Postitused: 2,123
Teemad: 74
Liitus: Jan 2004
Maine:
13
"Rail Balticat" tühja trassi pääle oluliselt hõlpsam ehitada. Loodetavasti arvavad nõnda ka otsustajad onud!
loll on loll olla.
Postitused: 4,575
Teemad: 58
Liitus: May 2004
Maine:
42
IIIFFFAR Kirjutas:"Rail Balticat" tühja trassi pääle oluliselt hõlpsam ehitada. Loodetavasti arvavad nõnda ka otsustajad onud!
Kõige otsem trass peaks minema üle Wiljandi.See aga wist unistus nagu ka tee läbi Pärnu.Kõige tõenäolisemalt jääb see tee siiski üle Tartu käima.Aga tahaks näha kas saabub aeg kui Taliinn-Tartu-Walga ehitatakse kaherealiseks ?
Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.
Postitused: 552
Teemad: 8
Liitus: Feb 2006
Maine:
2
Pildike Lehtse - Rabasaare lõigult.
Aga nagu juba ütlesin, hoia silmad ja kõrvad lahti !
Üks 2001a Busso ongi ainult.
Postitused: 2,477
Teemad: 19
Liitus: Mar 2004
Maine:
11
15-06-2008, 18:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-06-2008, 18:03 PM ja muutjaks oli
Edel.)
Õismäelt kuni Tähetorni ülesõiduni (ja pisut edasigi) on üles võetud,ülejaanu mis Hiiule edasi läks,paistab alles olevat.
Õismäe-Harku osa paistab puutumatu olevat,välja arvatud Paldiski mnt ülesõit.
Jutud Harku-Õismäe-Hiiu liini sulgemisest ja demonteerimisest hakkasid eelmise aasta kevadel,tööks läks tänavu 21-mail...
Mõningaid pilte Õismäe otsast tupikust,Kadaka autoturu juurest ja Tähetorni kandist,alates siit
http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/29863299 Rohkem edasi ei uurinud. Huvitav,miks rohkem üles ei võetud?
Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Postitused: 2,477
Teemad: 19
Liitus: Mar 2004
Maine:
11
Lypsik Kirjutas:See ülesõit on huvitav. Ma ei mõista eriti milleks seda seal asfalteerida üldse vaja oli, see tee seal ei vii ju kuskile ja mingit liiklust seal praktiliselt ei toimu. Asfalt seal pandi ka nii suvaliselt, et pöidlaga sai lohu tee sisse vajutada ja kõndides oli jalge all vajumist tunda.
...ja tunduvalt tihedama liiklusega Tähetorni ülesõidul jäeti rööpad ikka maha...
Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Postitused: 606
Teemad: 18
Liitus: Aug 2004
Maine:
7
21-11-2008, 02:10 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-11-2008, 02:17 AM ja muutjaks oli
fic.)
Vabandust, et vana teema, kuid ikkagi. Leidsin huvitava kaartide lingi militaar.net foorumist.
Sellest teemast
Kaardid on
SIIN
Vaadates Nõmme kaarti tekib küsimus, et kui täpne on see Liiva-Laagri kulgemine. Ning üks tähelepanek veel: Nimelt kui vaadata Laagri ja Männiku vahelist lõiku, mis tuleb läbi Pääsküla raba, siis kas sealt ei tulnud otse raudteed? Rattaga sõites seal on pinnamood küll selline, et kunagi on midagi sealt tulnud. Ning keset seda raba on ikka veel puitliipreid, kuid kusagilt pole ma mõttele, et seal võis midagi olla, kinnitust saanud.
On kellelgi veel häid linke ?
Vajad enda autost pilte ? Saame kokkuleppele ! Küsi varajasemaid töid.
Postitused: 27
Teemad: 9
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
Liiva-Laagri lõigu täpsust ei oska öelda (eks võib vigu ka nede lehel olla kuna nad neid teede kulgemisi aegajalt parandanud. Ka ei ole võimalik tänapäeval seda maastikul kontrollida, kuna see trass maju täis ehitatud. Küll aga on Pääskülas Raba bussipeatuses kenasti säilinud kindlusraudtee jaamahoone. Pääsküla/Laagri positsioonile lähenevat raudteetammi on veel võimalik näha. (umbes Külvi tänava lõpust alates kuni üle jõe positsiooni poole)
Pääsküla rabas isegi erinevaid lõike tähele pannud, kus on selgelt näha raudtee liiprid. Ei usu, et sealt otsetee oleks läinud (igale positsioonile olevat tulnud oma haru) Arvatavasti on tegemist turbaraba raudteega või mingite raudtee lõikudega kaevandamise hõlbustamiseks. Harku metsas on siiani hästi säilinud kõrge raudtee tamm, millel arvatavasti ka sama eesmärk olnud kuna seal turvast võeti.
Postitused: 27
Teemad: 9
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
Ehk oskad selle Männiku-Laagri raudteetammi kuidagi kaardilt näidata. Ise küll ei tea, et sealt kindlusraudtee lõik jooksis/oleks jooksma hakanud. Ja milleks kahte positsiooni oleks vaja omavahel ühendada?
Kui palju palutud pole siis ehk pajataksid sellest tankide rappa kinnijäämisest rohkem või viitaksid mingile allikale.
ette tänades