16-03-2009, 21:09 PM
Selle teemaga tuli meelde, et mu sõbral on MB s350, W126, mis on 1988 aastal ostetud eestist uuena. (Passis see kirjas) MB esindus oli tollal juba eestis olemas - Toimis koos ministrite autobaasiga.
priitb Kirjutas:Selle teemaga tuli meelde, et mu sõbral on MB s350, W126, mis on 1988 aastal ostetud eestist uuena. (Passis see kirjas) MB esindus oli tollal juba eestis olemas - Toimis koos ministrite autobaasiga.
emsa Kirjutas:Valitsuse autobaasile (Ministrite Nõukogu Asjadevalitsuse autobaas, hiljem Riigikantselei Autobaas) kuulunud S-klass (keretüüp W126) osteti 1990.a. uuena MB tehasest väliskaubandusettevõtte Estimpex poolt ja anti Riigikantselei Autobaasile üle. Auto täpne mudel oli MB 280 SE, ehk siis 2,8 liitrilise sissepritsega bensiinimootoriga lühem keretüüp. Kasutusel oli auto külalistebrigaadis, ehk siis sõidutas tähtsaid külalisi piiri tagant. 1990.a. detsemris toimunud MB esinduse avamisel oli see auto teiste hulgas MB toodangu tutvustamiseks väljas
kalacompany Kirjutas:Paha tehing.
ZAZTAVA mille minu kallis ristiisa soetas endale vahetades 40.000 km läbinud GAZ 21 vastu .
Ei suuda siiani ära kiruda kui kahju mul poisikesena oli vaadata kuidas väärtuslik kraam vahetati mingi saasta vastu .
kalacompany Kirjutas:emsa Kirjutas:Valitsuse autobaasile (Ministrite Nõukogu Asjadevalitsuse autobaas, hiljem Riigikantselei Autobaas) kuulunud S-klass (keretüüp W126) osteti 1990.a. uuena MB tehasest väliskaubandusettevõtte Estimpex poolt ja anti Riigikantselei Autobaasile üle. Auto täpne mudel oli MB 280 SE, ehk siis 2,8 liitrilise sissepritsega bensiinimootoriga lühem keretüüp. Kasutusel oli auto külalistebrigaadis, ehk siis sõidutas tähtsaid külalisi piiri tagant. 1990.a. detsemris toimunud MB esinduse avamisel oli see auto teiste hulgas MB toodangu tutvustamiseks väljas
Too oli ikka SM. Tihhonovi omandusese olev 260 SE !
kris282 Kirjutas:Aga kas keegi mäletab midagi ka esimestest Renault-idest siinmail? Kas näiteks 25-tesid oli ülse sell ajal veel näha?
supp Kirjutas:odavalt sai, ca 1-2 aastat enne krooni müüdi uusi OKA-sid kadaka turul 53000.- rbl ga, mul isa veel mõtles kas osta või mitte aga ostis ikka MB 115 240d ca 20k-ga
Aspelund Kirjutas:Unustada ei tasu aga neid Mercedese kiirabiautosid, mis 80-ndate keskel töötasid reanimobiilidine Tartus. Mulle on nad meelde jäänud seismas Viljandi Vana-Võidu ringraja Tartu kurvis, ootamas "tööd" (mida õnneks kunagi ei tulnud). Ega kellelgi neist pilti säilinud pole?
Jesper Kirjutas:igapäevakasutuses tuli tegelikult suht kiirelt GSM peale, NMT niðð oli pigem suvilatelefon või muidu backup kehva levi puhuks. 91. aastal ei olnud ikka praktiliselt kellelgi kohalikest selliseid vidinaid, ma ei tea kas mastegi üldse oli või tuli levi üle mere?
supp Kirjutas:muidu ei ole ma kindel kas see oli sust see esimene w140, äkki oli Tiiul neid mitu.