Postitused: 213
Teemad: 50
Liitus: Dec 2008
Maine:
1
Ahjaa, Kõik soovitavad alla panna 10mm toru, on sellel ka mingi reaalne vajadus? Originaal on 5/16" ehk põhimõtteliselt 8mm, tagasivool veel peenem. Ainus asi, mille suutsin välja mõelda on see, et 10mm voolikud ning igasugused stutsid on rohkem kättesaadavad igalt poolt?
Postitused: 213
Teemad: 50
Liitus: Dec 2008
Maine:
1
Karburaatori puhul jah, tarvitatakse ära, pritsungi puhul läheb üleliigne rõhuregulaatorist paaki tagasi.
6 ja 8 mm on saada näiteks Feb'is, ka hind pole väga kirves.
Universaalse painutusabinõu 8-12mm torule leidsin K-Rautast, hind oli 179,-
Korraliku otsavaltsi tellisin USAst, kuna siin poodides jäid silma ainult ühte tüüpi otsi tegevad Hiina käkid. Hind oli mingi 50$ kanti vist.
Postitused: 213
Teemad: 50
Liitus: Dec 2008
Maine:
1
Kas kellelgi on õnnestunud selle kahe kangi süsteemiga painutusabinõuga ka ilma toru lapikuks surumata painutada? Või on seal mingi nipp, mida ma veel avastanud pole?
Postitused: 141
Teemad: 65
Liitus: Aug 2004
Maine:
0
Piduritoru probleemi puhul pöördusin Tallinnas Laki tn.asuvasse autojuppide poodi nime ei mäleta aga asub Melasi auto ja Pimedate Ühingu vahel.
Küsiti auto mudelit ja pisteti kera pihku.Stutsid otsas ja ei mingit peavalu.Sõrmede vahel väänasin vana toru järgi konksud sisse ja paika ta läkski.Kogu jama läks maksma alla 150.-krooni.Toru oli umbes 1,5 meetrit.
Samal hoovil pidavat tehtama ka tellimuse peale.
Müün valget nahka paksus 1,4-1,6
http://www.wix.com/Peterx01/R35
Postitused: 1,797
Teemad: 81
Liitus: Jun 2004
Maine:
19
Huvitav, kisub lapikuks, jah.
Kaugmeetodil, aga kahjuks küll ei oska põhjust välja mõelda.
Iseenesest ju torul ei tohiks üldse ruumigi olla, et ristlõige saaks (peale ringjoone) mingiks muuks kujundiks venida...
Tundub, et paindub liialt läbi see ühenduslüli (plekk), seega kõige "kaugemat" mõõtu teebki viletsalt.
Keevita mingi ribi peale, et ei painduks, või tee paksemast metallist hoopis uus, muud ei oska tarka öelda.
Enda hiinakat ma ka veitsa tuunisin enne: üks polt sai täpsema mõõdu vastu vahetatud, liited seibidega lõtkuvabaks aetud ja kogu asi korralikult määritud.
Postitused: 206
Teemad: 1
Liitus: Jul 2003
Maine:
0
Kas roostes torustiku "tuunimiseks" oskab keegi mingit keemiat või vahendit välja pakkuda. Ma mõtlen, et pikendaks seda väljavahetamise protsesi veel.
Postitused: 281
Teemad: 34
Liitus: Sep 2004
Maine:
3
on olemas metalltorudele mingid jätkamisotsad, võtad rooses osa vahelt ära ja jätkad sellega
Postitused: 1,167
Teemad: 87
Liitus: Jun 2008
Maine:
12
Kui ikka torud juba roostes on, siis ei või teada, kui sügaval see uss on juba ja selle koha pealt küll mingi paikamise või eluea pikendamisega kokkuhoidu ei tohiks teha!
Terv. Veteran.
Postitused: 622
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
06-03-2009, 23:08 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-03-2009, 20:35 PM ja muutjaks oli
rollfix.)
Opel(il, nt. Vectra), ja Fiatitel on toru õnneks juba tootja poolt jupphaaval vahetatavaks tehtud. Teadmata on, mis sõidukit hr. villis silmas peab.
Vabandust, ekslikult mainisin piduritorustikku.....