Selline diiselpuhur toodi täna mulle selleks, et ta käima putitaksin. Jäin hätta. Tegu kirjade järgi nimelt 24 V käivituse ja juhtvooluga riistapuuga ja mul polnud seda 24 V talle antud oludes kuskilt võtta. Pealegi veel mingi veider pistik, mis kuhugi peaks minema, kust ta oma 24 V ja muud voolud saab. Ehk oskab keegi öelda, milleks see Saksa DV-s toodetud puhur ette on nähtud ja mis kaalutlustel ta 24 V-ne on?
(Seda postitust muudeti viimati: 11-12-2008, 23:26 PM ja muutjaks oli vant.)
ahtos Kirjutas:See on Ikarus bussi kütteagregaat,bussi el süsteem on 24v.Minul kütab see garaazi.Sellks kõlbab päris hästi natuke kapriisne on vajab jälgimist.
Bussiasjanduses võhik, seepärast küsin: kus august see puhur seda õhku sinna bussi puhus ja kas see hingata ka kõlbas?
Või puhuti seda puhurist tulevat õhku läbi plekktoru ja too omakorda soojendas bussi?
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
ahtos Kirjutas:See on Ikarus bussi kütteagregaat,bussi el süsteem on 24v.Minul kütab see garaazi.Sellks kõlbab päris hästi natuke kapriisne on vajab jälgimist.
Bussiasjanduses võhik, seepärast küsin: kus august see puhur seda õhku sinna bussi puhus ja kas see hingata ka kõlbas?
Või puhuti seda puhurist tulevat õhku läbi plekktoru ja too omakorda soojendas bussi?
Kui ainult õhk läbi käib, siis see läheb otse salongi. Keerulisem riistapuu, nn. "märg soojendi", kütab jahutusvedelikku, mis lisapumbaga tsirkuleerima pannakse.
Uuematel on see põlemiskamber keraamilise kattega, aga vanemad kippusid läbi põlema, mille tulemusel võib bussist tasapisi gaasikamber saada.
Läbipõlemist tuli harva ette ja nafta ving kohe tunda aga muidu küllaltki tõhus soojendi.Mul garaaz 5x10m ja puhub mõne minutiga soojaks.Kui kaua seisnud siis viskab väikest haisu.Bussis puhus otse salongi kütte kanalisse.Kui katsetada tahad siis mul see pistiku süsteem olemas.
See pole ikaruse oma, vaid raudteevaguni kütmiseks kasutatav. võib-olla on pandud ka Ikarustele. Ise ostsin täpselt samasuguse Valga külmvagunidepoost. Garaazi kütmiseks ideaalne, veidi kapriisne on jah, ega teda järelvalvet eriti jätta saa, vahel kipub ära kustuma ja suitsu sisse ajama, harva teeb päris kõva pauku kah.
Sul on juhtplokk puudu, mis hõõgküünalt juhib.
Tagant võtab külma õhu, eest tuleb soe välja, keskmine toru läheb garaazist välja, kui korralikult põleb, siis on õhk puhas, kui tahma täis, siis hakkab väiksest drenaaztorust diislivingu sisse ajama.
Ka minul kütab selline asi 50-ruudust garaazhi. 220-24V trafo on vahel, vingu ajab vaid käivitades ning "välja suretades". Minu oma küll kapriisne pole. Töötab probleemideta, ainuke viga on liiga suur kütusekulu
(Seda postitust muudeti viimati: 15-12-2008, 11:12 AM ja muutjaks oli Aspelund.)
Miks ma pärisin selle Viljandimaaga seotusest: kunagi küttis mu kodugaraazi sarnane asi, Viljandi nimelises linnas. Asi ise oli pandud garaazi seina taha plekist katte alla, nii et ruumi jõudis vaid soe õhk.
Millalgi 90-ndate alguses vahetasime aga elukohta ja aparaat jäi valveta. Kuni isa ükskord avastas, et plekist kate on alles, täiesi puudu on soojendus ise. Juhtblokk ja kütusepaak olid seespool garaazi ning jäid seetõttu alles.
Sinu piltidel olev isend pole tõenäoliselt meie oma, kui keegi sinna ise hiljem juhtmeid ja kütusevoolikut külge ei pannud.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Hei rahvas, ma sain just sarnase komplektse aparaadi (ka viljandimaalt, aga süüteküünal ei toimi. On kellelgi ideid kust seda osta saaks või millega asendada.
(Seda postitust muudeti viimati: 03-11-2010, 12:07 PM ja muutjaks oli aavu.)
Skeem pole õige aga mingi ettekujutuse ehk annab. Juhtplokk on Ikaruse originaal õhugero oma.
Õhugero käivitamine oli vist nii, et kõigepealt musta nuppu all hoida küünla soojendamiseks ca 10 sek ja siis juhtlüliti punase peale, et kütus peale tuleks. Täis ja poole võimsuse lüliti alati täisvõimsuse peal, ainult sooja geroga, kui juba töötab võib poole peale lükata aga enne seiskamist jälle täisvõimsus.
Kuna sõidu ajal kogunes väljalaskesse esiratta alt paisatud pori ja muud sodi tuli seda kruvikeerajaga aeg-ajalt sodist puhastada. Sinna kogunes ka põlemata nafta tõttu sodi, see kleebib hästi. Samuti tehti aeg-ajalt pauku. Töötaval gerol pandi kindaga või liinisildiga paariks sekundiks väljalase kinni ja siis ruttu eemale. Sekundi pärast käis paras jumakas ja tahmapilv ning toore nafta sinine suits lendasid laiali. Mõnikord lõi niimoodi kesta sisse prao, kust siis heitgaasid tuppa pääsesid. Eks ta üks ohtlik asi ole, eriti süttivate materjalide lähedal.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.