(03-12-2009, 10:29 AM)Väravamehaanik Kirjutas: Kas me peame seda nimekirja vaatama sellepärast hoolega, et seal 45 sõidavad rallit ja ülejäänud matkavad, kuigi on ka üldises arvestuses?
Seda ka aga oluline on see, MILLEGA englishmannidest härrad vanatehnika regulaarsusrallit sõidavad: peale esimese kahe masina on ülejäänud peaaegu kõik vabalt Eestis võimalikud, sest peaaegu 95% on ka Eestis olemas. Isegi E-type
Tegelikult ei ole Uunikute Talverallil mitte midagi häbeneda isegi autode poolelt, inglaste "mossed-ladad" nagu Hillmanid, Roverid, minid ja Triuphid on Eestis ZAZ, GAZ, VAZ ja IZ/AZLK. Land-Roverit asendavad GAZ/UAZ etc. JA nii kõvad mehed nad pole, et Brickliniga rallit sõidaks... nendel peaks olema DeLorean selleks.
Ja kui Suveralli või soliidsemate kruiiside seltskonda vaadata, löövad eestlased pealesõjaaegsete autode valikuga, sest haruldast Nõukogude tehnikat mujal maailmas pole.
Unistus oleks see, kui eestlased suudaks ÜHE KORRA jätta käte/lõua väristamise ja idiootsete vabanduste otsimise, miks nad ei saa mitte midagi teha ja tulla, saaks kokku sellise vanatehnikaparaadi, et hirmus. Ja seda AINULT "Vene tehnikast". Sirkide 3-rattalisest invakärust Kirsi ZILi ja Kuusalu AB Tðaikadeni, M-410'st ja M-72'st 6X6 KRAZi ja BTR'ini, Estonia vormelitest vendade-Metsade VFTS'ini jne. Lisame veel GAZ-AAA, puugaasigeneraatoriga ZIS-5, Varjupaiga roomikautod jne, me "tambiks" suvalise riigi vanatehnkanäituse omamoodi maa sisse. Kutsume veel lätlased enda masinatega (Stalini soomus-ZIS, Russo-Balt etc) ka kohale ja...
Sinna lisada lääne tehnika ja on, mida päevi vaadata suvalisel maailma tõsi-uuniklasel.