Postitused: 3,171
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Nende silindrite värvimine küll mootorile hea pole.
Postitused: 620
Teemad: 115
Liitus: Mar 2009
Maine:
7
Puhastada ikka liiva-või haavliprits,K-750 el on silindrid värvitud musta kuumuskindla värviga.
Postitused: 3,171
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Värvituna on küll ilus ja puha, kuid silinder kuumeneb üle ja siis tekivad siin teises teemas mainitud kolbide kinnijooksmised ja mõrad klapipesade vahele.
Sai ka kevadel tehtud kliendile mootor ja klient 2 nädala pärast tagasi jutuga,
et sai 10 päeva sõita ja mootor laiali.
Kuna tavaliselt tihe mootor jookseb kinni juba esimeste sõitudega, siis uurides
selguski et oli ainult silindrid ära värvinud.
Postitused: 3,171
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
12-12-2009, 00:19 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-12-2009, 00:22 AM ja muutjaks oli
2715.)
Võibolla soolol pole see kuumenemine nii tõsine, kuid korviga ja kiirema ülekandega on suvel ülekuumenemise oht väga suur.
Kolvi temperatuur pidi minema üle 170c, sest sel temperatuuril vajus kolb veel
oma raskusega läbi silindri.
Muidugi värvikiht oli kah pisut paks.
Kui ilmtingimata vaja siis lasta peale mingi õhuke kiht alumiinvärvi.
Puhtaks saab hästi terasharja või liivapritsiga.
Kui silindrid juba maas, siis õli lekkimise ja tolmu mootorisse sattumise vältimiseks võiks kas panna hermeetikuga või teha uued õlikindlast kummist
tihendid klapivedrude alla ja asendada väntvõlli vilttihend sk tihendiga.
Kanalite portimise vajadusest saab sisse vaadates ja katsudes ka pime aru.
Postitused: 34
Teemad: 43
Liitus: Jun 2009
Maine:
0
Värvimine hea küll pole kui seda olen isegi teinud õhuke kiht ei tee talle veel midagi aga ega ma ei jäta ka neid silindreid rooste ju õudsalt nõme vaadata hiljem tööjuures liivapritsi küll pole on kuuliprits aga sellega ei taha see rikkuks silindri seest poolt jällegi ära kuid plaanis läbi puurida ja remont mõõdus kolvid sisse panna!