Postitused: 36
Teemad: 10
Liitus: Jul 2008
Maine:
0
Tänapäeval võib juhtuda, et ei olegi läheduses enam midagi niisugust, mis välja aitaks, rääkimata sellest, et abilisi veel kimpus võtta oleks...
Postitused: 2,640
Teemad: 111
Liitus: Apr 2004
Maine:
7
Muidugi ei võta, ma lihtsalt tahtsin öelda, et mõnes kohas pole toetuspindagi. See kollane lintraktor, mis kraavi kinni oli jäänud, sellega on ju suhteliselt lihtne, sest kõrval olev tee on ju kindel toetuspunkt. Aga soos pole vahet, olgu või 10 traktorit, aga kõik need on kabiinini mudas.
Postitused: 699
Teemad: 26
Liitus: May 2004
Maine:
10
Ei oleks vedanud välja,antud sektoris kadus ka elektri energia.
Postitused: 701
Teemad: 18
Liitus: Jan 2004
Maine:
5
Natukene kiireloomuline küsimus. Nimelt olen natukene aega maal teinud DT-75(kandiline kabiin) tööd ja hakkas painama üks asi. Lahutades peasiduri ära peatus traktor väga järsult. Samas silmitsesin kardaani mis tuleb sidurist ja läheb käigukasti,sellel paistis nagu mingi pidurimoodi asi olevat(suur trummel mis ilusti peal läikis). Mõnes mõttes ka loogiline sest kui on vaja kuskil pidama saada siis mõlemat kangi tõmmata ning mõlemat piduri pedaali on väga kohmakas kasutada. On siis ikkagi olemas selline pidur,mis on ehitatud peasiduri ja käigukasti vahele?
Postitused: 232
Teemad: 2
Liitus: Jun 2004
Maine:
7
Gravity Kirjutas:Natukene kiireloomuline küsimus. Nimelt olen natukene aega maal teinud DT-75(kandiline kabiin) tööd ja hakkas painama üks asi. Lahutades peasiduri ära peatus traktor väga järsult. Samas silmitsesin kardaani mis tuleb sidurist ja läheb käigukasti,sellel paistis nagu mingi pidurimoodi asi olevat(suur trummel mis ilusti peal läikis). Mõnes mõttes ka loogiline sest kui on vaja kuskil pidama saada siis mõlemat kangi tõmmata ning mõlemat piduri pedaali on väga kohmakas kasutada. On siis ikkagi olemas selline pidur,mis on ehitatud peasiduri ja käigukasti vahele?
See on siduri pidur,et käikude lülitamine oleks kergem. Tööpõhimõtte järgi pidurdab kinni kardaanvõlli,mis omakorda jätab seisma kogu käigukasti sisu.Antud traktoril on see pidur natuke liiga peale keeratud.Siduri pidur ei ole traktori seisma jätmiseks mõeldud.
Igal korralikul maamehel peab olema vähemalt üks Moskvitš.
Postitused: 701
Teemad: 18
Liitus: Jan 2004
Maine:
5
Aga kusjuures ma hakkasin raamatuid lappama ning seal on igasugused läbilõiked ja joonised DT-75 kohta kuid kuskil nimetatud pidurit pole. Onu linttraktor pärit aastast 1991,raamatud kõvasti vanemad. Oletame,et vajutad siduri alla siis mootori vedu kaob tagant ära kuid kõik peale sidurit kuni tähikuni on ikka omavahel ühenduses.Seega kui sinna mõjub kuskile pidur veel siis ikkagi pidurdab tervet traktorit. Juhul kui käik on muidugi sees.
Postitused: 59
Teemad: 0
Liitus: Jul 2008
Maine:
2
üks küsimus..
kas seal selle elektrimootoriga töötav lintraktori teisel pildil ei olnud mitte järel põõrdader???
suht nagu imestava pandev et niuke asi oli aastal 1958 (kui ma õieti mäletan) olemas..
Postitused: 232
Teemad: 2
Liitus: Jun 2004
Maine:
7
John3400 Kirjutas:üks küsimus..
kas seal selle elektrimootoriga töötav lintraktori teisel pildil ei olnud mitte järel põõrdader???
suht nagu imestava pandev et niuke asi oli aastal 1958 (kui ma õieti mäletan) olemas..
Hobuste järel veeti juba pöördatru.
Igal korralikul maamehel peab olema vähemalt üks Moskvitš.
Postitused: 1,192
Teemad: 105
Liitus: Nov 2004
Maine:
8
miilits Kirjutas:Traktor tulevikus:
http://pilt.delfi.ee/picture/4342159/
juba hetkel on selliste kummiroomikutega masinaid, lisaks ka ribiatrasid.(vogelnot jne teevad neid õlmasid juba)
Seega pilt peaaegu juba olevik
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Postitused: 135
Teemad: 8
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
Lint on saaremaal aga ise olen tööasjus Tallinnas. Nüüd siis targem eks avardan otsinguringi rohkem.