Vene linttraktorid ja muud mullatöömasinad...

Timm Kirjutas:
noglik Kirjutas:...

... .Kui sellest abi ei ole, ei aita ka käivitusmootori purunemisega riskimine ega sellest saadav väga, väga, väga aeglane käik enam mudaaugust välja. ...

Siis tuuakse teine/kolmas masin appiSmile Välja saadakse niikuinii.
Oskad ehk öelda miks see sooekskavaator maha jäeti, kui oleks võinud appi tuua teise, kolmanda ja veel niipalju tehnikat kuni maapinna asemel oleks tekinud traktoritest kiht?
Ma ütleks, et ei saada välja niikuinii.
Vasta

Tänapäeval võib juhtuda, et ei olegi läheduses enam midagi niisugust, mis välja aitaks, rääkimata sellest, et abilisi veel kimpus võtta oleks...
Vasta

Noglik, võtsid mul sõnad suust. Selle sooekskavaatori mahajätmise põhjuseid võib olla mitmeid - varastamine, purjus peaga mahajätmine, üldsegi surm või väljatõmbamisetehnika puudumine. Kordan - välja saadakse niikuinii, oma asi on see, kas seda tehnikat ka võimalik rakendada on... Muidugi, palun nüüd, Martti, ära seda norimisena võtaSmile
Vasta

Muidugi ei võta, ma lihtsalt tahtsin öelda, et mõnes kohas pole toetuspindagi. See kollane lintraktor, mis kraavi kinni oli jäänud, sellega on ju suhteliselt lihtne, sest kõrval olev tee on ju kindel toetuspunkt. Aga soos pole vahet, olgu või 10 traktorit, aga kõik need on kabiinini mudas.
Vasta

            Sai veidi lumetõrjet kohalikus vallas tehtud,ratastega masinad ei saanud lumest jagu.
Vasta

Hr. UKO, miks Sa kalli kütuse ajal ei kasutanud sellist masinat lumetõrje teostamiseks:
http://photofile.ru/users/qwertymipt/353...nImageLink
http://photofile.ru/users/qwertymipt/353...nImageLink
Vasta

Ei oleks vedanud välja,antud sektoris kadus ka elektri energia.
Vasta

Natukene kiireloomuline küsimus. Nimelt olen natukene aega maal teinud DT-75(kandiline kabiin) tööd ja hakkas painama üks asi. Lahutades peasiduri ära peatus traktor väga järsult. Samas silmitsesin kardaani mis tuleb sidurist ja läheb käigukasti,sellel paistis nagu mingi pidurimoodi asi olevat(suur trummel mis ilusti peal läikis). Mõnes mõttes ka loogiline sest kui on vaja kuskil pidama saada siis mõlemat kangi tõmmata ning mõlemat piduri pedaali on väga kohmakas kasutada. On siis ikkagi olemas selline pidur,mis on ehitatud peasiduri ja käigukasti vahele?
Vasta

Gravity Kirjutas:Natukene kiireloomuline küsimus. Nimelt olen natukene aega maal teinud DT-75(kandiline kabiin) tööd ja hakkas painama üks asi. Lahutades peasiduri ära peatus traktor väga järsult. Samas silmitsesin kardaani mis tuleb sidurist ja läheb käigukasti,sellel paistis nagu mingi pidurimoodi asi olevat(suur trummel mis ilusti peal läikis). Mõnes mõttes ka loogiline sest kui on vaja kuskil pidama saada siis mõlemat kangi tõmmata ning mõlemat piduri pedaali on väga kohmakas kasutada. On siis ikkagi olemas selline pidur,mis on ehitatud peasiduri ja käigukasti vahele?

See on siduri pidur,et käikude lülitamine oleks kergem. Tööpõhimõtte järgi pidurdab kinni kardaanvõlli,mis omakorda jätab seisma kogu käigukasti sisu.Antud traktoril on see pidur natuke liiga peale keeratud.Siduri pidur ei ole traktori seisma jätmiseks mõeldud.

Igal korralikul maamehel peab olema vähemalt üks Moskvitš.
Vasta

eno1 Kirjutas:
Gravity Kirjutas:Natukene kiireloomuline küsimus. Nimelt olen natukene aega maal teinud DT-75(kandiline kabiin) tööd ja hakkas painama üks asi. Lahutades peasiduri ära peatus traktor väga järsult. Samas silmitsesin kardaani mis tuleb sidurist ja läheb käigukasti,sellel paistis nagu mingi pidurimoodi asi olevat(suur trummel mis ilusti peal läikis). Mõnes mõttes ka loogiline sest kui on vaja kuskil pidama saada siis mõlemat kangi tõmmata ning mõlemat piduri pedaali on väga kohmakas kasutada. On siis ikkagi olemas selline pidur,mis on ehitatud peasiduri ja käigukasti vahele?

See on siduri pidur,et käikude lülitamine oleks kergem. Tööpõhimõtte järgi pidurdab kinni kardaanvõlli,mis omakorda jätab seisma kogu käigukasti sisu.Antud traktoril on see pidur natuke liiga peale keeratud.Siduri pidur ei ole traktori seisma jätmiseks mõeldud.

Enol on õigus. Samas on linttraktori vabajooks nagunii nulli lähedane(paksud õlid, ebatasane pinnas jne)
Vasta

Aga kusjuures ma hakkasin raamatuid lappama ning seal on igasugused läbilõiked ja joonised DT-75 kohta kuid kuskil nimetatud pidurit pole. Onu linttraktor pärit aastast 1991,raamatud kõvasti vanemad. Oletame,et vajutad siduri alla siis mootori vedu kaob tagant ära kuid kõik peale sidurit kuni tähikuni on ikka omavahel ühenduses.Seega kui sinna mõjub kuskile pidur veel siis ikkagi pidurdab tervet traktorit. Juhul kui käik on muidugi sees.
Vasta

Gravity Kirjutas:Aga kusjuures ma hakkasin raamatuid lappama ning seal on igasugused läbilõiked ja joonised DT-75 kohta kuid kuskil nimetatud pidurit pole. Onu linttraktor pärit aastast 1991,raamatud kõvasti vanemad. Oletame,et vajutad siduri alla siis mootori vedu kaob tagant ära kuid kõik peale sidurit kuni tähikuni on ikka omavahel ühenduses.Seega kui sinna mõjub kuskile pidur veel siis ikkagi pidurdab tervet traktorit. Juhul kui käik on muidugi sees.
Selle pidurikese jõust peab piisama käigukasti vedava võlli kiireks peatamiseks. Enamaks sellest pidurikesest selle masina massi ja veeretakistust arvestades küll tolku pole.
Lindil eriti tihti nagunii hoo pealt käiku ei vaheta. Ja sellise masina siduri lahutamise järgne peatumine ongi suht kiire.
Ratasmasinaga võrreldes on vabajooks pea olematu. Eriti paksu vene õli, külmema ilma ja pehmema pinnase korral.
Endale ei ole veel silma jäänud ühtegi siduripidurita T-74/DT-75-te.
Vasta

üks küsimus..
kas seal selle elektrimootoriga töötav lintraktori teisel pildil ei olnud mitte järel põõrdader???

suht nagu imestava pandev et niuke asi oli aastal 1958 (kui ma õieti mäletan) olemas..
Vasta

John3400 Kirjutas:üks küsimus..
kas seal selle elektrimootoriga töötav lintraktori teisel pildil ei olnud mitte järel põõrdader???

suht nagu imestava pandev et niuke asi oli aastal 1958 (kui ma õieti mäletan) olemas..

Hobuste järel veeti juba pöördatru.

Igal korralikul maamehel peab olema vähemalt üks Moskvitš.
Vasta

Traktor tulevikus:
http://pilt.delfi.ee/picture/4342159/
Vasta

miilits Kirjutas:Traktor tulevikus:
http://pilt.delfi.ee/picture/4342159/

juba hetkel on selliste kummiroomikutega masinaid, lisaks ka ribiatrasid.(vogelnot jne teevad neid õlmasid juba)
Seega pilt peaaegu juba olevikWink

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta

Need kummiroomikutega traktorid on vallutanud juba maailma kündmisrekordi... Ei tea, kuidas teistega on, aga minule need masinad küll linttraktorit ei meenuta. Eks jah, Nõuka-aja trakad on mõjutanud mu arvamust kõvastiRolleyes

CASE IH STX500 Steiger Quadtrac

500 hj, 65 hj reserv
kütusekulu hektari kohta: 8.5 l/ha
24 h kohta kündis täpselt 321.17 ha
Vedas siis 20-hõlmalist atra. Masin ise nagu Kirovets, aga rataste asemel kolmnurksed lindid.
Vasta

Tere!

Pikkade pühade aegu õnnestus vanale u 15 a. seisnud lindile DT-75 hääled sisse puhuda. Kõik hakkas enamvähem tööle, arvestades seda pikka seisuaega siis võib õleda et suht hästi töötab. Kuid kuna käivitusmootor nöögib ning ei vitsi seda nööri koguaeg sikutada siis selline küsimuse, et nendel lintidel peaks olema käivitusmootoril ka elektristarter ning ka sellel on olnud kuid teadmata põhjustel on seda kellegil vaja läinud. Seega küssa kas keegi oskaks juhatada kust saak uue starteri koos selle kinnitusplaadiga? Tegu siis käivitusmootoriga, mis asub paremal küljel.
Jutt sai vist segane aga loodan et saate aru Smile
Vasta

kylminaator Kirjutas:Tere!

Pikkade pühade aegu õnnestus vanale u 15 a. seisnud lindile DT-75 hääled sisse puhuda. Kõik hakkas enamvähem tööle, arvestades seda pikka seisuaega siis võib õleda et suht hästi töötab. Kuid kuna käivitusmootor nöögib ning ei vitsi seda nööri koguaeg sikutada siis selline küsimuse, et nendel lintidel peaks olema käivitusmootoril ka elektristarter ning ka sellel on olnud kuid teadmata põhjustel on seda kellegil vaja läinud. Seega küssa kas keegi oskaks juhatada kust saak uue starteri koos selle kinnitusplaadiga? Tegu siis käivitusmootoriga, mis asub paremal küljel.
Jutt sai vist segane aga loodan et saate aru Smile

Profiilist ei selgu, kustkandi mees oled... Ei oska nii täpsemalt juhatada. Uue asja peaks leidma asisemast vene traktorite tükke müüvast kauplusest. Samas plaadi ja hoorattakoja võid leida ka mõne vana seismajäänud masina pealt ümbruskonnas. Võibolla, et isegi starteri. Uuri selliste meeste käest, kel talu või maja ümbruses sellist tehnikat vedeleb.
Paljude arust on vene tehnikaga töö tegemise aeg möödas, ja nii nad seal vaikselt maase vajuvad, kuni ükskord EMEXisse viiakse.
Ja veel. Need käivitusmootorid on samasugused nii T-74-l, DT-75-l, MTZidel(kui suht esimesed versioonid välja arvata) Jumzil, samuti hoorattakoda ja seesamune kinnitusplaat, nii et ära oma otsingutel ainult T-75-le keskendu.
Vasta

Lint on saaremaal aga ise olen tööasjus Tallinnas. Nüüd siis targem eks avardan otsinguringi rohkem.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 11 külali(st)ne