Hei...
Tublit tööd oled teinud ja tore on teada ,et ka ise ehitajaid olemas veel on.
OK omadest kogemustest.
Hiina komponendid rääkimatta valmis ratastest ei kõlba kuhugi. Olen saanud näppida hunnikute kaupa rummumootoreid,üks hullem kui teine.Kontrollerid ja elektroonika reeglina tuleb ise teha.On ka probleeme ,ent need on ületatavad. Akudena on kasutatavad ainult liitium ioon või raud akud,muu ei tasu investeeringut.Noh ütleme, et on veel tehnoloogiaid aga need pole veel lobedasti kättesaadavad. NB! aku purke peab laadima ja tühjaks laadima ainult läbi akukontrolleri.Nii kui üks purkidest on tühjem kui teised läheb kogu aku sisuliselt tuksi.Selleks on kasulik kasutada 3,... V purke kuna naid kõiki saab eraldi laadida (aku kontroller) Need 12V valmis akud surevad kiirelt kuna nende sees toimuvat (koosnevad ju samuti eraldi purkidest) ei saa kontrollida.Ainus mis hiinlase käest osta on akud (sest keegi teine maailmas ei tee) ja mootorid mis ei ole rummukad.
Enda tegemistest:
http://www.youtube.com/watch?v=lT1shtS_VFo
Harjutus 1
Proovikas. 36v lipo (vedeles laua all) 48v harjadega rummukas ( ilgelt fekaal aga vedeles laua all) kontroller ise tehtud,voolu reguleerimise tulede ja pidurduskontrolliga.Pidur laeb akut. Liigub 20-25kmh läbisõit ca 30km.(oleks õige pingega aku saaks 35 kätte) Raam ja süsinik detailid ise tehtud,jalgratta komponendid sain nõmme rattapoe "prügikastist".Projekt valmis ca 1 kuu.(mai)

Käin Sauelt tallinnasse tööl. Ühe otsa elekter maksab 30 senti!!!
Harjutus 2
Naljakas ,et Keila ja Saue mehed sarnase mõte peale tulid.Nimelt kasutasin relaka reduktorit et mootori pöörded alla saada.Tegamist küll Dewaldi kvaliteet relaga ,ehk peab vastu.ent mootor on 2,5kW RC lennukimootor.!!!650g!!! Koos akude ja reduktoriga tuli rattale juurde ca 6,5kg.Hiina rummukas 3kw 11kg ja rohkemgi???
Asi proovimise ajal käis edasi ca 45 aga arvestuslik ülekanne lubad ca 80kmh. raudakud 10Ah + isetehtud kontroller. jne. Iseeneset surnud projekt aga valmis ta teen...kunagi.