25-08-2009, 11:54 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-09-2009, 10:15 AM ja muutjaks oli rannooo.)
Sai ühelt vanemalt mehelt ostetud see ´66 masin. Oma aastate kohta üsnagi heas korras, käigukast ning mootor töötavad nagu ema süda.
Peale tsoss klapiga väljasuretamist läheb teise löögiga käima - silindris pole ju kütet - loogiline. Külmalt / soojalt käimaminemisel probleeme pole.
Siin - seal on roostet, nikkel (kroom?)detailidel esineb kahjustusi. Taga on Jawa amordid.
Küsimus suurele ringile - mis vohsodiga tegemist ?
On olemas masina raamat, mees on ilusasti punaseks tähtsad näitajad teinud jms. Pirka klapib kere omaga. Mootori oma pole veel leidnud (pole otsinud). Masin seisis mehel garaaþis, niiet suurt probleemi pole.
Soov on masin restaureerida - taastada vana värv ning masin võimalikult originaalilähedane hoida. Sellel suunatulesid pole, eks ? Vana oli vist midagi peale aretanud ning kogu el. süsteemi 12V peale ümber teinud - mina muidugi tegin tagasi 6v peale - originaal... Raamatu joonistega klappis kõik üks ühele.
Aega on mul teda teha u 1.3 aastat - siis saan A2 kat teha ning sellega rõõmsalt ringi kruiisida.
Kust saada 6V pirne ? Siin, Valgas poodides pole säärast defitsiiti saada, tuleb kusagilt mujalt otsida. Käin ise Tartus koolis, seega võite sealt ka poode soovitada.
Peal on tal kavrossi paagi kork - see tuleb esimesena õige vastu vahetada ning ka iste läheb nahatamisse - tahaks seda originaalset ranti ka. (Praegu on peal mingi vana kott - porolon on all terve)
Äkki on kellelgi originaalist kvaliteetset pilti, mille järgi ma teda tegema hakkan ? (Raamatus on midagi, kuid see suht mustvalge ja ähmane.
Kas Vene reg. numbriga saab masinat arvele võtta või peab selle koleda mittesobiva euronumbri peale panema ?
Pildimaterjali:
Kuna foorumis tohib vaid 15 pilti olla, jätsin mõned siia panemata - need leiab järgmisest galeriist :
http://img440.imageshack.us/gal.php?g=p8251672.jpg
Ranno.
Peale tsoss klapiga väljasuretamist läheb teise löögiga käima - silindris pole ju kütet - loogiline. Külmalt / soojalt käimaminemisel probleeme pole.
Siin - seal on roostet, nikkel (kroom?)detailidel esineb kahjustusi. Taga on Jawa amordid.
Küsimus suurele ringile - mis vohsodiga tegemist ?
On olemas masina raamat, mees on ilusasti punaseks tähtsad näitajad teinud jms. Pirka klapib kere omaga. Mootori oma pole veel leidnud (pole otsinud). Masin seisis mehel garaaþis, niiet suurt probleemi pole.
Soov on masin restaureerida - taastada vana värv ning masin võimalikult originaalilähedane hoida. Sellel suunatulesid pole, eks ? Vana oli vist midagi peale aretanud ning kogu el. süsteemi 12V peale ümber teinud - mina muidugi tegin tagasi 6v peale - originaal... Raamatu joonistega klappis kõik üks ühele.
Aega on mul teda teha u 1.3 aastat - siis saan A2 kat teha ning sellega rõõmsalt ringi kruiisida.
Kust saada 6V pirne ? Siin, Valgas poodides pole säärast defitsiiti saada, tuleb kusagilt mujalt otsida. Käin ise Tartus koolis, seega võite sealt ka poode soovitada.
Peal on tal kavrossi paagi kork - see tuleb esimesena õige vastu vahetada ning ka iste läheb nahatamisse - tahaks seda originaalset ranti ka. (Praegu on peal mingi vana kott - porolon on all terve)
Äkki on kellelgi originaalist kvaliteetset pilti, mille järgi ma teda tegema hakkan ? (Raamatus on midagi, kuid see suht mustvalge ja ähmane.
Kas Vene reg. numbriga saab masinat arvele võtta või peab selle koleda mittesobiva euronumbri peale panema ?
Pildimaterjali:
Kuna foorumis tohib vaid 15 pilti olla, jätsin mõned siia panemata - need leiab järgmisest galeriist :
http://img440.imageshack.us/gal.php?g=p8251672.jpg
Ranno.