Postitused: 22
Teemad: 4
Liitus: Aug 2003
Maine:
0
Mul on täpselt selline ratas. Voshod 2, 175 ccm 1972a. Üks tuttav tegi selle tsikli nii maha et pidavat venelase toodangust kõige viletsam ratas olema. Äkki keegi teab seda ka kiita. Või rääkida ratta parematest, halvematest külgedest.
Postitused: 326
Teemad: 17
Liitus: Jan 2002
Maine:
0
Egha see pole nüüd hullem kui minsk - sellel ikka pisut suurem kubatuur, kui tahad sellest ikka päris normaalset jõudu kätte saada siis soovitan peale panna vana 175-se silinder (ümara kujuga) ja jätta originaali kaan - ning veel mõni hea karpa ka nagu jawa oma või k-63,64,68. Endal on selline kokku klopsitud riist olemas, minek on tsiklil siis ikka päris kõvasti parem - teeb voshod2 kiirenduses/kiiruses vabalt ära.
Postitused: 382
Teemad: 42
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
ma olen ka kuulnud et seda koguaeg maha tehakse
Postitused: 1,238
Teemad: 40
Liitus: Mar 2003
Maine:
2
täitsa tip-top ratas, kui õigesti hooldada. kui osta nt väike kawa ja ilma teeninduse ja hoolduseta ruunata, hakkab ka streikima. ja jääbki omanikule mulje, et sikkel on s..t. kepsu alumine laager peab igatahes tunduvalt kauem vastu, kui minskil.
Postitused: 22
Teemad: 4
Liitus: Aug 2003
Maine:
0
Voshodil pidi olema tüüpviga. Silinder pidi üle kuumenema, ja kuna karpa silindri küljes, siis ka see kuumeneb. Sellega seoses kuumenevad kütusedüüsid ja kitsenevad, mootor ei saa enam piisavalt kütet ette. Suuremal kiirusel ei taha õieti töötada.
Mul sellega just selline viga, neljanda käiguga sõites pole enam jõudu ja just siis, kui oled sõitnud maha mingi 2-3 km. Ehk mootor on kuum. On antud soovitusi, et pane karpa ja silindri vahele mingi paks tihend, mis kuumust ei juhi. Pole siiani hakkand proovima, päris kahtlane nõuanne. Võibolla peaks kolvirõngad ära vahetama, vanad mingi 11000 sõitnud. Ma selle tsikliga päris nõutu, õnneks teised kaks veel sõidavad.
Postitused: 1,238
Teemad: 40
Liitus: Mar 2003
Maine:
2
see seib tuleks kindlasti panna, midagi halba see küll ei tee.
ja 11000 km on rõngastele juba liig. 10000 juures peaks need ikka alati ära vahetama.
Postitused: 22
Teemad: 4
Liitus: Aug 2003
Maine:
0
Mis materjalist see seib kõige parem teha oleks. Asi võib ju ka nii olla, et, kui see seib liiga paks teha, hakkab see muid asju mõjutama. Näiteks kütuse kättesaamist.
Postitused: 1,238
Teemad: 40
Liitus: Mar 2003
Maine:
2
see seib ja ta paksus ei hakka küll mitte kui midagi mõjutama. pakun mingi mõnemillimeetrise asbestseibi. aga kindlasti on ka paremaid materjale.
karbussiga ei juhtu ka siis midagi, kui ta ka 10 mm nihkub.
mul 2 sõbral voshod2 neil lippavad küll hästi. üks võtis sumpsidest sõelad välja ja õhupuhasti karpa küljest lahti. pärast võtis noka ülesse :yes
Postitused: 1,238
Teemad: 40
Liitus: Mar 2003
Maine:
2
õhupuhasti lahti ja segu lahja. ei tee mitte minekut paremaks. vast ainult juhul, kui õhupuhasti enne nii umbes oli, et sealt mingitki õhku läbi ei tulnud ja pidevalt üle uputas, nii et üldse edasi ei liikunud.
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
57
Mis sel rattal viga. Sama hea või halb kui teised vene rattad.Teed kenasti korda ja kui siis normi piires sõita kestab küll.
Kahetaktiline ratas ei saa niisama üle kuumeneda. Alati põhjus regullis. Süüde vale või küttesegu lahja. Tavaliselt kui ratas kinni kiilub arvavad paljud et õli oli vähe. Enamusel kordadel on see kindlasti lahja segu põhjus. Ma arvan et see karpa võib oma kohale jääda. Nii lühikese sõidu peale ei jõua soojus karpani väljagi. Kolme km pärast hakkab mootor alles soojaks minema.
Kevadel ja sügise poole kui ilmad juba jahedamad panid kardisõitjad ümber silindri kummiriba. Jahutas ainult plokikaan. Seal aga põõrdeid 15 000 ja võistlus kestab 15 minutit. Mis on selle kõrval 3km ja 3 000 põõret.
Ei usu minagi et sumpa sõelte väljavõtmine ja filtri mahakruttimine oleks mootori forseerimine. Ei hakka ükski ratas sellest nokka tõstma. Millegipärast poistele meeldib selliseid asju pajatada. Mis sellest et see vale on. Aga vaata kui kift.
Kas venelane on yldse midagi head teinud va?
:haige