(04-12-2009, 22:54 PM)renee Kirjutas: Pildil T25
Tagarattad T150
Kui nüüd tähti närida on pildil T25a ja t150K.
Kuid see rohkem tähenärimine.
Randmevääne2 albumis on alla pandud sk4 rattad. Millele velgedele on pandud sisse t25 kilp. Kõige parem meetod selle panekuks. Mingid omatehtud vaheplaadid on jurad - minu arvates.
Sk4 ratastega on samas üks ülisuur jura. Nimelt on tegu ikkagi keskeltläbi 40aastat vanade rehvidega. Mida veel kasutada oleks viimane rumaluse tipp.
Samas on teine asi, et uued maksavad ca 3500-4000eeki tk. Mis pole ka odav lõbu.
ISe soovitan seetõttu rohkem mõelda rehvidele 12,4x28. Mis on t25a uuematel all originaalis.
T150k ratastega on see jura, et nad raiped söövad külgülekannete laagreid plus veel kulutavad käiste mõlema otsa tikkpolte. Paariaastase vahega tuleb arvestada uute käiste soetamist.
t25a külge panna topeltrattad 9,5x32 on ka nutune. KUNA originaal velg on kilbiga. ja sinna teise ratta küljele panek MURRAB kõvasti velje "kõrvasid"
Plus veel see, et topeltrattaid kinnitatakse tavaliselt keskelt ja lisaks veel veljerõngas ülevalt fikseerimaks kahte velge üksteisest veidi kaugemale.
(sarnaselt t150k topeltrataste süsteemile)
Seetõttu isiklikult küll näen vaid kahte lahendit. Kui soovitatakse soetada t25ale laiad rattad.
a) originaal 12,4x28 rattad
b) sk4 rattad, millele soetatakse uued tänapäeva rehvid juuurde.
Kuna mõlemad laksud oleksid miinimum 5-8k eeki väljaminek - siis odav see pole, kuid oleks kindlasti minuarvates õigustatud.