Jesper, sai sedagi pesood vaadatud, sest poiss soetas endalegi ühe sellise, selle kõige kangema. Varuosadeks või nii oleks seda punast vaja... ja neid osi ikka läheb tarvis. See "prantsuse elekter" on ju teada asi
Aga auto on aus, ei saa salata. Ja kes mäletab, oli siingi Turbo16 bodykitiga valge-pärlmutter üliedev isend, kuhu see on jäänud? Oli Saestuudio-Tarmo oma ammustel aegadel, vägagi muhe GTI. Ja ega see 206 WRC-replicagi paha välja näe, päris võiduajamise masinaks ei sobi aga null-autona oleks ju ülivägev. On ju tegemist siiski OLDtimers-sõiduga aga unikaalse sõidukina lähevad sedasorti aparaadid raudselt arvesse. Unikaalsed on raudselt ka kõik isetehtud autod ja kui neid unikaalseid peaks kokku saama vähemalt 5 isendit, on ju mõtet neile omaette klass teha. Siin üks mees "ähvardab" REX-Vilgase valmis saada
las siis sõidavad omavahel "võidu".
Mossede-Ladade-Taunuste-Opelite vahel oleks päris tervendav unikaalsete youngtimerite seltskond koosseisus näiteks Rex (ja miks mitte Mati see kõige esimene turvapuuriga ja reaalselt rallit sõitnud isend), too Pärnust äsja ostetud punane isetehtud masin, seesama 205Tubo16-rep, 206WRC-rep, täis Martini-disainis Lancia Delta-rep jne. Ei pea ju Integralet võtma, tavaline edevedu koos 90% õige välise disainiga on juba piisavalt edev. Selline noor-unikaal peab aga olema väga mõtestatud, siis on kõigil huvitav.
Edit: äkki üks odavamaid ehitada aga edevamaid võiks olla erilise body-kiti-vaba
Celica Safari versioon? No ja eriti odav oleks ehitada
ST-165-põhine replica. Tooriku saad
kätte 10K eeguga.