20-04-2009, 14:16 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-04-2009, 14:22 PM ja muutjaks oli Väravamehaanik.)
Mina küll kuupeale ei tahaks saata ja vanakaubiku teema vastu tunnen isegi huvi, sest minulgi on vaja igasugu kola erinevate baaside vahel toimetada, händikäppasid vedada ja muid asju ajada. Alati on kas auto liiga väike, liiga madal või liiga kõrge laadimistasapinnaga, või liiga näotult uus.
Ameerika buss on loomulikult väga mugav, aga ega klassikalisi kaubikuid eriti ei liigu, enamus on mingiteks eksploreriteks ümber ehitatud ja kuidagi imelik oleks üks selline luksusbuss tühjaks loopida.
Gaasi peale olen ühe sellise ümber ehitanud, aga reaalselt on odavam vähem gaasipedaali vajutada, kui gaasi tankida. Ehk siis Ameerika bussi peal gaas ei toimi, vastupidiselt Mersu ja Volvoga sõidan ainult gaasiga ja toimib ideaalselt.
Ja põhimõttest: kui on plaanis kellelegi koju vedada vanaaegne tugitool, siis enesestmõistetavalt tuleb seda kreslat transportida vanaaegse kaubikuga. See on lihtsalt põhimõtte küsimus ja pikemas perspektiivis tasub ennast ebamugavus, kütusekulu, suuremad investeeringud jne kordades ära.
"Oleks mina sina", siis mina mõtleks hoopistükkis mingi Ford A või mingil sarnasel tasemel runga peale, millest prusside, vineeri ja kummeritud riide abil ise mingi vanaaegse kreslakaubiku replika valmis nikerdada. Ma julgen arvata, et müügiedu on suurem kui mõnel suvalisel jumperivennal.
Ehk ülejärgmise projektina võtakski enesele mingi ürgse kaubiku ette.
PS Vabalt valitud vanaaegsetele sõiduautodele saab ka vanaaegseid järelkärusid taha haakida, millega on oluliselt odavam majandada kui kaubiku enesega.
PPS Suvel Soomes Lappenrantaas käies veeres vastu sõber Volvo GULF tsisterniga, suurest rõõmust läksin loomulikult tema tanklasse tankima, mitte naabertanklasse... Vaata ka http://www.vetku.fi/
Ameerika buss on loomulikult väga mugav, aga ega klassikalisi kaubikuid eriti ei liigu, enamus on mingiteks eksploreriteks ümber ehitatud ja kuidagi imelik oleks üks selline luksusbuss tühjaks loopida.
Gaasi peale olen ühe sellise ümber ehitanud, aga reaalselt on odavam vähem gaasipedaali vajutada, kui gaasi tankida. Ehk siis Ameerika bussi peal gaas ei toimi, vastupidiselt Mersu ja Volvoga sõidan ainult gaasiga ja toimib ideaalselt.
Ja põhimõttest: kui on plaanis kellelegi koju vedada vanaaegne tugitool, siis enesestmõistetavalt tuleb seda kreslat transportida vanaaegse kaubikuga. See on lihtsalt põhimõtte küsimus ja pikemas perspektiivis tasub ennast ebamugavus, kütusekulu, suuremad investeeringud jne kordades ära.
"Oleks mina sina", siis mina mõtleks hoopistükkis mingi Ford A või mingil sarnasel tasemel runga peale, millest prusside, vineeri ja kummeritud riide abil ise mingi vanaaegse kreslakaubiku replika valmis nikerdada. Ma julgen arvata, et müügiedu on suurem kui mõnel suvalisel jumperivennal.
Ehk ülejärgmise projektina võtakski enesele mingi ürgse kaubiku ette.
PS Vabalt valitud vanaaegsetele sõiduautodele saab ka vanaaegseid järelkärusid taha haakida, millega on oluliselt odavam majandada kui kaubiku enesega.
PPS Suvel Soomes Lappenrantaas käies veeres vastu sõber Volvo GULF tsisterniga, suurest rõõmust läksin loomulikult tema tanklasse tankima, mitte naabertanklasse... Vaata ka http://www.vetku.fi/
Tõnu Piibur
5116265