?
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Postitused: 1,515
Teemad: 156
Liitus: May 2003
Maine:
7
Akude hoidjad on mul SolidWorksis valmis joonistatud, vaja laotused viia laserlõikusesse. Materjaliks tuleb 1mm roostevaba plekk.
Mootoris pole absoluutselt küsimus, vaid kontrolleris. Minu ratta odav hiina kontroller seda ei võimalda. Tõenäoliselt sellele rattale seda võimalust ei tule ka, küll aga tahaks järgmisele projektile selle lisada.
Idee on järgmine - pitbike veermik, Perm või Etek-R mootor, Alltrax kontroller ja Li-Fe akud. Sellest saaks juba tõsise "relva"