R.I.P. Keskmootoriga Fiesta
#21

Puuriga on see jama, et kui panna siis juba korralik proffesionaali tehtud, mitte mingi isetehtud. Finants olukord ei luba präegu seda väljaminekut teha.
Vasta
#22

Sai siis vahepeal olude sunnil pill külili lükatud ja põhja alt viimased vajalikud keevitused tehtud. Seejärel sai peale kantud krunt ja mastiks. Mastiksi segasin kokku vene kivikaitsest ja Dinitirol korrosiooni kaitsest...Piltidel hästi näha õhu paksus enne mastiksi peale kandmist ja pärast sedaBig Grin


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Vasta
#23

esivedrud tuleks originaalist ilmselt pehmematega asenda, muidu on teekühmudel esirattad pidevalt "maast lahti"...
Vasta
#24

via Kirjutas:esivedrud tuleks originaalist ilmselt pehmematega asenda, muidu on teekühmudel esirattad pidevalt "maast lahti"...

pakun et see pidamise saavutamine toimb katsetades, kui juba masin sõidab. Ideepoolest kere on sellise ehitusega et esisillale jääb ka ikka korralik raskus, aga no seda peab katsetama. Ees on muidu juba mingid teised vedrud.
Vasta
#25

Ees on isegi präegu liiga pehmed vedrudBig Grin
Vasta
#26

Eile sai fiesta käima pandud esimest korda...Muljed positiivsedSmile. Väike VIDEO
Täna sai ka proovitud natuke masinat omal jõul liigutada ja ilmnesid siduriprobleemidSad Need sai nüüd lahendatud.
Vasta
#27

Kogu tehnika auto pealt on müügiks. kui kellegil midagi on huvi pakkunud siis andke teada...siin jutt täpsemalt: LINK
Vasta
#28

Kas projekt läbi siis ? Mis juhtus?

Rohkem kapotti all Big Grin
Vasta
#29

Projekt läbi jah...Esimene suurem proovisõit muutus väga lühikeseks proovisõiduks...Suht hale. Oleks pidanud natukenegi auto tunnetuse kätte saama.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#30

(01-04-2009, 14:51 PM)moto-onu Kirjutas:  Projekt läbi jah...Esimene suurem proovisõit muutus väga lühikeseks proovisõiduks...Suht hale. Oleks pidanud natukenegi auto tunnetuse kätte saama.

Ai sa vana ....... Kas esiosa jäi liig kergeks? Ega rehv ja ilm ka kokku ei käinud väga. Kurb et selline suur töö vastu taevast on lennanud.
Vasta
#31

Kaastunne... Kui lühike see proovisõit oli siis, on sellisel asjal potentsiaal olemas laiemas plaanis? Ise jäid ikka terveks? Väga huvitav teema oli jälgida....
Vasta
#32

Mõnes mõttes muidugi loogiline lõpp kuigi kurb. .

Mis pildilt paistab on see, et veopooltelgi lihtsalt elimineerida ei tohiks. Tuleb jätta vähemalt nuutotsaga pool välimist ðarniiri alles ja pingutada ettenähtud momendiga kroonmutter. Muidu läheb esirattalaager üsna kohe laiali ja ratas lahkub koor rummuga...
Vasta
#33

Tänud kaastunde eest. esiosa oli jah kindlasti kiiga kerge. Rehvid enamvähem märjal asfaltil pidasid, aga proovisõit(see viimane)kestis oma 40 meetrit+300 meetrit garaaðist suure teeni vaikselt tiksudes ja ma arvan et potensiaali on sellisel asjal küll. Mul ei olnud esiosa komplektne ka...delight nina ja liiga hulljulge gaasivajutus ja veel hulljulgem käiguvahetus täisgaasil muutis nina põhimõtteliselt olematuks. Ja kui nii võtta siis se lõpp polnud loogiline kuna eelneva lühikese sõidu järel ma teadsin mis juhtub sellise "full thortle" saatel, aga eelminekord suutsin ma ta teel hoida peale mõningaid teepervest teeperve käimiseid. põhimõtteliselt tuli kiire lõpp minu oma lollusest ja adrenaliininäljast.
Kui seda pilti hoolikamalt vaadata siis on isegi seal näha et välimised veotelje otsad on küljes ilma sisuta.

Kurb lõpp...vaeva sai nähtud. Õnneks ise sain mõned sinikad ja muljumised ainult ja sõber pääses paari õmblusega


Põhimõtteliselt kui keegi on huvitatud siis kere ilma mootorita(läheb vist org. fiesta vahele) koos oma spetsiifiliste jupidega mis tema tarbeks valmistatud oleks mingi sümboolse hinna eest müügiks. vaja oleks uut nina koos tuleseinaga...muu oleks sirgeks venitatav.üks võimalus oleks veel ette toruraam teha. Aga kuna endal präegu pole rahalisi ega ajalisi vahendeid masina põhjalikumaks ettevõtmiseks ei tahaks seda vanarauahundi hammaste vahele ka saataSad.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne