Postitused: 282
Teemad: 62
Liitus: Apr 2007
Maine:
6
Tere!
Plaanis osa võta Autolehe testist ja enne seda ülevaatusele minna. Autol vaid üks probleem, nimelt nõrk käsipidur.
Oskate ehk nõu anda,mida teha. Tross on pingul, klotsid( ise samuti korralikud) reguleeritud (kui peale keerata siis võtab kuidagi aga väga kehvalt ja samas käivad vabakäigul klotsid vastu. ja kui vähemaks keerata, siis ei käi vastu ja pidur ka eriti ei võta).
Sellega on kiire!
http://fotoalbum.ee/photos/TheoK/sets
--------------------------------------
Minu albumid
Postitused: 200
Teemad: 13
Liitus: Feb 2008
Maine:
4
Mis värvi katted piduriklotsidel on ? Kui punased siis nendega ongi üks jama teise järel.
IZ-412 74a. 2*IZ-412 IE 88a. IZ 2715 87 a.
Postitused: 282
Teemad: 62
Liitus: Apr 2007
Maine:
6
Tumepruunid, samas pidurid võtavad väga hästi.
http://fotoalbum.ee/photos/TheoK/sets
--------------------------------------
Minu albumid
Postitused: 200
Teemad: 13
Liitus: Feb 2008
Maine:
4
Trummlite, trosside seisukord ? Kui sõidupidur korras otsi viga piduriklotside seisupiduri hoobadest, trossidest (uued?) kuni käsipidurikangini. Röhkem soovitada hetkel ei oska. Enda omal kõik uus ainult need punased katted mis soojast peast hakkavad vilistama, sahisema , kohisema ja pidureid pole mis pole.
IZ-412 74a. 2*IZ-412 IE 88a. IZ 2715 87 a.
Postitused: 85
Teemad: 12
Liitus: Sep 2008
Maine:
1
Sa võidki neid pidureid reguleerima jäädagi,mina proovisin omal ajal neid nii ja naa modifitseerida ja tuunida,et oleks efektiivsem,aga ei.Korraks sain,nii et kui tõmbasid siis Mõlemad rattad said plokki,aga varsti andis üks ratastest järele ja nii see asi jäigi.....Aga kui tuleb mingi hea idee seda asja parandada siis anna teada!
Postitused: 10,877
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
137
Vale jutt - mosse seisupiduri saab käima küll. Kaks eksemplari käima aetud... Tõsi, nii pehmeks hooba ei saa, kui uutel Jaapani sõiduautodel, kuid hoova täitsa mõistlikult käima ja vähemalt kruusal lohisema saab tagarattad küll.
Kas ülemine klotsidevaheline hoob on õigetpidi? Seda saab kahte pidi panna - üks on mõeldud uute klotside jaoks ja teine kulunutele. Kui sõidupidur võtab ja trossid liiguvad, siis peab probleem olema klotse liigutavas ajamis.
Kas seisupiduri hoob klotsi küljes liigub vabalt?
Kas trossid ja põhjaalused hoovad ikka liiguvad vabalt ja takistusteta?
Trumli kulumine ja klotside kehv kate paistab välja ka sõidupiduri töös. Kui esipidurid ikka väga palju enne tagapidureid võtavad, siis on muidugi ka sõidupidur nigel. Siis tasub uutest klotsidest ja vaähimagi kahtluse korral, ka trumlitest alustada.
Aga kõigepealt tasuks uurida, kas mainitud hoob on õigetpidi ja kas kõik hoovad-trossid ikka näpuga tõmmates liiguvad.
Postitused: 6
Teemad: 2
Liitus: Jun 2009
Maine:
0
lisaks hoovale on seal klotsi küljes mingi eksentrik,millest toruvõtme ja kruvikeerajaga läbi trumlis oleva augu saab timmida klotsiajamit .(nim.käsiajami reguleereksentrikuks).Edu.
Postitused: 1,167
Teemad: 87
Liitus: Jun 2008
Maine:
12
Moskvitsi kahjuks ei tunne, äkki on Ziguliga sarnane ehitus käsipiduril?
Zigullil oli selline viga, et ilmselt mitte just uute pidurikatete ja kindlasti ka juba kulunud piduritrumliga trossi tagasitõmbavad vedrud tõmmati trossiga keerd-keeru kõrvale kokku enne kui hoovastik piduri täielikult peale lükkas. Paar keerdu vedrudelt maha ja asi töötas.
Terv. Veteran.
Postitused: 2,477
Teemad: 19
Liitus: Mar 2004
Maine:
11
Panen siia ühe lingi teistelegi lugemiseks kes muidu mosseklubi foorumis ei käi
http://mosseklubi.planet.ee/foorum/viewt...?f=9&t=351
Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...