16-01-2010, 21:33 PM 
	(Seda postitust muudeti viimati: 16-01-2010, 21:49 PM ja muutjaks oli Armex.)
	
	
		Loodan et seda teemat ei ole olnud .
Ostsin jälle laadalt aastaid tagasi malm karteriga mootori millel audi rõngad +DKW ja nüüd kui on plaanis mõned dkw-d liikuma panna tuli üllatus!!
DKW all on samasugune valukiri IZ-350-1,hing sai täi mõtlesin vanad varud üle läbi märkmiku ja tõin külapealt teise malmmootori,üllatus,üllatus kultuurikihit maha ja jälle DKW-IZ kurat kül teeb hinge täis.
Huvitav mootori nr jube suur(äkki venelaste suuruse hullustus peale sõda)
1403869.Uurisin ka DKW nr-e ei sobi.Esimene mootoril on numbrid halvasti loetavad.Nüüd ma ei tea kas see jutuke et ka saklane sõja lõpus tegi malm karteriga motikaid vastab tõele, sest miana teadsin mõlemat mootorit DKW-ena samuti eelmisad omanikud.
Targemad,mitte vanemad mehed(nagu mina) , tehke suu lahti.
	
	
	
Ostsin jälle laadalt aastaid tagasi malm karteriga mootori millel audi rõngad +DKW ja nüüd kui on plaanis mõned dkw-d liikuma panna tuli üllatus!!
DKW all on samasugune valukiri IZ-350-1,hing sai täi mõtlesin vanad varud üle läbi märkmiku ja tõin külapealt teise malmmootori,üllatus,üllatus kultuurikihit maha ja jälle DKW-IZ kurat kül teeb hinge täis.
Huvitav mootori nr jube suur(äkki venelaste suuruse hullustus peale sõda)
1403869.Uurisin ka DKW nr-e ei sobi.Esimene mootoril on numbrid halvasti loetavad.Nüüd ma ei tea kas see jutuke et ka saklane sõja lõpus tegi malm karteriga motikaid vastab tõele, sest miana teadsin mõlemat mootorit DKW-ena samuti eelmisad omanikud.
Targemad,mitte vanemad mehed(nagu mina) , tehke suu lahti.


 
	

![[Pilt: laat7.jpg]](http://www.motomaania.ee/wp-content/uploads/laat7.jpg)
 ), oli sakslastel ikkagi materjaliga näpud põhjas, venelasel peale sõda poleks tohtinud sellist probleemi olla eriti....
), oli sakslastel ikkagi materjaliga näpud põhjas, venelasel peale sõda poleks tohtinud sellist probleemi olla eriti....
	