17-04-2009, 09:00 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-04-2009, 10:10 AM ja muutjaks oli stihl.)
(16-04-2009, 22:19 PM)üks kaasfoorumlane Kirjutas: Ideed oodatud, kust hankida oma kahele sõiduriistale tagumisi logareid, kuna muda pidev väljauhtumine urgetest hakkab tüütuks muutuma.
Paneks siinkohal ühe kirja õhe teise teooria, mis põhineb minu isiklikel kogemusel, vaatlustel ja ka katsetel aastatel 1990 kuni 2009.
Logariga auto: muda koguneb samuti uuretesse, aga välja pesta seda ei saa, sest logar on ees. Läbi lombi sõitmine ka ei aita.
Logarit ära võtta pesemiseks, muidugi, ei viitsi.
Tiiva sisemistele servadele koguneb pikkamisi logari alla päris paks muda/tolmu kiht. Iga vihmase ilmaga vettib see "mudakäntsakas" läbi ja kuivab aeglaselt, sest õhk läbi ei käi. Hoides samal ajal tiiva all piisavat niiskuse kontsentratsiooni, mis juba tõsiselt aitab kaasa auto koobaste/sisetiibade mädanemisele....
Logarita auto: muda koguneb rattakoopasse, aga nii paksu kihti ei moodusta, kuna aeg-ajalt autot pestakse survepesuriga ja sõidetakse ka suure hooga läbi lombi (teeb sama välja).
Kui ilm on kuiv, kuivab mudakiht kiiresti tolmuks ja heal juhul kukub aukudes põrudes vähemaks ka, sest pole logarit, mis teda kinni hoiaks....
Kogu rattakoobas tuuldub paremini. Roostetamine aeglustub.
Panin kirja vaid selle, mis puudutab korrosiooni; mürateema ja põhjavärvi kulumine pideval kruusal sõitmisel on pisut teine asi.
Kokkuvõtteks: kui oma autost hoolite, ärge pange kunagi logareid. Eriti puudutab see uunikume...
Kui on tegemist uuema asjaga ja kasutusel tehase logarid, siis need hoidke korras ja terved, kuna tehas on need sinna pannud muudel, (mitte ainult korrosioonikaitse), põhjustel.