13-04-2009, 11:57 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-04-2009, 22:15 PM ja muutjaks oli veix__.)
Seoses Voshod 3M mootori remondiga on tekkinud mõned küsimused.
1) millisest materjalist ja kui paks peaks olema karteripoolte vaheline tihend, silindri ja karteri vaheline ning silindrikaane alune tihend. Mul on mingi u. 1 mm paksune sinist värvi tihendimaterjal (nagu paraniit, võibolla ongi), kui vastuväiteid pole, siis teeksin sellest.
2) kas väntvõlli simmeri tihendid käivad mõlemal pool ühte pidi (vedruga pool väntvõlli poole)? Asi selles, et ühte vana mootorit lahti võttes nägin, et geneka pool oli tihend vedrupoolega väntvõlli poole, aga siduripoolel (kahe laagri vahel) oli see vedrupool siduri poolele suunatud. Kuna on vana mootor ja arvatavasti on varem lahti kistud, siis ma ei saa kindel olla, et need tihendid pole sinna valesti pandud. Loogika ütleks mulle, et vedrupool peaks olema suunatud survepoolele e. väntvõlli poole ja niimoodi mõlemal pool?
1) millisest materjalist ja kui paks peaks olema karteripoolte vaheline tihend, silindri ja karteri vaheline ning silindrikaane alune tihend. Mul on mingi u. 1 mm paksune sinist värvi tihendimaterjal (nagu paraniit, võibolla ongi), kui vastuväiteid pole, siis teeksin sellest.
2) kas väntvõlli simmeri tihendid käivad mõlemal pool ühte pidi (vedruga pool väntvõlli poole)? Asi selles, et ühte vana mootorit lahti võttes nägin, et geneka pool oli tihend vedrupoolega väntvõlli poole, aga siduripoolel (kahe laagri vahel) oli see vedrupool siduri poolele suunatud. Kuna on vana mootor ja arvatavasti on varem lahti kistud, siis ma ei saa kindel olla, et need tihendid pole sinna valesti pandud. Loogika ütleks mulle, et vedrupool peaks olema suunatud survepoolele e. väntvõlli poole ja niimoodi mõlemal pool?