02-01-2009, 22:32 PM
Tere siis kaasfoorumlased.
Autoks siis -87a Mercedes Benz E 300 kupee.
Mul selline küsimus, et kumb oleks siis otstarbekam: kas remontida olemasolevat, mitu avariid läbi teinud, aga taastatud keret, mis väljastpoolt on saanud kereremondi ja näeb välja suht ilus, aga seestpoolt suht ussitanud(aku alus, pakiruumi põhi üks küljekarp ja ilmselt veel muid kohti kuhu ligi ei ole veel jõudnud täitsa sõelad). Samuti on jäetud seestpoolt tegemata korrosioonitõrje, mistõttu kõikide vahetatud ja väljastpoolt korralike detailide sisemised küljed roostetavad päris palju(ilmselt jõuab roosteuss ka väljapoole suht ruttu).
või:
osta teine kere, mis silmajärgi tundub seest ja väljast avariivaba, aga vajab ka keretöid omajagu, ning tõsta tehnika ümber. sisu tuleks sellelt nn. ostetavalt kerelt.
keretööd teen niikuinii ise, sest keevitus omal olemas ja plekitöö väga võõras ei ole, sest autosid olen omajagu ka enne keevitanud/värvinud ja sellega hätta ei jää.
Pmtslt remonti vajavad mõlemad niikuinii, ning teisalt oleks see hea, et kui saaks puhtaksroogitud teise kere koos sisuga, siis sellel lihtsam kere enne ära teha kui asju ümber tõsta. ei pea teda enne eriti palju lammutama. Samas aga vajab uus kere ostmiseks ka natike finantseeringut + transporti Tartust.
Siit ka veel üks küsimus, et kas on ehk kellelgi laenata sümboolse hinna eest Järvamaal Paide ümbruses sellise auto äratoomiseks üheteljelist treilerit, millele saab masina ühe otsa panna. teine ots veereks ise. BE kat-i mul ei ole, et suuremat võtta. vedav auto on endal olemas.
Autoks siis -87a Mercedes Benz E 300 kupee.
Mul selline küsimus, et kumb oleks siis otstarbekam: kas remontida olemasolevat, mitu avariid läbi teinud, aga taastatud keret, mis väljastpoolt on saanud kereremondi ja näeb välja suht ilus, aga seestpoolt suht ussitanud(aku alus, pakiruumi põhi üks küljekarp ja ilmselt veel muid kohti kuhu ligi ei ole veel jõudnud täitsa sõelad). Samuti on jäetud seestpoolt tegemata korrosioonitõrje, mistõttu kõikide vahetatud ja väljastpoolt korralike detailide sisemised küljed roostetavad päris palju(ilmselt jõuab roosteuss ka väljapoole suht ruttu).
või:
osta teine kere, mis silmajärgi tundub seest ja väljast avariivaba, aga vajab ka keretöid omajagu, ning tõsta tehnika ümber. sisu tuleks sellelt nn. ostetavalt kerelt.
keretööd teen niikuinii ise, sest keevitus omal olemas ja plekitöö väga võõras ei ole, sest autosid olen omajagu ka enne keevitanud/värvinud ja sellega hätta ei jää.
Pmtslt remonti vajavad mõlemad niikuinii, ning teisalt oleks see hea, et kui saaks puhtaksroogitud teise kere koos sisuga, siis sellel lihtsam kere enne ära teha kui asju ümber tõsta. ei pea teda enne eriti palju lammutama. Samas aga vajab uus kere ostmiseks ka natike finantseeringut + transporti Tartust.
Siit ka veel üks küsimus, et kas on ehk kellelgi laenata sümboolse hinna eest Järvamaal Paide ümbruses sellise auto äratoomiseks üheteljelist treilerit, millele saab masina ühe otsa panna. teine ots veereks ise. BE kat-i mul ei ole, et suuremat võtta. vedav auto on endal olemas.