Postitused: 208
Teemad: 22
Liitus: Nov 2008
Maine:
0
kompressori külje peale käib küll rõhu klapp aga see ei vabasta teda mootori seiskamisel survest vaid hoiab kindlat õhu rõhku.
Survest vabastamiseks on üld juhul paagi küljes kraan kust siis lastakse kondents välja ja sealt siis saab ka surve välja lasta.
Postitused: 3,779
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Postitused: 69
Teemad: 6
Liitus: Sep 2009
Maine:
0
Sai kunagi ise tehtud zili komp siis kompressor+2 propaani ballooni+mootor+filtrid 2 regulaatorit
Sai auk puuritud ballooni, vett täis lastud.Ära pestud.
Siis balloonid omavahel ühendatud toruga.
Siis keevitasin raami, rattad all.Balloonidele stutsid külge, alla kraan-tyhjenduskraan
Zili kompressoril sai vahetatud rõngad ja vanad
laagrid vahetatud uute kuivade vastu.Määrdevabad.Võib ka panna kapseldatud laagrid, kes viitsib otsida see leiab need poest aga need ei ole ka odavad.Ei viitsinud jebida õlitusega
Jahutuse mure sai nii lahendatud, et kompressorisse sisse imetav õhk käib ennem läbi veesärgi.õhufilter ka peab olema ees.
Välja õhk siis- regulaator oli mul vahel, siis settefilter, siis veefilter ja siis voolik.
Ise kasutasin kompressorit värvimiseks ja toimis kõik väga hästi ja siiani.
Täna kasutan pisemate detailide värvimisel juba sisseostetud õhku balloonis.
Balloon.600attii ja madalsurvevärvimiseks täisesti piisav.Väga mugav.Ei pea jooksma ei pikenduste voolikute jne.
Väikseid mõtteid teilegi ja edu aretamistel!
Postitused: 730
Teemad: 323
Liitus: Feb 2006
Maine:
7
kel vaja siis selline kompressor on pakkuda valmiskujul ja ilmselt mingi omaaegse ettevõtte poolt toodetuna. ei ole ise pusserdatud. täiesti töökorras. , kel vaja see annab läbi priva teada. asukoht on tartu. tahaks saada 800 tugrikut mida nimetatakse eesti krooniks.
http://www.motoristiklubi.eu : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Postitused: 730
Teemad: 323
Liitus: Feb 2006
Maine:
7
ei pea vajalikuks siia lisada. kel vaja see tuleb ja uurib ise.
http://www.motoristiklubi.eu : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Postitused: 68
Teemad: 32
Liitus: May 2008
Maine:
0
Sai siis endale ka zili kompressor tehtud ja seda hakkaks ringi ajama 1faasiline 0.6kw mootor millel pöördeid 2900
Kuid probleem selles,et el.moto ei taha käima minna/moto uus,kuid seisnud.
Juhe seina siis nats liigub mootor siis undab ja kõik.
vahepeal tõmbad mootori ringi käima ja siis juhe seina siis läheb kuidagi el.moto käima aga mitte kauaks.
Postitused: 208
Teemad: 22
Liitus: Nov 2008
Maine:
0
Asi selles et sinu mootoril pole jõudu seda kompressorit ringi ajada.
Kui paned mootori otsa hooratta siis äki midagi õnnestub aga pole kindel, käivitamiseks pead ilmselt ikka mootorile ise hoo sisse andma ja kraani lahti tegema.
Otsi aeglasem ja jõulisem mootor siis võib asja saada.
Postitused: 343
Teemad: 1
Liitus: Apr 2006
Maine:
4
Hoorattast pole siin abi. Pigem pead rihmülekandega pöördeid langetama 4-5x s.t. mootori rihmaratas 5x väiksem kui kompressori oma. Tootlikus loomulikult väheneb ka 5x, aga selle mootoriga muud moodi välja ei mängi.
Postitused: 343
Teemad: 1
Liitus: Apr 2006
Maine:
4
28-11-2009, 20:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-11-2009, 20:13 PM ja muutjaks oli
tiit.)
Zili mootor 4000p/min ikka teeb lühiajaliselt. Kompressori rihmaratas silma järgi ca 2x suurem, järelikult 2000p/min. Et ta garaaþis kauem kestaks siis mina üle 1500 küll teda tööle ei paneks. Sinu oma ilmselt kõvasti kulunud. Pöörlemissuund pole tal oluline, endal töötab mõlemat pidi, sõltuvalt sellest millisesse pesasse pistiku lükkan. Auto peal ikka päripäeva rihmaratta poolt vaadatuna[/align]
Postitused: 68
Teemad: 32
Liitus: May 2008
Maine:
0
tegelt mul viga ikka mootoris,nimelt kui rihm maas siis el.moto teeb ikka nii,et liigub korraks ja siis undab ja kõik.
Postitused: 343
Teemad: 1
Liitus: Apr 2006
Maine:
4
1 faasilises mootoris ikkagi 2 mähist, teine ühendatakse läbi kondensaatori (mõnel ainult käivitamiseks, teistel alaliselt).
Poes müüdavatel väikestel 1 silindriga kompressoritel 1,5-2 kW 1faasilised mootorid otse väntvõllil. Pöörded ~1400.
Postitused: 1,167
Teemad: 87
Liitus: Jun 2008
Maine:
12
Mul ajas kunagi sellist Zil kompressorit1,2 KW 3- faasiline mootor ringi. Ühefaasiline ja 600 W on ilmselt nõrk.
Tervitab Veteran.
Postitused: 1,584
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
28
Vaata, sellel lüliti kõrval oleval karbil on nool, selle suund pean olema ülesse poole. See on ühefaasilise asünkroonmootori käivitusrelee, mis ühendab käivitamiseks teise mähise vooluringi. Vales asendis ei lülita relee teist mähist välja ning see kuumeneb üle. Igasugusele kompressorile on 0,6kW liialt vähe, kõlbab vast käiale, väiksemad puidu treipingid on ka sellisega. Vene päritolu ühefaasilisi üle 1,2kW ei ole näinud.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Postitused: 68
Teemad: 32
Liitus: May 2008
Maine:
0
tänud sellist infot olen oodanud.Loodan ,et saan käima.