11-06-2008, 03:52 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-03-2009, 00:53 AM ja muutjaks oli Varblane.)
Sai siis kunagi aastal 2005 vms Maahärra poe juurest kodu poole jalutatud ja mida ma hiiu jaama juures märkan täitsa Vana volga ju aastast 1960 roheline ja veel suusatajaga!Õigesti lugesite kallis foorumlane just põdra asemel oli suusataja,naised saunas rääkisid,et isiklikult Hardi Volmeri enda valatud Saigi siis omanikuga räägitud aga alguses polnud tal plaanis müüa aga kui masin ta teepeale jättis kuna kardaan otsustas oma kohalt lahkuda ja omanikust enam masina tegijat polnud ja vahepeal see seisis ja ka bensiin 80 oli müügist lõppenud siis ta päris tükk aega seisis ja saigi siis kunagi hiljem uuesti küsima mindud ja läkski kaubaks Paar korda saingi autoga laiamas käidud kui ühtäki masin koledalt paukuma hakkas ja enam käima ei tahtnud minna.(õnneks ise teepeale ei jäänud temaga)Minust jäigi ta kevadeni seisma kui üht äkki oli plaan ta garaasist välja ajada ja juppideks lammutada.Siinkohal tahaks ütelda,et polnud plaan mitte vanarauda vii aga korda teha.Lammutades selgus aga tõsiasi et sellest kerest enam asja ei saa!Tagumised talad ja karbid ikka nii läbi mädanenud mis hirmus,mootor aga hakkas paukuma kuna jagajas oli hirmus suur lõtk sisse tekkinud ja kurb asi veel see ka,et plokk lõhki kunagi külmunud ja mingi möksiga paigatudRsk tuju oli nullis ikka pikka aega aga õnneks mitte kauaks kuna 2007 aasta sügisel tõin Paidest koju uue Volga mis siis pärit aastast 1963 Beeshi värvi tehasest tulnud aga veneajal halliks tehtud ja mille kere ära keevitatud ja erilist keevitamis enam teha ei tule.Uus volga sai siis juba talvel veidike garaasis nokitsetud ja kevadel hakkasin laiali toda lammutama ja kere seisukord täitsa enam vähem.(veneajal on uued karbid keevitatud,taladele lappe peale pandud ja eesiotsast sisemised kui ka välimised tiivad vahetatud)Vana mootori tõstsin välja ja lammutasin algosadeks ja vastu vaatas ilgelt nõgine värkUue mootori sain õnneks aga autoga kaasa!Plokipeal numbriteks 417 ******** ja jagaja juures 2401 *82.Nüüd oli puudu veel 24 hooratas,sidurikoda,sidur,käigukast ja kardaan.hooratta,sidurikoja ja mootori kinnitused sain Volgaklubi kasutajalt Jaska(Suured tänud talle siinkohal)uue sidurikomplekti ostsin kauplus Volga ja kasti ja sobiva kardaani sain Automoto kasutaja inimlooma käest.(Tänaks teda ka siinkohal)Kui mootoril hooratas ja sidur küljes + käigukast ja kardaan saingi korra käima pandud ja väike proovisõit tehtudUuel mootoril on ikka hääled väga head.Nii umbes 6 korda peale-maha võtmist ta mul kanalis seisabki hetkel sest segab muidu keretöid.Keretöödega siis seal maal,et sisu kõik välja roogitud ja vanad müramatid välja pahtlilabidaga aetud,nii põrandalt kui lae alt ja ootab hetkel kruntimist ja uute müramattide paigaldamist.Tänada tahaks veel häid sõpru Elarit ja Rainerit kes viitsivad oma aega minu abistamisega raisata!Üldiselt tahaks peale Jaanipäeva auto värvi alla saada ja siis juba vaikselt kokku hakata komplekteerima.Selle ütlen ka ära,et ei tule originaal kuna selle seeria masinaid ikka palju ja nii hea toorik pole ka,et originaali teha aga ühe teistmoodi liikuri saab ehk ikka.Peakski siin kohapeal kasutaja Chopperi kapsaaeda selle kivi viskama kuna tema jutt kustom ja roddingust panidki mu selle mõttele. Paar pilti siis siin: